HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Nova IZIPIZI ljetna unisex kapsulna kolekcija slavi energiju, stil i lakoću, u duhu ljeta i bezbrižnih trenutaka, a odvažnim linijama i mekim oblikom predstavlja savršen dodatak opuštenim ljetnim danima. Dostupna je u tri neodoljive nijanse: Vampire Kiss, Violet Vortex i Skyline Blue i donosi odvažan, moderan dizajn koji sljubljujući snažne široke linije s mekim oblicima stvara savršenu ravnotežu između stila i udobnosti. Bez obzira na oblik lica ili stil, #CRUSH je stvoren za sve i pravi je must-have za sve koji žele istaknuti svoj osobni stil i uhvatiti ležerne ljetne vibracije.

izipizi

Svaka nijansa priča svoju priču pa tako Vampire Kiss donosi odvažnu bordo boju s ružičastim lećama za magnetičan i živahan izgled, Violet Vortex duboku ljubičastu za odvažan i tajanstven stil, a Skyline Blue prozirnu plavu koja evocira lakoću ljetnog neba i sunca.

izipizi

Sunce je tijekom ljeta intenzivnije, a dugotrajno izlaganje UV zrakama može izazvati ozbiljne probleme poput katarakte, oštećenja mrežnice i starenja očiju. Upravo zbog toga je odabir kvalitetnih sunčanih naočala od presudne važnosti u ljetnim mjesecima. IZIPIZI naočale pružaju stopostotnu UV zaštitu, čime u potpunosti štite vaše oči od štetnih zraka, a leće su kategorija 2 što je oznaka za srednje tamna stakla.

izipizi

Ljeto je vrijeme kada želimo biti aktivni, opušteni i spremni za nove avanture. Pravilna zaštita očiju i stil mogu ići ruku pod ruku, a upravo je IZIPIZI #CRUSH kolekcija idealan izbor. Uz njih ćete biti spremni i za sunčane dane i za sve ležerne i bezbrižne trenutke koje nam željno očekivano ljeto donosi!

izipizi izipizi izipizi izipizi izipizi izipizi


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025