‘Prizivanja 4: Posljednji obredi’ srušili sve rekorde u Hrvatskoj
Kino dvorane bile su krcate ovog vikenda jer je franšiza „Prizivanja“ s „Posljednji obredima“ nadmašila prethodne rezultate uslijed najjačeg otvaranja horor žanra svih vremena u našoj zemlji.
I CineStar IMAX® u Arena Centru ovim je vikendom potvrdio status nezaobilazne destinacije za najveće filmske spektakle jer kao specijalni format bilježi rekordni dolazak posjetitelja za ovaj žanr.
Veliko finale studija New Line Cinema – Prizivanja 4: Posljednji obredi – koji je u distribuciji Blitz filma s prikazivanjem krenuo prije pet dana, već je sada ostvario odličnu gledanost u kinima i može se pohvaliti titulom najvećeg horor debija svih vremena po zaradi na kino blagajnama. Film je do sada pogledalo preko 30 000 gledatelja, a brojke svakim danom rastu.
Publika je posebno birala IMAX® jer ovaj format pruža neusporediv intenzitet horora – najveće platno, kristalno jasna slika i moćan zvuk koji doslovno ‘utjeruje strah u kosti’. Svaka škripa, svaki uzdah i svaki neočekivani prizor u IMAX-u djeluje stvarnije nego ikada prije – baš zato je publika birala ovu dvoranu i oborila rekord.
Zanimljivo je da je ovo posljednji put da će gledatelji uživati u više od 2 milijarde dolara vrijednoj Prizivanja (Conjuring) franšizi u ovom obliku, u režiji veterana franšize Michaela Chavesa i produkciji arhitekata franšize Jamesa Wana i Petera Safrana. “Godinama smo gradili ovu priču oko Warrenovih, i to je omogućilo publici da se istinski poveže s Edom i Lorraine,” rekao je gospodin Safran u poruci. “Element ‘finala’ zasigurno je privukao još širu publiku nego što se očekivalo. Film je pun iznenađenja i drži publiku neprestano u napetosti.“
Kada su James Wan i Peter Safran krenuli raditi prvi film Prizivanja, cilj je bio snimiti jedan vrhunski nadnaravni triler, kakav ljudi dugo nisu imali priliku vidjeti, i time vratiti jedan veliki žanr na zasluženo mjesto. To je bio cilj. Iako su već tada znali da imaju desetke slučajeva Warrenovih koje bi mogli istražiti kasnije, nikada nisu razmišljali o nastavcima ili gradnji franšize. Tada su samo željeli napraviti jedan sjajan film.
Farmiga i Wilson glume uz Miu Tomlinson i Bena Hardyja, koji utjelovljuju kćer Eda i Lorraine, Judy Warren, i njezina dečka Tonyja Speru, dok se Steve Coulter vraća kao otac Gordon. U filmu također glume Rebecca Calder, Elliot Cowan, Beau Gadsdon, Kíla Lord Cassidy, John Brotherton i Shannon Kook.
„Prizivanja 4: Posljednji obredi“ treba pogledati u kinu, u društvu obožavatelja franšize, a osim veličanstvenog IMAX® koji ujedno i znači najveće platno, vrhunsku rezoluciju i besprijekoran zvuk, preporučujemo i premium formate kao SCREENX® i 4DX®. SCREENX omogućuje kut gledanja od 270 stupnjeva gdje će vas jezivi trenuci okružiti u ključnim momentima, a 4DX nudi preko 10 posebnih efekata, među ostalim kretanja, vode, mirisa…Ulaznice su dostupne na cinestarcinemas.hr
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.