Snaga rasta: Kada održivost, zajedništvo i inovacije stvaraju uspjeh
U svijetu u kojem se maloprodaja neprestano mijenja, jedan brend već desetljećima uspijeva ostati vjeran svojim vrijednostima, a istovremeno predvoditi promjene. dm je i ove godine potvrdio svoj status lidera na hrvatskom tržištu, ostvarivši izniman rast prometa od 10,04 posto, što ukupno iznosi 571,06 milijuna eura. No iza brojki stoji mnogo više od poslovnog uspjeha – tu su ulaganja u održivost, digitalizaciju, zajednicu i, ponajviše, ljude.
Tijekom protekle poslovne godine dm je otvorio dvije nove trgovine, u Vodicama i Ivancu, te danas ima 180 poslovnica u 68 gradova diljem Hrvatske. Uz to, online trgovina bilježi impresivan rast – broj online kupnji premašio je 350.000, što je porast od 44,54 posto, dok je online promet dosegnuo 21,4 milijuna eura. Više od dvije trećine kupaca koristi aplikaciju „Moj dm“, a čak 37 posto njih bira praktičnu uslugu ekspresnog preuzimanja narudžbi u omiljenoj trgovini.
Direktor dm-a Mirko Mrakužić istaknuo je da su samo u protekloj godini u razvoj prodajne mreže i digitalizaciju uložili više od 10 milijuna eura, a dodatnih 2,5 milijuna eura usmjereno je na snižavanje cijena. U godini koja slijedi, dm obilježava 30. obljetnicu poslovanja u Hrvatskoj – jubilej koji će proslaviti brojnim novitetima, ulaganjima i, naravno, iznenađenjima za kupce.
Ono što izdvaja dm jest briga o ljudima – kupcima, zaposlenicima i zajednici. Istraživanja pokazuju da svaki drugi ispitanik (51 posto) smatra kako upravo dm najviše brine o potrebama svojih kupaca, dok 40 posto vjeruje da najviše ulaže u lokalnu zajednicu, a 44 posto da prednjači u zaštiti okoliša.
Održivi razvoj ostaje u središtu poslovanja, što potvrđuje i prvi Izvještaj o održivosti koji obuhvaća ESG ciljeve (okolišne, društvene i upravljačke). dm je u protekloj godini ostvario zapažene rezultate: 74 posto trgovina koristi zelenu struju, 31 trgovina postala je energetski neovisna, a emisije CO₂ smanjene su za 247 tona zahvaljujući vlastitoj proizvodnji električne energije.
Sa 128 donacija vrijednih više od 414 tisuća eura, dm je i ove godine pružio potporu zajednici. Posebno se istaknuo projekt {ZAJEDNO} za zelene ideje, u sklopu kojeg je podržano 18 održivih projekata s više od 74.000 eura. Među novim partnerima su OPG Pocedulić iz Gornjih Kućana, čiji se proizvodi od varaždinske heljde već mogu pronaći u dm online shopu, te Delfing s Krka, čiji će se održivi privjesci uvrstiti u sezonsku ponudu tijekom 2026. godine.
„U svakom segmentu poslovanja nastojimo djelovati odgovorno i održivo – prema kupcima, zajednici i okolišu. Posebno smo ponosni na podršku hrvatskim proizvođačima, koji su važan dio naše priče“, izjavila je Gordana Picek, voditeljica nabave i marketinga dm-a za regiju Adria.
Odnos prema zaposlenicima još je jedna vrijednost koja dm izdvaja od konkurencije. Čak 78 posto ispitanika smatra da dm najviše brine o svojim djelatnicima. Samo u prošloj poslovnoj godini zaposleno je 131 novih djelatnika, a danas dm zapošljava 2.310 ljudi koji imaju pristup brojnim edukacijama, benefitima i mogućnostima razvoja karijere.
U sljedećoj poslovnoj godini dm planira ulaganja više od 14 milijuna eura – s fokusom na modernizaciju prodajne mreže, razvoj ponude i još bolje povezivanje online i offline iskustva kupnje.
dm tako i dalje ostaje više od trgovine – on je zajednica koja raste zajedno sa svojim kupcima, djelatnicima i okolinom, potvrđujući da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, već i povjerenjem koje traje već tri desetljeća.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.