Drogerijski lanac BIPA Hrvatska ove godine obilježava petu godišnjicu od otvorenja prvog BIPA Backstage studija u Zagrebu u kojem je, tom prigodom, jučer održan rođendanski party na kojem su prisustvovali brojni mediji, influenceri i poslovni partneri.
Peti rođendan BIPA Backstage
Prvi BIPA Backstage otvoren je u Zagrebu 2018. godine kao platforma koja spaja ljepotu i dobru zabavu, s ciljem da vrhunska beauty usluga bude dostupna svima, a uz omiljene proizvode i novitete iz svijeta ljepote nudi i priliku za edukaciju, predavanja i radionice uz stručne savjete vizažistica koje su svoje vještine usavršile na Callegari i Profokus učilištima. O uspješnosti ovog koncepta potvrđuje i činjenica da se isti širi i na druge gradove diljem Hrvatske pa je tako ove godine otvoren novi BIPA Backstage u Splitu.
„Veliko mi je zadovoljstvo što imamo priliku proslaviti peti rođendan ovog jedinstvenog koncepta BIPA Backstage koji je rezultat našeg kontinuiranog ulaganja u inovacije i pomicanja granica na drogerijskom tržištu u Hrvatskoj. Kroz sve naše projekte i kampanje želimo pokazati da smo više od drogerije te ćemo i dalje ulagati velike napore kako bi našim kupcima ponudili samo najbolje iz beauty svijeta“. – istaknula je u svom govoru Željka Mojzeš, rukovoditeljica marketinga BIPA Hrvatska.
O samoj konceptualnoj ideji Backstagea okupljenima je govorila Sanpatricija Vrsaljko, Trend & innovation Manager, o pronalasku brandova, ostvarivanju ekskluzivnih suradnji, praćenju trendova i širokoj ponudi make up i skin care brandova govorila je Tea Šarlija, category menadžerica za dekorativu, a o svakodnevnoj usluzi koju pružaju klijenticama govorila je koordinatorica BIPA Backstage studija u Zagrebu, Sanja Obrovac. Uzvanici su mogli uživati u izvrsnom vokalu popularne pjevačice Zsa Zse, a za to je vrijeme vizažistica Marija Janković na primjeru influencerice i dizajnerice Pamele Badžek predstavila make-up trendove ove jeseni.
BIPA Backstage podržali razni brendovi
Proslavu petog rođendana BIPA Backstagea podržali su brendovi Afrodita, Bourjois Paris, FaceBoom, Juliana Nails, La Piel, Miliani, Note Cosmetique, Paese, Pupa i Rimmel s kojima BIPA već dugi niz godina uspješno surađuje, a uzvanici su mogli iz prve ruke testirati proizvode poznatih brendova poput Paese, Isadora i Max Factora.
„Naša suradnja s BIPA Backstegom uvijek je ugodna i profesionalna, a ono što je čini posebnom je to što kupci mogu isprobati naše proizvode kroz make-up usluge koje pružaju vizažisti BIPA Backstage studija. Veselimo se svemu što je pred nama i zato nam je iznimno drago biti dio ove proslave.” – izjavila je Ivana Bubić, brand menadžerica Isadora.
„Volimo surađivati sa BIPA Backstageom jer dijelimo iste vrijednosti kao što su pristupačnost i profesionalnost. Vjerujemo da glamur i ljepota trebaju biti dostupni svima i zato biramo ovu malu oazu ljepote u srcu Ilice.” – komentirala je Petra Špicar iz Max Factor Hrvatska, Orbico Beauty.
Kupci su za vrijeme trajanja proslave mogli uživati u brojnim pogodnostima koje su im pripremile poslovnice u sklopu BIPA Backstagea u Zagrebu i Splitu, a posebno su ih razveselili poklon paketi i sladoledi koje im je omogućio Essie brand u suradnji sa slastičarnama Ela’s i Amélie.
Na samom pragu ljeta, u onom neponovljivom trenutku kada se zora pretvara u dan, a sunce se stidljivo uspinje nad Dubrovnikom, violončelistica Ana Rucner još je jednom pokazala da glazba ima moć zaustaviti vrijeme. U njezinom već kultnom koncertu Pozdrav ljetu, održanom na Srđu po petnaesti put, ove godine nije vladala samo glazba – nego i tišina, kontemplacija i duboka osobna emocija.
