I ove godine Rovinjski hotel Lone 16. prosinca 2025. postat će središte ljepote, zahvaljujući izboru Kraljice Hrvatske za Kraljicu Svijeta, koji se tradicionalno održava uz veliku podršku turističke zajednice Rovinja i grada Rovinja – krune Mediterana koji je ujedno višegodišnji i aktualni šampion hrvatskog turizma. Kraljica Hrvatske je najstariji nacionalni izbor ljepote u Hrvatskoj. Ove godine obilježavamo jubilarni 35. izbor, a o njegovoj prepoznatljivosti govori i činjenica da je najstarija i najnagrađivanija domaća vinarija Iločki podrumi, inspirirana ovom manifestacijom, etiketirala svoje vino i pjenušac nazivom „Kraljica Hrvatske“. O kvaliteti spomenutog vina najbolje govori činjenica da se posluživalo za vrijeme kraljevskog vjenčanja.
Organizatori izbora Kraljica Hrvatske ekskluzivno su najavili kako su po prvi put u povijesti Republike Hrvatske, upravo oni postali vlasnici svjetskog izbora Queen of the World – Kraljica Svijeta, što je iznimna čast za Republiku Hrvatsku. Kažu da je došao trenutak najaviti izbor za Kraljicu Svijeta koji će se po prvi puta ubrzo održati u Hrvatskoj.
Jubilarni izbor će voditi zabavani voditeljski par sa HRT-a Zlata Mück Sušec i Mirko Fodor, te naša poznata voditeljica Roberta Ugrin a u zabavnom dijelu izbora nastupaju svima dobro poznati pjevači Boris Novković, Giuliano, Lea Mijatović i Chriztel Renae Aceveda. Djevojke će se predstaviti u predivnim i raskošnim vjenčanicama salona Nikolina koje se mogu vidjeti u raznim gradovima Hrvatske, kupaćim kostimima Pletix, te u svečanim haljinama brenda YELENA H. naše poznate modne dizajnerice Jelene Holec posebno dizajnirane za ovu prigodu. Za siguran hod i udobne cipele pobrinut će se poznati Austrijski brend Högl, za frizure finalistica bit će zadužen frizerski salon Gea, dok će za make-up biti zadužena talijanska škola mode i dizajna Callegari. Za zdravlje i dobar izgled natjecateljica brinu se Poliklinika Veir, Poliklinika Medikol, Centar za estetsku i dentalnu medicinu dr. Ane Bekić, Poliklinika Rotim, Specijalna bolnica Neurospine. Službeni prijevoznik za ugodnu i zabavnu vožnju Kraljica Hrvatske je Brioni Pula.
Kandidatkinje iz raznih dijelova Hrvatske završne pripreme za izbor odradile su u Rovinju, Puli te NP Brijuni gdje su imale posebnu čast, baš poput Angeline Jolie i princeze Karoline od Monaka družiti se sa kraljicom Lankom, jedinom slonicom u Hrvatskoj. Bogate nagrade natjecateljicama osigurali su Kanaan, Jamieson vodeće farmaceutske slovenske kuće Salus, Högl, Zlatarna Dodić i Kozmetika Feniks. Za plesne točke zaduženi su Daria Udossi i Lena Habalija, a za vruće kubanske plesove tu je Dansel by Elio Bašan. Za degustaciju delicija pobrinut će se restoran Dario i pršutarna Drniška tradicija, a za piće dobrodošlice Darna iz Rovinja. Za dekoraciju pozornice, vip stolova, izradu prekrasnih buketa zadužena je cvjećarnica Ruža iz Rovinja. Ova svečana manifestacija, festival kulture, mode i ljepote održat će s 16. prosinca u 19:00 sati za Kraljicu Hrvatske, a organizatori su pripremili vrhunsku zabavu i bogati program.
Ulaz je slobodan isključivo uz rezervaciju, a rezervacija pozivnice može se učiniti putem e-mail adrese: rezervacije@kraljica-hrvatske.hr
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.