Drogerijski lanac BIPA Hrvatska ove godine obilježava petu godišnjicu od otvorenja prvog BIPA Backstage studija u Zagrebu u kojem je, tom prigodom, jučer održan rođendanski party na kojem su prisustvovali brojni mediji, influenceri i poslovni partneri.
Peti rođendan BIPA Backstage
Prvi BIPA Backstage otvoren je u Zagrebu 2018. godine kao platforma koja spaja ljepotu i dobru zabavu, s ciljem da vrhunska beauty usluga bude dostupna svima, a uz omiljene proizvode i novitete iz svijeta ljepote nudi i priliku za edukaciju, predavanja i radionice uz stručne savjete vizažistica koje su svoje vještine usavršile na Callegari i Profokus učilištima. O uspješnosti ovog koncepta potvrđuje i činjenica da se isti širi i na druge gradove diljem Hrvatske pa je tako ove godine otvoren novi BIPA Backstage u Splitu.
„Veliko mi je zadovoljstvo što imamo priliku proslaviti peti rođendan ovog jedinstvenog koncepta BIPA Backstage koji je rezultat našeg kontinuiranog ulaganja u inovacije i pomicanja granica na drogerijskom tržištu u Hrvatskoj. Kroz sve naše projekte i kampanje želimo pokazati da smo više od drogerije te ćemo i dalje ulagati velike napore kako bi našim kupcima ponudili samo najbolje iz beauty svijeta“. – istaknula je u svom govoru Željka Mojzeš, rukovoditeljica marketinga BIPA Hrvatska.
O samoj konceptualnoj ideji Backstagea okupljenima je govorila Sanpatricija Vrsaljko, Trend & innovation Manager, o pronalasku brandova, ostvarivanju ekskluzivnih suradnji, praćenju trendova i širokoj ponudi make up i skin care brandova govorila je Tea Šarlija, category menadžerica za dekorativu, a o svakodnevnoj usluzi koju pružaju klijenticama govorila je koordinatorica BIPA Backstage studija u Zagrebu, Sanja Obrovac. Uzvanici su mogli uživati u izvrsnom vokalu popularne pjevačice Zsa Zse, a za to je vrijeme vizažistica Marija Janković na primjeru influencerice i dizajnerice Pamele Badžek predstavila make-up trendove ove jeseni.
BIPA Backstage podržali razni brendovi
Proslavu petog rođendana BIPA Backstagea podržali su brendovi Afrodita, Bourjois Paris, FaceBoom, Juliana Nails, La Piel, Miliani, Note Cosmetique, Paese, Pupa i Rimmel s kojima BIPA već dugi niz godina uspješno surađuje, a uzvanici su mogli iz prve ruke testirati proizvode poznatih brendova poput Paese, Isadora i Max Factora.
„Naša suradnja s BIPA Backstegom uvijek je ugodna i profesionalna, a ono što je čini posebnom je to što kupci mogu isprobati naše proizvode kroz make-up usluge koje pružaju vizažisti BIPA Backstage studija. Veselimo se svemu što je pred nama i zato nam je iznimno drago biti dio ove proslave.” – izjavila je Ivana Bubić, brand menadžerica Isadora.
„Volimo surađivati sa BIPA Backstageom jer dijelimo iste vrijednosti kao što su pristupačnost i profesionalnost. Vjerujemo da glamur i ljepota trebaju biti dostupni svima i zato biramo ovu malu oazu ljepote u srcu Ilice.” – komentirala je Petra Špicar iz Max Factor Hrvatska, Orbico Beauty.
Kupci su za vrijeme trajanja proslave mogli uživati u brojnim pogodnostima koje su im pripremile poslovnice u sklopu BIPA Backstagea u Zagrebu i Splitu, a posebno su ih razveselili poklon paketi i sladoledi koje im je omogućio Essie brand u suradnji sa slastičarnama Ela’s i Amélie.
Ponekad nema boljeg plana od onog koji uključuje dekicu, dobar film i nultu razinu društvenih obveza. Uz sve brige koje nas svakodnevno prate, najljepši trenutci su ipak oni provedeni u udobnosti vlastitog doma i u dobrom društvu.
Jeste li ikada maštali o savršenom ženskom druženju koje u predivno uređenom interijeru objedinjuje najnovije modne komade iz premium kolekcija poznatih brendova kao i modne dodatke, ukusnu hranu i pića, isprobavanje najfinijih mirisa, a da uz to još odete kući s pregršt poklona, usvojenim znanjem od najboljih profesionalaca iz svijeta mode i beauty industrije?
Nekoliko je važnih prilika u životu kada muškarci žele ostaviti bez teksta sve prisutne, a prva među njima je vjenčanje. Vrijednost savršeno krojenog odijela prepoznata je u novootvorenoj trgovini i showroomu SUITBOX, na popularnoj adresi Gundulićeva 11. U samom centru grada, SUITBOX je sofisticirana oaza za ljubitelje personaliziranog pristupa u kupnji odijela. Ideja je da odijela možete pogledati, ali za pravo iskustvo kupnje preporuka je naručiti se na probu, mjerenje uz krojačke prepravke te finalni odabir i kupnju.
Korisnici će putem programa Magenta Moments ostvariti besplatno članstvo u Wolt+ pretplati na 12 mjeseci. Wolt+ pretplata omogućava korisnicima neograničene dostave bez naknade za dostavu. Korisnici će imati pristup dodatnim ponudama i pogodnostima u odabranim restoranima i trgovinama, kao i popustima na narudžbe za osobno preuzimanje. Partnerstvo započinje s Hrvatskim Telekomom, a Deutsche Telekom će ga tijekom narednih mjeseci proširiti na Austriju, Češku, Mađarsku, Sjevernu Makedoniju, Poljsku i Slovačku
Povodom 14. rođendana ekskluzivnog kino formata u Hrvatskoj, CineStar najavljuje impresivnu listu blockbustera do kraja godine i pogodnost za članove Stars Cluba