Na platformi Budi DOBRO. Budi CE., Cedevita već dvije godine podiže svijest o važnosti brige o
mentalnom zdravlju, donoseći savjete stručnjaka psihologa, a sad svojim čitateljima pruža priliku i
da se napune optimizmom.
Cedevita je u suradnji s agencijom Ipsos u 2020. godini provela istraživanje koje je pokazalo kako 77% ljudi u Hrvatskoj smatra da je optimizam važan i da rješava čak i probleme mentalnog zdravlja. Upravo zato pokrenuta je web stranica Budi DOBRO. Budi CE. koja kroz prizmu nade i vjere u pozitivne životne ishode potiče ljude svih generacija na brigu o vlastitom mentalnom zdravlju.
Ove godine Cedevita je odlučila otići korak dalje i otvoriti rubriku Optimistične vijesti. Rubrika Optimistične vijesti u potpunosti je otvorena za čitatelje, s namjerom da ovdje zapisuju situacije iz svoje okoline koje su ih obradovale, raznježile, ispunile nadom i optimizmom. Za sve one koji još nisu sigurni što je u njihovim životima dobro, i što bi mogli zapisati, ova stranica nudi inspiraciju – brojne optimistične vijesti drugih ljudi koje u čitatelju mogu probuditi pozitivne emocije i potaknuti da slične situacije iz svoje okoline prepoznaju kao dobre, one koje ih mogu ispuniti nadom, radošću i optimizmom.
„Toliko toga lijepog događa se svuda oko nas, ali nažalost mnogo puta te male situacije ostaju
neprimijećene, stoga smo ove godine u cilju proširenja optimizma odlučili uvesti novu rubriku
Optimistične vijesti kako bi na našoj digitalnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE., svi mogli
podijeliti optimistične vijesti iz svoje okoline i tako dodatno uljepšati dan sebi, i onima koji ih
čitaju.“ – izjavila je Ivana Bilić, specijalistica za digitalni marketing Atlantic Grupe.
Zašto baš optimistične vijesti?
Tijekom dana najčešće nailazimo na vijesti koje nas ispunjavaju brigom pa one sitne, dobre stvari ne dođu do izražaja, a upravo su lijepe životne sitnice ključne u izgradnji optimističnog pogleda na svijet. Optimizam se može naučiti, a primjećivanje i zapisivanje sveg onog dobrog što nas okružuje najlakši je način da vježbamo ovu vještinu i promijenimo životnu perspektivu.
Nagradni natječaj i vrijedni poklon paketi Cedevite svih okusa, tijekom cijele godine
Odlična vijest je da zapisujući optimistične vijesti uz novi, svježi pogled na svijet, dobivate i sitne znakove pažnje na svoj e-mail, koji će vam pomoći vježbati i zadržati optimističan stav,
svakodnevno. No, to nije sve, oni najoptimističniji sudjelovat će svakog mjeseca u natječaju za veliki poklon paket Cedevite!
Do sad je u rubriku Optimistične vijesti pristiglo više od tisuću poruka optimizma, evo jedne koja je stigla među prvima: „Jučer sam u pekari vidjela stariju gospođu kako uporno pokušava nekoga nazvati, ali joj nije išlo. Dječak koji je išao u školu ponudio se da provjeri signal i Internet i to je pomoglo! Gospođa je uspjela obaviti poziv, a dečku je za nagradu kupila pecivo.“
Kako postati dio optimističnih vijesti?
Posjetite rubriku Optimistične vijesti klikom na link ovdje.
U formular upišite situacije iz svoje okoline koje su vas obradovale, nasmijale i ispunile
optimizmom.
Ostanite na stranici i upišite još tri vijesti zaredom, na ovaj način dobit ćete male digitalne
poklone na mail koji će vam pomoći vježbati optimizam.
Ostavite svoje podatke i sudjelujte u nagradnom natječaju za veliki poklon paket Cedevite. Svako kolo Cedevita dijeli čak 10 poklon paketa za one koji su pokazali najveći optimizam. Pravila natječaja možete pročitati ovdje.
Cedevita vas poziva da sudjelujući u izgradnji rubrike Optimistične vijesti osvijestite kako u sitnim stvarima koje nas okružuju ima puno dobra i razloga za radost. Uključi se i Budi DOBRO. Budi CE.
BUDI DOBRO BUDI CE
Kako bi ljude svih generacija potaknula na brigu o vlastitom mentalnom zdravlju, Cedevita je
pokrenula edukativnu internetsku stranicu Budi Dobro. Budi CE. koja nas kroz optimizam uči kako se nositi s nizom životnih izazova i poručuje da, iako ne možemo utjecati na ono što se događa oko nas, možemo utjecati na svoju reakciju. Platforma donosi autentične ljudske priče, odgovore na pitanja čitatelja kroz videe s psihologom, kao i nesimulirane razgovore između psihoterapeuta i pojedinaca iz kojih svi možemo naučiti kako se nositi s ponekad nepodnošljivom svakodnevicom. Biti dobro, biti CE zapravo znači vjerovati u pozitivne životne ishode i biti spreman učiti kako se nositi sa situacijama na koje ne možemo utjecati, s osmijehom na licu.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.