Rođendanski party za pamćenje! Poznati chefovi, neodoljivi okusi i mjesec velikih popusta
Poznati chefovi Ivana Bekavac i Mario Mandarićem udružili su se s Xiaomijem, koji je u povodu svog 15. rođendana u travnju pripremio nezaboravnu proslavu za sve svoje obožavatelje.
U sklopu Xiaomi Fan Festivala, koji se svake godine organizira diljem svijeta za obožavatelje brenda, ovog je četvrtka u City Centeru one West održana cjelodnevna kulinarska radionica. Radionicu su vodili renomirani chefovi Ivana Bekavac i Mario Mandarić, a posebnost ovog događaja bila je u tome što su ova poznata imena domaće gastro scene pripremala ukusne specijalitete koristeći Xiaomi pametne kuhinjske uređaje – Xiaomi Smart Multifunctional Rice Cooker, Xiaomi Smart Air Fryer i Xiaomi Smart Blender.
Chefovi su posjetiteljima centra podijelili svoje slasne zalogaje, ali i zdrave smoothieje, a 20-ak najvjernijih fanova imalo je priliku i isprobati Xiaomi AIoT proizvode i, pod mentorstvom chefova, samostalno pripremiti jela. Sva jela na radionici nastala su na temelju jednostavnih i praktičnih recepata koji su dostupni u Mi Home aplikaciji kojom se povezuju svi Xiaomi AiOT pametni uređaji, a koji kuhanje čine još lakšim i zabavnijim.
„U današnje vrijeme u kojem nam svima nedostaje vremena, svakodnevna priprema zdravih, domaćih obroka, nezamisliva je bez kvalitetnih pametnih kuhinjskih aparata. Uređaji poput Xiaomijevih, jednostavni su za korištenje, a značajno olakšavaju i ubrzavaju pripremu obroka, bez kompromisa u okusu i kvaliteti, što je od velike pomoći svima koji žele uštedjeti vrijeme i istovremeno uživati u domaćim jelima“, poručili su chefovi Bekavac i Mandarić.
Budući da u travnju Xiaomi slavi 15. rođendan, za sve kupce su tijekom cijelog mjeseca osigurani veliki popusti i pokloni uz kupnju uređaja iz nove Xiaomi 15 serije, kao i nove Redmi Note 14 serije, a više o ovoj promo ponudi može se pronaći na mi.hr stranici.
Tradicija Xiaomi Fan Festivala
Xiaomi Fan Festival (XFF) prvi put je održan 6. travnja 2012. u povodu druge godišnjice tvrtke, kada je u nešto više od šest minuta prodano 100 000 Xiaomi pametnih telefona. Od tada, XFF je postao godišnja tradicija, kojom Xiaomi izražava zahvalnost svojim vjernim korisnicima u više od 50 zemalja diljem svijeta. Za vrijeme festivala, fanovi imaju priliku kupiti Xiaomi uređaje po ekskluzivnim promo cijenama, kao i družiti se na pomnom osmišljenim aktivnostima, poput održane kulinarske radionice.
Mime’s Grupa i ovim konceptom potvrđuje svoju reputaciju – svaki njihov lokal ima svoju osobnost, ali ih sve povezuje isti DNK: vrhunski dizajn, gastronomska kvaliteta i iskustvo kojem se gost uvijek vraća.
Plaža, ljeto, zalasci sunca, limeta - ovo su prve asocijacije na kultnu Coronu koja sve ljubitelje poziva da im se pridruži na najvećoj proslavi do sad - na plažama diljem svijeta. Svjetski brend piva koji je prisutan u čak 180 zemalja slavi svoju 100. obljetnicu!
Vrijeme je da zaboravite na ljepljive, guste i dosadne kreme koje smo godinama nanosili kao obavezu. NIVEA SUN Protect & Moisture donosi revoluciju u zaštiti kože – i to ne samo u formuli, već i u cijelom doživljaju ljeta.
Rođendanski party Poliklinike Milojević, u utorak je održan je u elegantnom ambijentu zagrebačkog Prirodoslovnog muzeja, a okupljanje zaposlenika, ambasadora, prijatelja i partnera Poliklinike bilo je prilika za nazdraviti svim onim lijepim trenucima iza nas, ali i onima koji nas tek čekaju. Naime, od svog otvorenja u Zagrebu 2010. godine, kao prva poliklinika specijalizirana za nekiruršku estetsku medicinu, tijekom proteklih 15 godina, Poliklinika Milojević značajno je promijenila paradigmu estetike u regiji, uvodeći inovacije i tretmane koji do tada u ovom dijelu Europe gotovo i nisu ni bili dostupni, čime je podigla standarde i postavila nove smjernice u području neinvazivne estetike.
Lipanj je mjesec u kojem priroda doseže svoj vrhunac – polja mirišu, zrak je pun eteričnih nota, a jedna biljka tada posebno dolazi do izražaja. Riječ je naravno o biljki vječne mladosti - smilju. Ova izdržljiva mediteranska biljka, poznata i kao "zlatno sunce" upravo ovih dana ulazi u svoju najintenzivniju fazu cvatnje.
Prošli vikend prošao je u znaku najbolje regionalne popularne i zabavne glazbe. Održan je 17. CMC Festival Vodice 2025. powered by Calzedonia koji je okupio brojnu publiku i najbolje glazbenike iz cijele regije.
Warner Bros Discovery (WBD) produžio je ugovor s Francuskom teniskom federacijom (FFT), čime je osiguran nastavak prijenosa turnira Roland Garros na njihovim kanalima i platformama diljem Europe* do 2030. godine.
U svijetu gdje moda nije samo pitanje odijevanja, već i izražavanja stava, osobnosti i stila, Dubravka Švegar ponovno je potvrdila svoj status modnog kameleona. Na glamuroznom eventu Poliklinike Milojević, jedna od najomiljenijih influencerica našeg prostora, često nazivana hrvatskom Monicom Bellucci, zablistala je u looku koji oduzima dah – spoj elegancije, senzualnosti i besprijekorne estetike.
Lucija Lugomer, pionirka hrvatskog body positivity pokreta i jedna od najpoznatijih plus size manekenki u regiji, ponovno pokazuje zašto je prava inspiracija tisućama žena. Na najnovijoj fotografiji s ljetovanja, Lucija zrači samopouzdanjem i prirodnom ljepotom, obučena u elegantan bijeli bikini koji savršeno naglašava njezinu ženstvenu figuru.
Na modnom događanju u organizaciji škole Profokus, koje je okupilo brojne ljubitelje dizajna i modne kreativnosti, pažnju je plijenila domaća influencerica Lara Vukušić — ne glamuroznim "novitetima", već upravo suprotnim: svojim autentičnim pristupom održivoj modi.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
U svijetu gdje se glamur i elegancija svakodnevno redefiniraju, domaća influencerica i modna ikona Isabella Rakonić još jednom potvrđuje da je uvijek nekoliko koraka ispred trenda – sa crvenog tepiha Cannesa sletjela je ravno u centar pažnje.