U raskošnom ambijentu Hrvatskog narodnog kazališta, Ana Radišić sinoć je proslavila pet godina svog autentičnog podcasta – projekta koji je dotaknuo tisuće srca. Ova posebna večer bila je više od slavlja – bila je to emotivna retrospektiva jednog intimnog medijskog putovanja, začinjena glazbom Tonyja Cetinskog i trenucima koji su dirnuli do suza. Na pozornici su se ispreplele riječi, note i sjećanja, a publika je bila svjedok još jednog velikog koraka – predstavljanja Anine prve knjige. U maniri koja joj priliči, Ana je i ovu večer pretvorila u prostor povezanosti, inspiracije i zahvalnosti. Bila je to večer koja se ne zaboravlja – iskrena, duboka i nevjerojatno osobna.
U vremenu kad se znoj više ne briše ručnikom nego mentalnim resetom i kad je svaki korak prema cilju – bilo da je to vrh Sljemena, granica vlastite izdržljivosti ili kraj radnog dana – mali osobni trijumf, tijelo traži partnera koji ga neće iznevjeriti. U igri izotonika, gdje su pravila dosadna i predvidiva, na scenu stupa Twist ISO – svježi, hrabri igrač iz Hrvatske koji zna što znači žeđ modernog života. I ima odgovor. U dvije riječi: limun i nar.
Telemach je postao nositelj MAMFORCE standarda u kategoriji BASIC, čime je potvrđena njegova predanost stvaranju poticajnog radnog okruženja temeljenog na obiteljskoj odgovornosti, ravnoteži između poslovnog i privatnog života te rodnoj ravnopravnosti. Kroz neovisni evaluacijski proces, kompanija je demonstrirala snažnu usmjerenost na dobrobit svojih zaposlenika i posvećenost kvaliteti u upravljanju ljudskim potencijalima. Certifikat MAMFORCE standarda predsjedniku Uprave Telemacha, Adrianu Ježini, uručila je Diana Kobas Dešković, direktorica konzultantske tvrtke Spona Code, koja provodi neovisne evaluacije i certifikacije organizacija u području upravljanja ljudima.
Kućni ljubimci sve češće imaju važnu ulogu ne samo u privatnom, već i u poslovnom životu, a mnoga istraživanja pokazuju kako je sve više vlasnika koji žele provoditi što više vremena sa svojim ljubimcima. Uoči obilježavanja Take Your Dog to Work, dana koji se diljem svijeta obilježava kako bi se osvijestile pogodnosti dovođenja psa na posao, a koji se ove godine u svijetu održava 20. lipnja, Mars ističe brojne prednosti pet-friendly radnog okruženja koje uspješno njeguje već više od 15 godina.
U samo tri mjeseca od premijere hit-komedije Iva i Gloria, režije Jana Kerekeša, glavne glumice Iva Šimić Šakoronja i Gloria Dubelj proslavile su jubilarnu 50. izvedbu. Ova predstava već sada piše povijest kao jedan od najgledanijih naslova u hrvatskom kazalištu, okupljajući publiku svih generacija i šaljući duhovite, ali i oštre društvene poruke.
Sinoć je u vrtu Vile Riva u Slanom, u vrlo neformalnoj, intimnoj atmosferi održan susret svih sudionika i gostiju Slano Film Days s predstavnicima medija. Tijekom sljedećih pet dana Slano postaje mjesto filmskih razgovora, razmjene iskustava i ideja, neformalnih druženja regionalnih filmskih autora i istaknutih imena iz svijeta filma i filmske industrije.
U srcu ljeta, kad mirisi soli i zvuci cvrčaka ispunjavaju šibenske kale, grad se pretvara u veliku pozornicu emocija, stihova i glazbe. „Šibenik, Grad kao mi“ vraća nas korijenima kroz dvodnevni hommage velikanima čije su pjesme oblikovale naše djetinjstvo, mladost i identitet.
Ljeto je savršeno vrijeme da se oslobodimo, usporimo i povežemo s prirodom — a nema boljeg načina od toga da hodamo bosi. Skidanje cipela nije samo ugoda; znanstveno je dokazano da hodanje bosih nogu ima brojne prednosti za naše tijelo, um i duh.
U svijetu u kojem se glazba sve češće sklapa iz fragmenata, uz pomoć softverskih alata i naknadnih produkcijskih čuda, pojavio se netko tko nas nježno, ali odlučno podsjeća da srce glazbe i dalje kuca u živoj, neponovljivoj svirci. Janko Novoselić, cijenjeni hrvatski jazz bubnjar i istaknuto ime domaće instrumentalne scene, najavio je izlazak albuma Jazz Kvartet novim singlom Alone Together — pjesmom koja nije samo još jedna jazz obrada poznatog standarda, nego manifest jedne glazbene filozofije.
Vukovar nije samo simbol hrvatske povijesti i otpora – on je i skriveni dragulj kontinentalne Hrvatske koji iznenađuje svojom ljepotom, emocijom i atmosferom koja se ne može prepričati, već mora doživjeti.