Televizijska emisijaGradiONA vratila se na RTL s novom, četvrtom sezonom. Ovaj popularni format, koji već godinama osvaja gledatelje autentičnim prikazom stvarne gradnje i inspirativnim interijerima, ponovno vodi u svijet arhitekture, dizajna i majstorskih ruku koje stvaraju domove: od temelja do posljednjeg detalja. Ovosezonska priča vrti se oko projekta Moderne kuće za odmor, smještene na samoborskim brežuljcima – prostora koji savršeno spaja mir prirode i suvremene standarde gradnje. Kroz devet epizoda gledatelji će imati priliku pratiti cijeli proces. Od prve lopate do zadnje dekoracije, dokumentirano korak po korak, faza po faza.
„Ove sezone nismo samo gradili kuću, gradili smo koncept. Spojili smo tradiciju i tehnologiju, znanje i emociju, a publiku vodimo na put gdje se ne uči samo kako graditi, nego i zašto,“ istaknula je Ana-Marija Percaić, kreativna producentica i voditeljica showa.
Uz standardne formate koji prate faze gradnje, emisija uvodi i četiri nove rubrike koje dodatno obogaćuju sadržaj:
How to / How not to
Praktična rubrika za sve koji žele naučiti kako pravilno izvesti (ili izbjeći!) najčešće ‘uradi sam’ popravke i pogreške. Jednostavno, jasno, korisno – i da, s dozom realnosti.
Mate(reality)
Stručna rubrika u kojoj GradiONA dublje ulazi u svijet materijala. Što, zašto i kako koristiti; jer materijal nije samo stvar tehničke specifikacije, već i stvar karaktera prostora.
Velike legende
Serijal posvećen majstorima koji iza sebe imaju tisuće kvadrata, još više anegdota i znanje koje ne piše ni u jednom priručniku.
Art i ONA
Prostor nije samo funkcija, već i doživljaj. U ovoj rubrici upoznajemo suvremene umjetnike koji unose dušu u svaki interijer i pričamo o ulozi umjetnosti u svakodnevnom životu doma.
ZAŠTO NE PROPUSTITI NITI JEDNU EPIZODU?
Jer GradiONA nije reality. Niti klasični tutorial. Niti samo lifestyle emisija. GradiONA je autentična kronika stvaranja doma, snimana na terenu, s pravim izazovima, stvarnim partnerima i stvarnim ljudima. Ne bavi se samo onim što se vidi, već i onim što se krije iza zida. Povezuje edukaciju, zabavu i estetiku te iz sezone u sezonu pokazuje da se dom ne stvara samo alatima, nego i idejama.
„Htjeli smo emisiju koja je korisna, ali i zabavna. Koja je tehnički precizna i nikad dosadna. Dodali smo nove rubrike, pojačali edukaciju i ubacili još više emocije, sve kako bismo pokazali da gradnja nije stres, nego proces. A kad znaš što radiš može biti i užitak. Mislim da smo to ovom sezonom i postigli,“ zaključuje Ana-Marija Percaić.
Nove epizode Gradione premijerno gledajte subotom na RTL-u u dopodnevnom i na RTL2 reprizirano nedjeljom u podnevnom terminu. Također, 24 sata prije svih, dostupno na VOYO platformi.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.