Stan za novi početak: Kako održivi dom postaje stvarna prilika za mlade?
Kad on prestane biti izložbeni prostor i kada se ugase reflektori, stan u Novom Jelkovcu više nije samo koncept iz projekta #StanZaSutra nego stvaran dom spreman dočekati svoje prve stanarke. Sara i Barbara, mlade žene koje su odrasle pod skrbi SOS Dječjeg sela Hrvatska, dobivaju ono što mnogi uzimaju zdravo za gotovo: prostor koji je u potpunosti opremljen i osmišljen s pažnjom prema ljudima i okolišu, dom u kojem održivost nije kompromis nego način života.
Održivi dom, fraza koja sve češće dominira naslovima, ovdje dobiva konkretan oblik, od bijele tehnike i namještaja do detalja koji svjedoče o promišljenosti svakog centimetra prostora. Tijekom 52. sajma Ambienta posjetitelji su mogli vidjeti kako dom može biti funkcionalan, estetski ugodan i ekološki prihvatljiv, a sada sve te ideje prelaze u stvarni život onih kojima znači najviše.
StanZaSutra
Konkretna solidarnost u praksi
Stan nije samo prostor, on je simbol suradnje javnog, privatnog i neprofitnog sektora, potvrda da inicijative poput #StanZaSutra mogu postati pravi impuls za društvene promjene. Donacije JYSK Hrvatska, Gorenja, Feala i drugih partnera, zajedno s podrškom Grada Zagreba i SOS Dječjeg sela, pokazuju kako održivi dom može biti istovremeno elegantan i human, a da pritom njegova održivost ne bude deklarativna nego stvarno primijenjena. Sara i Barbara već zamišljaju svaki kutak, svaki komad namještaja, svjesne da ih prostor neće ograničavati nego poticati na novi početak, ali i da je briga za okoliš postala prirodni dio svakodnevnog života.
StanZaSutra
U ovakvim projektima ključna je ravnoteža između vizije i prakse, između ideje održivog doma i stvarnih potreba mladih koji tek kreću u samostalan život. Stan za novi početak pokazuje da ekološki prihvatljiv prostor ne znači kompromis u udobnosti, nego priliku da estetika, funkcionalnost i društvena odgovornost žive zajedno.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.