Sajam za bebe i trudnice u organizaciji portala bebe.hr i Family Malla ovog vikenda privukao više od 20 000 posjetitelja, među njima i poznate mame
Proteklog vikenda u Zagrebu se održao prvi specijalizirani Sajam za bebe i trudnice na kojem je sudjelovalo 55 izlagača domaćih i stranih premium brendova dječje odjeće, opreme, igračaka i hrane, a zabavnom sajmu nisu odoljele ni poznate mame poput Maje Šuput i Lucije Lugomer.
Proteklog vikenda na Sajmu za bebe i trudnice u organizaciji portala bebe.hr i Family Malla, osim velikih sajamskih popusta renomiranih brendova baby opreme, kozmetike, pelena i igračaka te autosjedalica i dječjih kolica, posjetitelje je oduševio i bogat program stručnih panela te besplatnih igraonica i sportskih sadržaja za najmlađe.
Sajam za bebe i trudnice uz poznate gošće
Tijekom tri dana trajanja Sajma raznovrsnu ponudu razgledalo jeviše od 20 000 posjetitelja, među kojima su i plus size model Lucija Lugomer koja iščekuje svoje drugo dijete, ali i Maja Šuput koja je bila i posebna gošća panela na temu „Mame poduzetnice“.
„Kombinirati poslovne obveze i vrijeme s obitelji uspijevam tako što ja uglavnom radim noću pa Bloom ni ne zna da mene u stvari nema doma. Tijekom dana sam obična mama koja spava minimalno, gotovo nikako“, našalila se Maja Šuput i otkrila kako je tek zadnjih mjesec dana otkako je njezin sinčić krenuo u vrtić, dobila malo vremena za sebe.
Dodala je kako je i za poslovne obveze i za funkcioniranje obitelji, ključ uvijek u dobroj organizaciji te da bez podrške supruga i svojih poslovnih suradnika ne bi mogla biti uspješna glazbenica, poduzetnica i posvećena mama.
Veliki interes posjetitelja privukli su i paneli „Putovanja na daleke destinacije s djecom“ na kojem su svoja iskustva podijelile Ana Grzunov, Adriana Karuza i Ivana Maras Pezer, članica uprave Maras Samsonite, zatim “Infekcije dišnih puteva kod djece” na kojem su gostovali prof. dr. sc. Milivoj Jovančević, Sonja Švajhler i dr.med. Iva Pavlic; „Prehrana beba“ s Anom Jelekovac Jurkin i Zrinkom Janković te „Pelenski osip“ o kojem su govorile dr. med. Helena Živići Linda Čuljak.
Sajam za bebe i trudnice prvi je specijalizirani projekt ovakvog tipa, a imao je i humanitarnu dimenziju – Klub roditelja nedonoščadi “PALČIĆI” na Sajmu je prikupio i vrijedne donacije za nabavku uređaja za Bjelovarsku bolnicu.
Prvo izdanje Sjever media & design festa, koji se 24. i 25. travnja održava na Sveučilištu Sjever u Koprivnici, uspješno je započelo danas, okupivši gotovo tisuću gostiju, studenata i stručnjaka iz svijeta dizajna, medija i kreativnih industrija. Festival, koji se odvija pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija, Grada Koprivnice i Googlea, privukao je vodeće stručnjake, dizajnere, medijske profesionalce i kreatore, a program obuhvaća brojne panele, predavanja i radionice koji slave kreativnost i sadržaj s pečatom.
U utorak 29. travnja u terminu od 23:15 sati na Prvom programu Hrvatske televizije (HRT– HTV1) pogledajte posljednju epizodu ove sezone emisije „Razgovor s razlogom“ urednice i voditeljice Morane Kasapović.
David Peranić jedini je hrvatski stručnjak za digitalni marketing koji je dobio priliku gostovati na HeroConf & BrightonSEO - središnjem europskom događanju koje svake godine okuplja vodeće profesionalce iz svijeta digitalnog oglašavanja i SEO industrije.
Jedan od najuspješnijih filmova prošle godine „Konklava“ možete ekskluzivno ponovno pogledati od 24.4. do 7.5. u CineStaru i ostalim kinima u distribuciji Blitz filma.
Sa svojih 100 godina u 2025., Esplanade ostaje simbol zagrebačke elegancije, otpornosti i zajedništva. Od svojih veličanstvenih početaka do dinamične sadašnjosti, hotel Esplanade dokazuje da neke stvari s godinama doista postaju sve bolje.
L'Oréal Grupa objavila je da su sve njezine operativne lokacije u Europi, odnosno tvornice, distribucijski i istraživački centri te uredi, uključujući i ured u Hrvatskoj, prešle na 100% korištene energije iz obnovljivih izvora. Ovaj važan korak dio je L'Oréalove strategije održivosti i ambicioznih planova do 2030. godine. Europa ima važnu ulogu u globalnom poslovanju kompanije, s 19 od ukupno 38 tvornica, od kojih se 11 nalazi u Francuskoj.
Dan planeta Zemlje nosi snažnu poruku i podsjetnik je svima nama: naš odnos prema planeti oblikuje našu budućnost. Važno je da se ne zadržimo samo na riječima već donesemo male svakodnevne odluke koje stvaraju kolektivni efekt. Klimatske promjene, gubitak bioraznolikosti i prekomjerno korištenje resursa zahtijevaju naše djelovanje. Dan planeta Zemlje zato više nije samo datum – on je snažan podsjetnik da je promjena nužna.