Probudite svoju kožu ove zime uz FOREO beauty-tech rješenja koja vas čekaju ovog Black Fridaya
Kako dani postaju kraći, a zrak sve hladniji, koža nas neumoljivo podsjeća da je stigla sezona kada joj je potrebna dodatna pažnja. Zima ne prašta — isušuje, zateže, oduzima sjaj. No, ako postoji savršen trenutak da obnovite svoju rutinu i priuštite svojoj koži tretman dostojan spa centra, to je sada. Jer FOREO, švedski beauty-tech brend koji je revolucionirao njegu kože, ovog Black Fridaya donosi ponude koje se jednostavno ne propuštaju.
Uz dodatnih 35 % popusta na službenoj web stranici i ekskluzivni kod FOREOBF35 do 2. prosinca, sada je vrijeme da se počastite — ili iznenadite nekoga tko zaslužuje trenutke čiste luksuzne njege.
FOREO je poznat po svojoj filozofiji „manje je više“. Riječ je o švedskom pristupu ljepoti koji ne zahtijeva desetke proizvoda, nego pametna, tehnološki napredna rješenja koja rade ono što obećavaju. Njihova Swedish Beauty Routine sadrži samo nekoliko uređaja, ali zajedno čine savršen spoj za čistu, hidratiziranu i zategnutu kožu — bez potrebe za odlaskom u kozmetički salon.
Sve počinje s LUNA™ 4, uređajem koji čisti lice bolje nego bilo koji klasični čistač. Zahvaljujući T-Sonic™ pulsacijama i ultramekanim silikonskim dlačicama, uklanja čak 99 % nečistoća i masnoće, a pritom je nježan prema svakom tipu kože. Trenutno je dostupan uz 45 % popusta (snižen je sa 199 € na 109.85 €) — ovo je prilika koja se ne ponavlja!
Sljedeći korak je BEAR™ 2, vaš osobni trener za lice. Mikrostruja i masaža učvršćuju čak 69 mišića lica i vrata, dok se bore i fine linije vidljivo smanjuju. U kombinaciji sa SUPERCHARGED™ Serumom 2.0, BEAR™ 2 donosi rezultate koji se inače postižu isključivo profesionalnim tretmanima. Tijekom Black Friday tjedna dostupan je uz 44 % popusta (s 429 € snižen je na 239.85 €).
Kada poželite da vaša koža zablista u punom sjaju, tu je UFO™ 3 — uređaj koji doslovno u dvije minute čini čudo. Kombinira toplinu, hladnoću, LED svjetlo i T-Sonic™ masažu kako bi vaša omiljena maska postala pravo iskustvo regeneracije. Koža ostaje hidratizirana i do 6 sati nakon tretmana, a ovog Black Fridaya UFO™ 3 možete nabaviti uz 44 % popusta (s 299 € snižen je na 168.35 €).
FOREO nije zaboravio ni na kosu. Zimska sezona može opteretiti vlasište i utjecati na gustoću kose, pa je tu LUNA™ 4 hair u kombinaciji s LUNA™ Dual-Peptide Scalp Serumom. Ova dinamična duo-rutina potiče rast, jača korijen i čini kosu gušćom, dok LED svjetlo aktivira folikule i potiče regeneraciju. U Black Friday ponudi očekuje vas 47 % popusta (prije 219 €, sada 116.35 €).
FOREO ne nudi samo proizvode — nudi filozofiju. Čistu, jednostavnu, održivu i učinkovitu. Ove zime vaša rutina može postati ritual, a vaša koža napokon dobiti ono što zaslužuje: pažnju, njegu i sjaj koji traje.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.