Jučer je u hotelu Westin otvoren potpuno preuređeni WorldClass fitness. Ovaj jedinstveni prostor, prostire se na gotovo 1500 kvadratnih metara te nudi vrhunsku opremu, personalizirane treninge i opuštajući wellness sadržaj. Otvorenje je privuklo brojne poznate ljubitelje fitnessa, sportaše i javne osobe, od kojih su neki: Mario Valentić, Andrea Andrassy, Marko Vuletić, Ana Radišić, Dorijan Klarić, Elena Dizdar, Lana Puljić, Martina Boščić, Ana Volk i Boro Vujović, a spektakularan nastup sinkroniziranih plivačica dodatno je upotpunio svečano otvorenje.
U fitness dijelu, predstavljena je nova linija opreme za vježbanje koja uključuje najsuvremeniju traku za trčanje Life Fitness Symbio – prvi put dostupnu u ovom dijelu Europe. Ova tehnološki najnaprednija svjetska traka ujedno je i dijagnostički uređaj koji omogućuje personalizirane programe trčanja prilagođene svakom korisniku, uz fokus na biomehaniku pokreta i optimalnu udobnost. Centar nudi i bogato opremljenu zonu s velikim brojem rekvizita za funkcionalni trening, dok moderni cardio dio ima sve što je potrebno za efikasan kardio trening. O kakvoj se razini opreme radi potvrđuje i činjenica da je WorldClass Westin jedini službeni centar u regiji svjetskog proizvođača opreme Life Fitness.
„Gradu Zagrebu nedostajao je premium fitness&spa centar velike kvadrature i visoke razine te smo ga odlučili smjestiti na premium lokaciju kao što je hotel Westin. WorldClass u Westinu podiže razinu fitnessa u gradu, a naši klijenti mogu očekivati vrhunsku opremu i najnoviju tehnologiju u izvanrednom ambijentu. Naša misija je da svaki član bez obzira na razinu spreme osjeti predanost, profesionalnost i razinu usluge koja ga vodi do postizanja osobnih ciljeva”, poručuju iz uprave hrvatskog WorldClassa.
Jedan od ključnih aduta WorldClass fitnessa je wellness zona koja uključuje prostrani bazen. Bazenska zona nudi savršeno mjesto za relaksaciju i odmor, uz prostrane ležaljke i obilje prirodnog svjetla koje dodatno doprinosi atmosferi. Nakon plivanja, gosti se mogu opustiti na WorldClass “plaži”u mirnom okruženju idealnom za odmor i opuštanje od svakodnevnog stresa.
Wellness ponuda uključuje finsku saunu, experience tuševe, dvije masažne sobe i masažni lounge. Kombinacija saune i hladne terapije poznata je po svojim zdravstvenim benefitima, uključujući poboljšanje cirkulacije, smanjenje upala i ubrzan oporavak mišića.
“Obnova WorldClass fitness centra posebno mi je drag projekt jer je upravo ovdje moja profesionalna karijera započela. World class je utjelovljenje modernog fitnessa u Zagrebu još od početka 2000-tih godina, a Hotel Westin okupljalište Zagrepčana koji prepoznaju kvalitetu. S novom upravom koja inzistira na premium standardima, stručnosti i s iskustvom koje donose u WorldClass siguran sam da će ovaj vrhunski centar biti mjesto radi kojeg se isplati doći i s drugog kraja grada na trening ili opuštanje. Presretan sam jer imam priliku zajedno sa svojim timom predstaviti našim sadašnjim i budućim članovima ”World Class” iskustvo fitnessa”, izjavio je Edin Mehmedović, voditelj fitnessa i stručno-sportskog dijela poslovanja.
Uz vrhunsku opremu i bogat wellness sadržaj, WorldClass Fitness nudi i širok raspon grupnih treninga, osmišljenih kako bi zadovoljili sve razine korisnika – od početnika do profesionalaca. Programi su vođeni iskusnim i educiranim trenerima, koji redovito ažuriraju koreografije i metode treninga kako bi treninzi ostali zanimljivi, izazovni i učinkoviti. Za one koji žele dodatnu motivaciju i vođenje, WorldClass Fitness nudi i opciju rada s osobnim trenerom, što je najbrži put do postizanja željenih ciljeva. Osobni treneri su dostupni za svakodnevne treninge i prilagođavaju programe vježbanja prema specifičnim potrebama svakog klijenta.
Ekskluzivne pogodnosti za članove
Članovi WorldClass Fitness centra uživaju u nizu pogodnosti, koje su osmišljene kako bi njihov boravak u centru bio što ugodniji i učinkovitiji. Svaka godišnja članarina koja se uplati do 31.10.2024. uključuje: masažu od 50 minuta kao dio relaksacijskog paketa, neograničen broj dolazaka u centar, pravo korištenja drugog WorldClass fitness centra na Europskom trgu, popuste na masaže i jedan besplatni osobni trening s certificiranim trenerom.
Posebna Opening ponuda godišnjih članarina koja vrijedi samo u prvih 30 dana (do 31.10.) od otvorenja je:
Godišnja fitness članarina – 870 EUR
Godišnja wellness članarina – 890 EUR
Godišnja fitness i wellness članarina – 960 EUR
OSIGURAN PARKING:
Za sve članove koji žele koristiti hotelsku garažu i nadzemno parkiralište postoji mogućnost 2 sata parkiranja bez naplate. Kako se radi o samom centru grada, ovo je iznimna pogodnost za sve članove. Za više informacija kako aktivirati ovu pogodnost potrebno se javiti na recepciju.
Nismo zaboravili niti na bicikle, za njih postoji parkiralište pod videonadzorom.
Više informacija o WorldClass fitness centru, pogodnostima i članarinama potražite na web stranici.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.