Rock spektakl Queen Symphonic oduševio varaždinsku publiku savršenim spojem rocka i simfonije
Veliki međunarodni simfonijski orkestar, zbor, big band, rock band i četiri fantastična vokalna solista publici su omogućili nezaboravno putovanje kroz glazbenu povijest Queena.
Upravo održanim spektakularnim koncertom ‘Queen Symphonic‘, koji je ispunio Arenu Varaždin do posljednjeg mjesta, Varaždin je postao središtem glazbene magije. Ovaj jedinstveni simfonijski rock spektakl oduševio je tisuće posjetitelja, koji su uživali u briljantnoj izvedbi najvećih hitova legendarne grupe Queen, spojene s orkestralnim zvukom i vokalnim solistima.
Publika u Varaždinu je uživala u koncertu Queen Symphonic
Publika je uživala u vrhunskim izvedbama glazbenih remek djela poput ’Bohemian Rhapsody’, ’Don’t Stop Me Now’, ’ We Are The Champions’, ’ We Will Rock You’, ’One Vision’, ‘Who Wants to Live Forever’, ’ I Want it All’, ’A Kind of Magic’, ’Innuendo’, ’Hammer to Fall’, ’Radio Ga Ga’ i mnogih drugih, koje su izvodili talentirani vokali i veliki međunarodni simfonijski orkestar, uz zbor, rock band i big band. Zbor i četiri fantastična solista uspjeli su prenijeti emocionalnu snagu i strast Freddieja Mercuryja i njegovih kolega Briana Maya, Rogera Taylora i Johna Deacona.
Ovaj valentinovski koncert, koji je okupljenoj publici omogućio nezaboravno putovanje kroz glazbenu povijest Queen-a, potvrdio je zašto su pjesme ovog britanskog benda i dalje među najvoljenijima na svijetu. Mješavina rocka i klasične glazbe u simfonijskom stilu ostavila je snažan dojam i izazvala oduševljenje svih prisutnih.
”Jednom rječju – čarolija. Osjeti se da je ovo više od koncerta – ovo je prava glazbena avantura”, rekao je jedan od posjetitelja, dok su aplauzi i ovacije trajali još dugo nakon posljednjeg tona.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.