HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Manifest su kreirale Nataša Bagić, menadžerica marketinga za cijelu Balkan regiju u De’Longhi Grupi; Ana Bat, direktorica prodaje i marketinga za Elle Hrvatska; Maja Blumenšajn, direktorica Novih medija na Novoj TV; Sara Foršek Pažin, stručnjakinja za održivi razvoj i poslovanje u M SAN Grupi; Lucia Jerič Palić, galeristica i vlasnica Galerije Kaptol; Marija Margareta Klika, vlasnica agencije KIND PR i suosnivačica platforme THE GREEN HUB; Nikolina Kolarić, direktorica Ureda za održivo poslovanje u Hrvatskoj poštanskoj banci; Diana Kukić Dasko, direktorica poslovnog razvoja u agenciji Lloyds digital; Lara Rožanić, direktorica Roxanich Vinarije & Design Hotela te odvjetnica i vlasnica odvjetničkog ureda Dolores Svitlanović.

Motovunski Manifest sadrži 7 načela za budućnost ženskog liderstva u Hrvatskoj. Načela su vezana uz stvaranje poticajnih okruženja za razvoj žena unutar organizacija, postavljanje žena prema drugim ženama kao saveznicama te kao predvodnicama promjene. Vezana su i uz rušenje stereotipa i utjecaja na fleksibilan način rada što je nužno za privlačenje i zadržavanje talenata među ženama i roditeljima. Jedan od načela veže se i uz podržavanje tvrtki u ispunjavanju njihovih kvoti navedenih u Direktivi Europske unije o ženama u upravnim odborima te načinu na koji vidimo budućnost liderstva

“Poslovni argumenti za rodnu raznolikost nikada nisu bili jači: žene u rukovodećim timovima donose financijski uspjeh, povećavaju sposobnost za promjene i poboljšavaju angažman zaposlenika. Do sredine 2026. godine, sve tvrtke koje su na burzi moraju osigurati 40% žena kao neizvršnih direktorica ili 33% ženskih predstavnika na svim pozicijama.* Kroz naše programe kao što su Akademija Ženskog Liderstva, Savezništvo za Timove i Sistematska Promjena za Organizacije, pružamo obuku, podršku i alate za osnaživanje žena, poticanje timske kohezije i adresiranje sistemskih prepreka raznolikosti u ostvarivanju ovih ambicioznih ciljeva.“ – izjavila je Dina Mehulić osnivačica platforme THE LADY’S REALM te na kraju nadodala: „Ovim putem pozivamo žene, muškarce te organizacije koje žele podržati još jaču budućnost ženskog liderstva da potpišu ovaj manifest i pridruže se našoj predanosti postizanju ciljeva ravnopravnosti za inkluzivniju i uspješniju budućnost.” 

U Galeriji Kaptol izložena je i izložba o procesu stvaranja Manifesta uz portrete žena koje su ga kreirale. Autorica fotografija je mlada talentirana fotografkinja Andrea Filipović, a nastale su u sklopu radionice osobnog brendinga vođene od strane Lane Kasić vlasnice LK Digitala i članice KIND Kolektiva. 

*Direktiva Europske Unije o ženama u upravnim odborima

O PLATFORMI THE LADY’S REALM

Tim Lady’s Realma Dina Mehulić (Motovun, Hrvatska), Fransje Schoenmaker (Heiloo, Nizozemska), Lenya Bass-Dodds  (Bali, Indonezija), Mirja Schwartz  (Stuttgart, Njemačka), Zoë Jellicoe (London, UK), Lena Lucki (Beč, Austrija) sastoji se od futuristica, spisateljica, dizajnerica, strateginja i liderica iz različitih industrija i zemalja, čije raznolike vještine i mreža nude različite perspektive i neprocjenjive uvide kako bi podržale organizacije u oblikovanju inkluzivnih prostora u kojima svatko ima osjećaj pripadnosti.

druge vijesti

grupa lelek

Ekskluzivno: Kako je nastala pjesma “The Soul of My Soul” i što publika može očekivati?

Glazba koja dolazi iz srca ima moć prodrijeti u najskrivenije kutke duše, a upravo takva je i pjesma The Soul of My Soul. Nastala iz dubokih emocija, ona nosi priču o gubitku, boli i unutarnjoj snazi, ali istovremeno pruža nadu i povezuje ljude kroz univerzalni jezik melodije. Autori Filip Lacković i Tomislav Roso nisu stvarali običnu skladbu – njihova misija bila je stvoriti umjetničko djelo koje može zasjati na velikoj pozornici poput Eurosonga. Svaka nota pažljivo je osmišljena, svaka riječ brižljivo birana kako bi prenijela emocije koje nadilaze granice jezika i kultura.

Celebrity News

23 veljače 2025