Rajko Grlić ponovno šokira: Novi film “Svemu dođe kraj” donosi neviđene usporedbe s aktualnim političarima – saznajte zašto se očekuju pune kino dvorane!
Rajko Grlić u novome filmu teži insinuaciji karakterističnoj za sve njegove filmske uspješnice, a među prvima saznajte o čemu je riječ u velikoj filmskoj nadi kojoj predviđaju pune kino dvorane.
Još samo nekoliko dana dijeli nas od zagrebačke premijere novog filma poznatog hrvatskog redatelja Rajka Grlića. Film “Svemu dođe kraj” koji je već osvojio publiku na filmskim festivalima u Puli i Sarajevu sada dolazi pred zagrebačku publiku. Nakon što je na Pulskom festivalu doživio ovacije, a na Sarajevo Film Festivalu privukao pažnju i osvojio simpatije gledatelja svojim hrabrim prikazom društvenih tema očekivanja za ovu zagrebačku premijeru, zakazanu za 26. rujna u Kaptol Boutique Cinema s početkom u 20 sati, dodatno su porasla.
U vremenu kada su političke i društvene teme prisutne u svakodnevnim razgovorima, “Svemu dođe kraj” dolazi kao slika stvarnosti koju svi prepoznajemo, ali je često izbjegavamo priznati. Iako film ne spominje konkretne političare, likovi i situacije jasno odražavaju složene i frustrirajuće aspekte našeg društva. Glavni antagonist ima karakteristike koje će mnogima biti poznate, podsjećajući na stvarne odnose moći koje često ostaju izvan dosega običnih ljudi. A upravo Grlić, prepoznatljiv po svom karakterističnom stilu insinuacije, ni ovoga puta gledateljima nije ostao dužan novih usporedbi. Svojoj publici vrlo detaljno i realno opisuje situacije te ih, kroz niz sličnosti, navodi na zaključe tko bi mogao, po njihovom mišljenju, biti inspiracija prema kojoj je stvoren glavni negativac.
„Mislim da je na publici da na platnu prepozna ili ne prepozna neka lica iz stvarnog zivota. Vjerujem da im to neće biti težak zadatak. Pogotovo u prepoznavanju moćnih i bahatih.“ – rekao je redatelj Rajko Grlić. Višestruko nagrađivanom i međunarodno priznatom redatelju i scenaristu, bit će dodijeljen i počasni doktorat Sveučilišta u Rijeci na Danima Rajka Grlića. Počasni doktorat Sveučilišta u Rijeci dodjeljuje se prof. art. Rajku Grliću, hrvatskom filmskom redatelju i scenaristu, za istaknuti doprinos od trajnog značaja svjetskoj umjetnosti i umjetničkoj edukaciji kao i izuzetan doprinos Sveučilištu u Rijeci.
Film je inspiriran Krležinim djelom Na rubu pameti, a u suradnji s Antom Tomićem, Grlić istražuje tamne strane tranzicije i kapitalizma. Kroz dva svijeta – onaj bogatih i moćnih koji upravljaju društvom i onaj običnih ljudi koji se suočavaju s nepravdom – film prikazuje borbu koja je istovremeno fizička i moralna. Likovi nisu samo filmski junaci, već odrazi svakodnevnih nepravdi koje mnogi prepoznaju iz vlastitih života.
Ipak, “Svemu dođe kraj” nije samo društvena kritika. Kroz ljubavnu priču donosi emotivnu dubinu, podsjećajući nas na važnost ljudske povezanosti i borbe za pravdu.
Rajko Grlić, poznat po tome što u svojim filmovima otvara složene i često nelagodne teme i ovdje nas vodi putem na kojem nema jednostavnih odgovora. Ali možda je upravo u tom propitivanju prilika za promjenu – za bolje i pravednije društvo.
Ovo je poziv da otkrijete što se krije između redaka. Možda je to priča o nama danas, a možda je to poziv da sutra bude drugačije. „Svemu dođe kraj“ u produkciji je Interfilma, te u distribuciji Duplicata, a u svim kinima diljem Hrvatske, nakon zagrebačke premijere, moći će se pogledati od 26. rujna. Beogradska premijera zakazana je za 10. listopada, u Novom Sadu 11. listopada.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.