C&A je lansirao svoju kolekciju proljeće/Ljeto 2024 “Pronalazak ljepote u kaosu”. Kolekcija je u središtu Zagreba predstavljena medijskim partnerima, utjecajnoj i relevantnoj zajednici modnih stručnjaka te influencerima.
Za kolekciju proljeće/Ljeto 2024, nazvanu “Pronalazak ljepote u kaosu” dizajneri u C&A razvili su kolekciju temeljenu na četiri glavna trenda.
“Nakon istraživanja nasljeđa i povijesti, stiglo je vrijeme da definiramo našu budućnost. Želimo graditi most prema naprijed s jasnim ciljem da osmislimo budućnost u kojoj svi možemo biti ono što jesmo istinski. Od čovjeka do čovjeka – jednostavno bolji zajedno! Pronaći ljepotu u svakodnevnom kaosu, nije li to ono što svi tražimo? Nastavljamo proizvoditi kvalitetnu, pristupačnu modu za sve. Činimo da naši kupci izgledaju, osjećaju se i čine dobro”, izjavila je Renela Ružić, voditeljica komunikacija u C&A Hrvatska.
S “Novim ikonama” C&A ponovno otkriva klasike kao što je logomania capsule te pokazuje kontrast između elegantnih i ležernih stilova, muževnih i ženstvenih silueta zaokruženih osnovnim bojama poput crne, bijele i traper plave.
Most između urbanog života i prirode predstavlja “Sirovu jednostavnost”. Sirove teksture, korisnost i radna odjeća u tamno maslinastozelenoj i svijetloj boji šartrez, kao i migracija na selo, mogu se pronaći u odabranim lookovima.
Kolekcija “Razmjena kultura” prikazuje baštinu, zanatske i folklorne vještine iz cijelog svijeta. Izgledi su ukrašeni grafičkim printevima i resicama.
Kolekcija “Maksimalna obilnost” sadrži stilove sa cvjetnim i voćnim elementima, romantičnim plisséom i volanima. Proljeće je nadohvat ruke s intenzivnim bojama poput narančaste, maslinasto ružičaste i magente.
C&A podržava žene u Indiji
Jedan od naglasaka je da se C&A udružio s Rangsutrom, društvenim poduzećem u Indiji za ravnopravnost spolova. Zajedno s indijskim ženama, C&A je stvorio nevjerojatnu, autentičnu Capsule kolekciju. Ovi visokokvalitetni ručno izvezeni komadi po prvi su put prikazani na modnoj reviji i naći će se u odabranim trgovinama diljem Europe u travnju 2024. Time C&A naglašava svoju predanost pružanju podrške ženama i obrtnicima u njihovoj viziji pozitivnog utjecaja na indijske zajednice.
U srijedu, 28. svibnja 2025., hotel Zonar u Zagrebu bio je epicentar ženske snage, znanja i nadahnuća. Prva Pro-femina konferencija, u organizaciji časopisa Ljepota&Zdravlje i pod pokroviteljstvom prestižnog dermokozmetičkog brenda Eucerin, okupila je brojne žene — i ponekog muškarca — koji su odlučili posvetiti jedan dan onome što često u svakodnevnom vrtlogu stavljamo na zadnje mjesto: sebi.
U ambijentu modernog hotela Zonar, pod aromatičnim oblakom Spring Aira i u cvjetnoj scenografiji studija Diši na nos, Baos i Padma, 28. svibnja 2025. održana je prva Pro-femina konferencija u organizaciji časopisa Ljepota&Zdravlje. Elegantno i sadržajno, okupljanje pod temom "Najbolja verzija sebe" okupilo je vodeće stručnjake iz područja zdravlja, ljepote i wellnessa, ali i niz entuzijastičnih posjetitelja željnih znanja, inspiracije i osobnog rasta.
U samom srcu Dalmacije, između sunca, mora i mirisa Mediterana, održan je ekskluzivni Porsche Dalmacija Road Show, vozačko iskustvo koje spaja emociju, preciznost i uživanje u vožnji. Tijekom pet dana, čak 100 sudionika istraživalo je obalne ceste i dalmatinska mjesta, pretvarajući svaki zavoj u trenutak koji ostaje zapamćen.
21. kolovoza čak 50 izvođača na pozornici izvodit će glazbu bandova poput Led Zeppelin, Queen, Deep Purple, The Doors, AC/DC, Pink Floyd, Toto, The Rolling Stones, The Beatles, Tine Turner, Princea i drugih svjetskih imena.
Douglas parfumerije, sinonim za luksuz, stručnost i inovaciju u svijetu ljepote, ekskluzivno su predstavile najnoviju beauty uslugu – Skincare School by Douglas. Ova inovativna usluga nastavak je Douglasove misije da svojim kupcima ponudi jedinstvena i personalizirana beauty iskustva, a predstavljena je na posebnom eventu u parfumeriji na Trgu bana Jelačića 7 u Zagrebu.
S obzirom na četiri godine veze i trenutne okolnosti, postavlja se pitanje – jesu li Renee i Ant doista još par, ili ih razdvaja više od same geografije?
U svijetu mode, gdje je svaki detalj pod reflektorima, koža je više od površine – ona je platno koje priča priču o zdravlju, njezi i osobnom stilu. Češka superzvijezda Karolina Kurkova, jedna od najprepoznatljivijih manekenki svoje generacije, postala je novo zaštitno lice brenda Lactovit Lactourea – i to ne bez razloga.