Blitz iDisney Hrvatska,zajedno sa partnerom premijeredm drogerie markt Hrvatska,su jučer u Kaptol Boutique Cinema okupili mnoge ljubitelje dugo očekivanog animiranog nastavka nastalog u suradnji popularnog studija Disney i Pixar, naziva „Izvrnuto obrnuto 2“. Posebnost ove premijere je da su svoje glasove znanim animiranim likovima posudili poznati hrvatski glumci i infleunceri među kojima su i Judita Franković Brdar, Biserka Ipša-Kunčević, Marko Makovičić, Iva Šulentić, Bojan Navojec, Neva Serdarević, Jelena Miholjević, Frano Mašković, Amanda Prenkaj, MIACH, Niko Čuturić, Leona Paraminski, Ella Dvornik, Mara Picukarić, Mirela Brekalo-Popović te brojni drugi.
A upravo podršku kolegama i među prvima koji su pogledali animiranu avanturu koja je osvojila srca diljem svijeta bili su i Edo Majka, Antonija Šola, Lucija Lugomer, Ida Prester, Zlata Mück Sušec, Meri Goldašić, Dorin Zelenika, Sementa Rajhard, Zoran Pribičević, Petra Kurtela, Danijela Pintarić te mnogi drugi.
„Ja sam stara Nostalgija i drago mi je da je prikazano kako čovjek može patiti i biti nostalgičan za nekim vremenom, prijateljima kojih više nema, za stvarima koje su voljeli u životu. Kroz ovaj film jako puno se može naučiti, a ujedno i jako dobro zabaviti.“ – istaknula je poznata hrvatska glumica Mirela Brekalo – Popović koja je posudila glas za likove Nostalgija i Mamin Bijes.
U prvom smo nastavku upoznali emocije Sreća, Strah, Tuga, Ljutnja i Gađenje koje su se morale nositi s privikavanjem na novu okolinu zbog selidbe u novi grad, a sada kada Rajka postaje tinejdžerica život joj postaje još više emotivno zahtjevan. Sreća, lik koji je spretno oživjela poznata hrvatska glumica Judita Franković Brdar, se vratila i spremna je uhvatiti se u koštac s tinejdžerstvom – radosnim usponima, suznim padovima, burnim frustracijama, mučnim promjenama i zastrašujuće neugodnim trenucima koje nudi Rileyin novi tinejdžerski svijet.
“Ovaj dječji animirani film mi je u top pet Pixarovih radova. Način na koji su objasnili djeci i odraslima kako emocije funkcioniraju i koje sve stvari povlače u našem mozgu je zaista maštovit i iznimno koristan.“– zaključio je poznati glazbenik Edo Majka.
A upravo nova emocija, Tjeskoba unosi nemir u Rileyin um. Ona je poput snopa iscrpljene energije, uvijek budna i entuzijastično se brine o svim mogućim negativnim ishodima. Njezin cilj je osigurati da je Riley spremna suočiti se sa svim izazovima. Pojavljuje se i Zavist, koja je čvrsto odlučna u svojoj ljubomori prema tuđim stvarima. Stalno je ljubomorna na ono što drugi posjeduju i ne stidi se izražavati svoje želje. Tu je i letargična Dosada koja često dodaje dozu tinejdžerske apatije Rileyinoj osobnosti te Sram kojemu je najdraže ostati u sjeni.
“Znam da ću plakati, ali treba pustiti emocije. Ovo je jedan prekrasan emotivan film i ponosna sam i sretna što sam imala priliku sudjelovati na ovom ostvarenju.” – pojasnila je hrvatska glumica Amanda Prenkaj.
Uz navedene poznate hrvatske zvijezde, oživljavanju likova pomogli su i Frano Ridjan, Goran Maluš, Rina i Neva Serdarević, Mladen Vujčić, Filip Križan, Ida Bedenik, Filip Riđički, Elizabeta Kukec, Elena Pribičević, Ana Ćapalija, Helena Novosel, Nikica Viličić, Goran Vrbanić i Luka Starman.
“Iako svakodnevno volimo stavljati maske, ovaj film nosi dobru poruku da emocije uvijek trebamo izraziti i da uvijek treba biti slobodan u njima.” – istaknulaje pjevačica i glumica Danijela Pintarić, dok je njena kolegica Antonija Šola dodala: „Sve me previše dira, hipersenzibilna sam pa će mi ovaj animirani film dobro doći da se malo prizemljim.“
Film „Izvrnuto obrnuto 2“ režirao je Kelsey Mann, a producirao Mark Nielsen uz glazbu Andree Datzman, a kako izgleda kada glasove za najpopularniju animiranu dječju komediju posude poznate hrvatske zvijezde možete pogledati od danas, 13.lipnja u svim kinima, u distribuciji Blitz filma. Ulaznice potražite na blagajnama kina ili njihovim web stranicama.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.