Rajko Grlić ponovno šokira: Novi film “Svemu dođe kraj” donosi neviđene usporedbe s aktualnim političarima – saznajte zašto se očekuju pune kino dvorane!
Rajko Grlić u novome filmu teži insinuaciji karakterističnoj za sve njegove filmske uspješnice, a među prvima saznajte o čemu je riječ u velikoj filmskoj nadi kojoj predviđaju pune kino dvorane.
Još samo nekoliko dana dijeli nas od zagrebačke premijere novog filma poznatog hrvatskog redatelja Rajka Grlića. Film “Svemu dođe kraj” koji je već osvojio publiku na filmskim festivalima u Puli i Sarajevu sada dolazi pred zagrebačku publiku. Nakon što je na Pulskom festivalu doživio ovacije, a na Sarajevo Film Festivalu privukao pažnju i osvojio simpatije gledatelja svojim hrabrim prikazom društvenih tema očekivanja za ovu zagrebačku premijeru, zakazanu za 26. rujna u Kaptol Boutique Cinema s početkom u 20 sati, dodatno su porasla.
U vremenu kada su političke i društvene teme prisutne u svakodnevnim razgovorima, “Svemu dođe kraj” dolazi kao slika stvarnosti koju svi prepoznajemo, ali je često izbjegavamo priznati. Iako film ne spominje konkretne političare, likovi i situacije jasno odražavaju složene i frustrirajuće aspekte našeg društva. Glavni antagonist ima karakteristike koje će mnogima biti poznate, podsjećajući na stvarne odnose moći koje često ostaju izvan dosega običnih ljudi. A upravo Grlić, prepoznatljiv po svom karakterističnom stilu insinuacije, ni ovoga puta gledateljima nije ostao dužan novih usporedbi. Svojoj publici vrlo detaljno i realno opisuje situacije te ih, kroz niz sličnosti, navodi na zaključe tko bi mogao, po njihovom mišljenju, biti inspiracija prema kojoj je stvoren glavni negativac.
„Mislim da je na publici da na platnu prepozna ili ne prepozna neka lica iz stvarnog zivota. Vjerujem da im to neće biti težak zadatak. Pogotovo u prepoznavanju moćnih i bahatih.“ – rekao je redatelj Rajko Grlić. Višestruko nagrađivanom i međunarodno priznatom redatelju i scenaristu, bit će dodijeljen i počasni doktorat Sveučilišta u Rijeci na Danima Rajka Grlića. Počasni doktorat Sveučilišta u Rijeci dodjeljuje se prof. art. Rajku Grliću, hrvatskom filmskom redatelju i scenaristu, za istaknuti doprinos od trajnog značaja svjetskoj umjetnosti i umjetničkoj edukaciji kao i izuzetan doprinos Sveučilištu u Rijeci.
Film je inspiriran Krležinim djelom Na rubu pameti, a u suradnji s Antom Tomićem, Grlić istražuje tamne strane tranzicije i kapitalizma. Kroz dva svijeta – onaj bogatih i moćnih koji upravljaju društvom i onaj običnih ljudi koji se suočavaju s nepravdom – film prikazuje borbu koja je istovremeno fizička i moralna. Likovi nisu samo filmski junaci, već odrazi svakodnevnih nepravdi koje mnogi prepoznaju iz vlastitih života.
Ipak, “Svemu dođe kraj” nije samo društvena kritika. Kroz ljubavnu priču donosi emotivnu dubinu, podsjećajući nas na važnost ljudske povezanosti i borbe za pravdu.
Rajko Grlić, poznat po tome što u svojim filmovima otvara složene i često nelagodne teme i ovdje nas vodi putem na kojem nema jednostavnih odgovora. Ali možda je upravo u tom propitivanju prilika za promjenu – za bolje i pravednije društvo.
Ovo je poziv da otkrijete što se krije između redaka. Možda je to priča o nama danas, a možda je to poziv da sutra bude drugačije. „Svemu dođe kraj“ u produkciji je Interfilma, te u distribuciji Duplicata, a u svim kinima diljem Hrvatske, nakon zagrebačke premijere, moći će se pogledati od 26. rujna. Beogradska premijera zakazana je za 10. listopada, u Novom Sadu 11. listopada.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.