Snaga rasta: Kada održivost, zajedništvo i inovacije stvaraju uspjeh
U svijetu u kojem se maloprodaja neprestano mijenja, jedan brend već desetljećima uspijeva ostati vjeran svojim vrijednostima, a istovremeno predvoditi promjene. dm je i ove godine potvrdio svoj status lidera na hrvatskom tržištu, ostvarivši izniman rast prometa od 10,04 posto, što ukupno iznosi 571,06 milijuna eura. No iza brojki stoji mnogo više od poslovnog uspjeha – tu su ulaganja u održivost, digitalizaciju, zajednicu i, ponajviše, ljude.
Tijekom protekle poslovne godine dm je otvorio dvije nove trgovine, u Vodicama i Ivancu, te danas ima 180 poslovnica u 68 gradova diljem Hrvatske. Uz to, online trgovina bilježi impresivan rast – broj online kupnji premašio je 350.000, što je porast od 44,54 posto, dok je online promet dosegnuo 21,4 milijuna eura. Više od dvije trećine kupaca koristi aplikaciju „Moj dm“, a čak 37 posto njih bira praktičnu uslugu ekspresnog preuzimanja narudžbi u omiljenoj trgovini.
Direktor dm-a Mirko Mrakužić istaknuo je da su samo u protekloj godini u razvoj prodajne mreže i digitalizaciju uložili više od 10 milijuna eura, a dodatnih 2,5 milijuna eura usmjereno je na snižavanje cijena. U godini koja slijedi, dm obilježava 30. obljetnicu poslovanja u Hrvatskoj – jubilej koji će proslaviti brojnim novitetima, ulaganjima i, naravno, iznenađenjima za kupce.
Ono što izdvaja dm jest briga o ljudima – kupcima, zaposlenicima i zajednici. Istraživanja pokazuju da svaki drugi ispitanik (51 posto) smatra kako upravo dm najviše brine o potrebama svojih kupaca, dok 40 posto vjeruje da najviše ulaže u lokalnu zajednicu, a 44 posto da prednjači u zaštiti okoliša.
Održivi razvoj ostaje u središtu poslovanja, što potvrđuje i prvi Izvještaj o održivosti koji obuhvaća ESG ciljeve (okolišne, društvene i upravljačke). dm je u protekloj godini ostvario zapažene rezultate: 74 posto trgovina koristi zelenu struju, 31 trgovina postala je energetski neovisna, a emisije CO₂ smanjene su za 247 tona zahvaljujući vlastitoj proizvodnji električne energije.
Sa 128 donacija vrijednih više od 414 tisuća eura, dm je i ove godine pružio potporu zajednici. Posebno se istaknuo projekt {ZAJEDNO} za zelene ideje, u sklopu kojeg je podržano 18 održivih projekata s više od 74.000 eura. Među novim partnerima su OPG Pocedulić iz Gornjih Kućana, čiji se proizvodi od varaždinske heljde već mogu pronaći u dm online shopu, te Delfing s Krka, čiji će se održivi privjesci uvrstiti u sezonsku ponudu tijekom 2026. godine.
„U svakom segmentu poslovanja nastojimo djelovati odgovorno i održivo – prema kupcima, zajednici i okolišu. Posebno smo ponosni na podršku hrvatskim proizvođačima, koji su važan dio naše priče“, izjavila je Gordana Picek, voditeljica nabave i marketinga dm-a za regiju Adria.
Odnos prema zaposlenicima još je jedna vrijednost koja dm izdvaja od konkurencije. Čak 78 posto ispitanika smatra da dm najviše brine o svojim djelatnicima. Samo u prošloj poslovnoj godini zaposleno je 131 novih djelatnika, a danas dm zapošljava 2.310 ljudi koji imaju pristup brojnim edukacijama, benefitima i mogućnostima razvoja karijere.
U sljedećoj poslovnoj godini dm planira ulaganja više od 14 milijuna eura – s fokusom na modernizaciju prodajne mreže, razvoj ponude i još bolje povezivanje online i offline iskustva kupnje.
dm tako i dalje ostaje više od trgovine – on je zajednica koja raste zajedno sa svojim kupcima, djelatnicima i okolinom, potvrđujući da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, već i povjerenjem koje traje već tri desetljeća.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.