Televizijska emisijaGradiONA vratila se na RTL s novom, četvrtom sezonom. Ovaj popularni format, koji već godinama osvaja gledatelje autentičnim prikazom stvarne gradnje i inspirativnim interijerima, ponovno vodi u svijet arhitekture, dizajna i majstorskih ruku koje stvaraju domove: od temelja do posljednjeg detalja. Ovosezonska priča vrti se oko projekta Moderne kuće za odmor, smještene na samoborskim brežuljcima – prostora koji savršeno spaja mir prirode i suvremene standarde gradnje. Kroz devet epizoda gledatelji će imati priliku pratiti cijeli proces. Od prve lopate do zadnje dekoracije, dokumentirano korak po korak, faza po faza.
„Ove sezone nismo samo gradili kuću, gradili smo koncept. Spojili smo tradiciju i tehnologiju, znanje i emociju, a publiku vodimo na put gdje se ne uči samo kako graditi, nego i zašto,“ istaknula je Ana-Marija Percaić, kreativna producentica i voditeljica showa.
Uz standardne formate koji prate faze gradnje, emisija uvodi i četiri nove rubrike koje dodatno obogaćuju sadržaj:
How to / How not to
Praktična rubrika za sve koji žele naučiti kako pravilno izvesti (ili izbjeći!) najčešće ‘uradi sam’ popravke i pogreške. Jednostavno, jasno, korisno – i da, s dozom realnosti.
Mate(reality)
Stručna rubrika u kojoj GradiONA dublje ulazi u svijet materijala. Što, zašto i kako koristiti; jer materijal nije samo stvar tehničke specifikacije, već i stvar karaktera prostora.
Velike legende
Serijal posvećen majstorima koji iza sebe imaju tisuće kvadrata, još više anegdota i znanje koje ne piše ni u jednom priručniku.
Art i ONA
Prostor nije samo funkcija, već i doživljaj. U ovoj rubrici upoznajemo suvremene umjetnike koji unose dušu u svaki interijer i pričamo o ulozi umjetnosti u svakodnevnom životu doma.
ZAŠTO NE PROPUSTITI NITI JEDNU EPIZODU?
Jer GradiONA nije reality. Niti klasični tutorial. Niti samo lifestyle emisija. GradiONA je autentična kronika stvaranja doma, snimana na terenu, s pravim izazovima, stvarnim partnerima i stvarnim ljudima. Ne bavi se samo onim što se vidi, već i onim što se krije iza zida. Povezuje edukaciju, zabavu i estetiku te iz sezone u sezonu pokazuje da se dom ne stvara samo alatima, nego i idejama.
„Htjeli smo emisiju koja je korisna, ali i zabavna. Koja je tehnički precizna i nikad dosadna. Dodali smo nove rubrike, pojačali edukaciju i ubacili još više emocije, sve kako bismo pokazali da gradnja nije stres, nego proces. A kad znaš što radiš može biti i užitak. Mislim da smo to ovom sezonom i postigli,“ zaključuje Ana-Marija Percaić.
Nove epizode Gradione premijerno gledajte subotom na RTL-u u dopodnevnom i na RTL2 reprizirano nedjeljom u podnevnom terminu. Također, 24 sata prije svih, dostupno na VOYO platformi.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.