Drogerijski lanac BIPA Hrvatska ove godine obilježava petu godišnjicu od otvorenja prvog BIPA Backstage studija u Zagrebu u kojem je, tom prigodom, jučer održan rođendanski party na kojem su prisustvovali brojni mediji, influenceri i poslovni partneri.
Peti rođendan BIPA Backstage
Prvi BIPA Backstage otvoren je u Zagrebu 2018. godine kao platforma koja spaja ljepotu i dobru zabavu, s ciljem da vrhunska beauty usluga bude dostupna svima, a uz omiljene proizvode i novitete iz svijeta ljepote nudi i priliku za edukaciju, predavanja i radionice uz stručne savjete vizažistica koje su svoje vještine usavršile na Callegari i Profokus učilištima. O uspješnosti ovog koncepta potvrđuje i činjenica da se isti širi i na druge gradove diljem Hrvatske pa je tako ove godine otvoren novi BIPA Backstage u Splitu.
„Veliko mi je zadovoljstvo što imamo priliku proslaviti peti rođendan ovog jedinstvenog koncepta BIPA Backstage koji je rezultat našeg kontinuiranog ulaganja u inovacije i pomicanja granica na drogerijskom tržištu u Hrvatskoj. Kroz sve naše projekte i kampanje želimo pokazati da smo više od drogerije te ćemo i dalje ulagati velike napore kako bi našim kupcima ponudili samo najbolje iz beauty svijeta“. – istaknula je u svom govoru Željka Mojzeš, rukovoditeljica marketinga BIPA Hrvatska.
O samoj konceptualnoj ideji Backstagea okupljenima je govorila Sanpatricija Vrsaljko, Trend & innovation Manager, o pronalasku brandova, ostvarivanju ekskluzivnih suradnji, praćenju trendova i širokoj ponudi make up i skin care brandova govorila je Tea Šarlija, category menadžerica za dekorativu, a o svakodnevnoj usluzi koju pružaju klijenticama govorila je koordinatorica BIPA Backstage studija u Zagrebu, Sanja Obrovac. Uzvanici su mogli uživati u izvrsnom vokalu popularne pjevačice Zsa Zse, a za to je vrijeme vizažistica Marija Janković na primjeru influencerice i dizajnerice Pamele Badžek predstavila make-up trendove ove jeseni.
BIPA Backstage podržali razni brendovi
Proslavu petog rođendana BIPA Backstagea podržali su brendovi Afrodita, Bourjois Paris, FaceBoom, Juliana Nails, La Piel, Miliani, Note Cosmetique, Paese, Pupa i Rimmel s kojima BIPA već dugi niz godina uspješno surađuje, a uzvanici su mogli iz prve ruke testirati proizvode poznatih brendova poput Paese, Isadora i Max Factora.
„Naša suradnja s BIPA Backstegom uvijek je ugodna i profesionalna, a ono što je čini posebnom je to što kupci mogu isprobati naše proizvode kroz make-up usluge koje pružaju vizažisti BIPA Backstage studija. Veselimo se svemu što je pred nama i zato nam je iznimno drago biti dio ove proslave.” – izjavila je Ivana Bubić, brand menadžerica Isadora.
„Volimo surađivati sa BIPA Backstageom jer dijelimo iste vrijednosti kao što su pristupačnost i profesionalnost. Vjerujemo da glamur i ljepota trebaju biti dostupni svima i zato biramo ovu malu oazu ljepote u srcu Ilice.” – komentirala je Petra Špicar iz Max Factor Hrvatska, Orbico Beauty.
Kupci su za vrijeme trajanja proslave mogli uživati u brojnim pogodnostima koje su im pripremile poslovnice u sklopu BIPA Backstagea u Zagrebu i Splitu, a posebno su ih razveselili poklon paketi i sladoledi koje im je omogućio Essie brand u suradnji sa slastičarnama Ela’s i Amélie.
Ponekad najdalja putovanja počinju sasvim nepretenciozno – idejom u malom uredu, u gradu koji zrači morem i suncem. U Splitu, 2014. godine, u vremenu kada je većina još uvijek stajala u redovima za karte, rodila se jedna sasvim jednostavna misao: što ako bi ljudi mogli kupiti autobusnu kartu online – brzo, lako i bez stresa?
U najnovijoj epizodi sve popularnijeg studentskog podcasta Beat’, publika je dobila priliku zaviriti iza kulisa hrvatske medijske scene kroz leću jednog od njezinih najprepoznatljivijih lica – Nikole Grbina, cijenjenog urednika magazina HELLO!. U iskrenom i opuštenom razgovoru s voditeljicom i producenticom podcasta Beattom Ugrin, Nikola je otvorio vrata svog profesionalnog, ali i privatnog svijeta.
Program Greencajt festivala već je prvog dana otvorio inspirativne rasprave o ulozi kreativnosti, tehnologije i empatije u oblikovanju održive budućnosti
Zamislite ovo: zvuk porculanskih šalica, miris svježe pečenih štrukli, nota mentinog čaja u zraku i pogled na raskošnu terasu Oleander pod svjetlom kasnog popodneva. Zagreb možda živi užurbanim ritmom 21. stoljeća, ali postoji jedno mjesto gdje vrijeme usporava, gdje svaka sekunda miriše na nostalgiju, profinjenost i luksuz – to je Esplanade 1925 Lounge & Cocktail Bar.
Opel je bio ponosan partner na grandioznom HELLO! partyju u zagrebačkoj Laubi, događaju koji je okupio brojne poznate osobe iz svijeta estrade, mode i medija, a glazbenu kulminaciju večeri donijela je Severina, izvedbama svojih najvećih hitova.
Reality zvijezda Kim Kardashian diplomirala je pravo nakon 5184 sata posvećena studiju. Uz podršku djece i prijatelja, proslavila je promociju koju nije očekivala.
Na crvenom tepihu spektakularnog HELLO! partyja u zagrebačkoj Laubi, među gotovo 2000 uzvanika i uz nastup Severine, najveće regionalne zvijezde, blistala je i dama čije se ime već odavno piše modnim slovima – Aleksandra Dojčinović. Često prozivana hrvatskom Coco Chanel, Dojčinović je još jednom dokazala da s lakoćom pomiče granice elegancije i stila.
Ponekad je dovoljno samo nekoliko minuta da se u nekome zrcale godine — emocija, sjećanja, nade. Upravo o toj vrsti trenutaka pjeva Fran Uccellini u svojoj novoj pjesmi "Vatromet", drugom autorskom singlu kojim odlučno korača kroz vlastitu glazbenu priču, nakon što smo ga upoznali kao jednog od upečatljivijih natjecatelja u showu The Voice.
Na proslavi drugog rođendana časopisa HELLO! u zagrebačkoj Laubi, crvenim tepihom je prodefiliralo mnoštvo domaćih poznatih lica, ali jedan je look zaustavljao poglede, izazivao šapat i bliceve — onaj Luciana Plazibata, talentiranog plesača i finalista aktualne sezone Survivora. Njegov dolazak bio je poput modne objave: moćan, nekonvencionalan i inspiriran samim Davidom Bowiejem.