Džepina Medical Group, od sada, svoje poslovanje nastavlja pod imenom JN Medical Group, uz vodstvo renomiranog estetskog kirurga dr. Johanna Nemrave.
Ova promjena označava nastavak tradicije izvrsnosti i vrhunske medicinske skrbi, uz dodatni fokus na inovacije i modernizaciju estetskih zahvata.
Tko je estetski kirurg dr. Johann Nemrava?
Dr. Johann Nemrava specijalist je estetske, rekonstruktivne i plastične kirurgije s bogatim međunarodnim iskustvom stečenim u Hrvatskoj, Engleskoj, Irskoj i Njemačkoj. Tijekom karijere surađivao je s vodećim svjetskim stručnjacima, usavršavajući napredne tehnike u estetskoj kirurgiji i medicini. Posebno se istaknuo u području estetske kirurgije grudi kao i estetske kirurgije lica pri čemu naglasak stavlja na prirodne i dugotrajne rezultate. Njegova vizija daljnjeg razvoja poliklinike usmjerena je na uvođenje novih tehnologija i metoda, pri čemu je pacijent uvijek u središtu pažnje. „Nasljeđe doc. dr. sc. Ive Džepine predstavlja neprocjenjivu vrijednost i inspiraciju za daljnji napredak. Nastavit ću graditi poslovanje na čvrstim temeljima izvrsnosti koje je postavio, uz dodatno usmjeravanje prema inovacijama u estetskoj kirurgiji“, izjavio je dr. Nemrava.
JN Medical Group nastavlja nuditi širok spektar estetskih kirurških i neinvazivnih tretmana, uključujući operacije na grudima, liposukciju, abdominoplastiku, facelifting, blefaroplastiku, rinoplastiku, botoksa, dermalnih filera te zahvate intimne estetike. U fokusu ostaju vrhunska medicinska skrb, individualizirani pristup pacijentima i primjena najsuvremenijih tehnika koje osiguravaju prirodne i dugoročne rezultate.
JN Medical Group nastavlja tradiciju izvrsnosti i inovacija
Preuzimanjem poliklinike osigurava se kontinuitet vrhunske estetske kirurgije, uz dodatne mogućnosti za unapređenje i širenje ponude. „Svjetski trendovi danas su dostupni i kod nas, a pacijenti s pravom očekuju samo najbolje. Neprekidno usavršavanje i primjena novih metoda ključni su za daljnji razvoj poliklinike i postavljanje visokih standarda u estetskoj medicini“, naglašava dr. Nemrava.
EvotoFoto: Bojan Zibar/Promo
Ovom transformacijom JN Medical Group nastavlja tradiciju izvrsnosti i inovacija, usmjerenu na ispunjavanje visokih očekivanja pacijenata te osiguravanje vrhunske razine skrbi i sigurnosti.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.