Televizijska emisijaGradiONA vratila se na RTL s novom, četvrtom sezonom. Ovaj popularni format, koji već godinama osvaja gledatelje autentičnim prikazom stvarne gradnje i inspirativnim interijerima, ponovno vodi u svijet arhitekture, dizajna i majstorskih ruku koje stvaraju domove: od temelja do posljednjeg detalja. Ovosezonska priča vrti se oko projekta Moderne kuće za odmor, smještene na samoborskim brežuljcima – prostora koji savršeno spaja mir prirode i suvremene standarde gradnje. Kroz devet epizoda gledatelji će imati priliku pratiti cijeli proces. Od prve lopate do zadnje dekoracije, dokumentirano korak po korak, faza po faza.
„Ove sezone nismo samo gradili kuću, gradili smo koncept. Spojili smo tradiciju i tehnologiju, znanje i emociju, a publiku vodimo na put gdje se ne uči samo kako graditi, nego i zašto,“ istaknula je Ana-Marija Percaić, kreativna producentica i voditeljica showa.
Uz standardne formate koji prate faze gradnje, emisija uvodi i četiri nove rubrike koje dodatno obogaćuju sadržaj:
How to / How not to
Praktična rubrika za sve koji žele naučiti kako pravilno izvesti (ili izbjeći!) najčešće ‘uradi sam’ popravke i pogreške. Jednostavno, jasno, korisno – i da, s dozom realnosti.
Mate(reality)
Stručna rubrika u kojoj GradiONA dublje ulazi u svijet materijala. Što, zašto i kako koristiti; jer materijal nije samo stvar tehničke specifikacije, već i stvar karaktera prostora.
Velike legende
Serijal posvećen majstorima koji iza sebe imaju tisuće kvadrata, još više anegdota i znanje koje ne piše ni u jednom priručniku.
Art i ONA
Prostor nije samo funkcija, već i doživljaj. U ovoj rubrici upoznajemo suvremene umjetnike koji unose dušu u svaki interijer i pričamo o ulozi umjetnosti u svakodnevnom životu doma.
ZAŠTO NE PROPUSTITI NITI JEDNU EPIZODU?
Jer GradiONA nije reality. Niti klasični tutorial. Niti samo lifestyle emisija. GradiONA je autentična kronika stvaranja doma, snimana na terenu, s pravim izazovima, stvarnim partnerima i stvarnim ljudima. Ne bavi se samo onim što se vidi, već i onim što se krije iza zida. Povezuje edukaciju, zabavu i estetiku te iz sezone u sezonu pokazuje da se dom ne stvara samo alatima, nego i idejama.
„Htjeli smo emisiju koja je korisna, ali i zabavna. Koja je tehnički precizna i nikad dosadna. Dodali smo nove rubrike, pojačali edukaciju i ubacili još više emocije, sve kako bismo pokazali da gradnja nije stres, nego proces. A kad znaš što radiš može biti i užitak. Mislim da smo to ovom sezonom i postigli,“ zaključuje Ana-Marija Percaić.
Nove epizode Gradione premijerno gledajte subotom na RTL-u u dopodnevnom i na RTL2 reprizirano nedjeljom u podnevnom terminu. Također, 24 sata prije svih, dostupno na VOYO platformi.
Prošli vikend prošao je u znaku najbolje regionalne popularne i zabavne glazbe. Održan je 17. CMC Festival Vodice 2025. powered by Calzedonia koji je okupio brojnu publiku i najbolje glazbenike iz cijele regije.
Warner Bros Discovery (WBD) produžio je ugovor s Francuskom teniskom federacijom (FFT), čime je osiguran nastavak prijenosa turnira Roland Garros na njihovim kanalima i platformama diljem Europe* do 2030. godine.
Više od 100.000 smještajnih objekata u svijetu nudi siguran, inkluzivan prostor za LGBTQ+ putnike - donosimo četiri destinacije koje ih toplo dočekuju.
Završen je 17. CMC festival u Vodicama 2025. powered by Calzedonia, najveći i najzabavniji festival na ovim prostorima. Dvodnevni festival ponovo je okupio najpopularnija imena iz cijele regije, a vodička riva bila je premala za publiku koja je došla pratiti nastupe čak 46 izvođača.
Zamislite prostor ispunjen osmijehom, laganim mirisima njege, šapatima komplimenata i čašama u kojima se presijavaju mjehurići. Upravo takva atmosfera vladala je na nezaboravnom događanju koje su zajednički organizirali Ženski Recenziraj i brend Skin Romance. U središtu pažnje? Ljubav prema sebi – onoj tihoj, iskrenoj, svakodnevnoj.
Sunce se spušta nad Zagrebom, a Strossmayerov trg postaje pozornica za najljepši gradski aperitivo ljeta. U petak i subotu, 13. i 14. lipnja, grad će na dva dana uskočiti u talijanske cipele i ritmove – i prigrliti sve ono što volimo kod mediteranskog načina života: ležernost, smijeh, dobru hranu, glazbu pod zvijezdama i osvježenje u čaši.
Povodom Svjetskog dana zaštite okoliša, zagrebačka marketinška agencija Alert poziva na održiviji pristup organizaciji događanja i na odgovorno upravljanje otpadom nakon evenata. Agencija Alert je članica prestižnog europskog udruženja najboljih event agencija 27 names i poznata je po savršeno produciranim događanjima koje organizira za brojne tvrtke kao što su Beiersdorf, Chanel, Henkel, HP Inc., Keune, Swarovski, Veuve Cliquot i mnogi drugi.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade. Inspirirajmo se Marijaninim outfito koji je pravi primjer savršene ravnoteže između poslovne elegancije i ljetne lakoće.
Marijana Batinić ponovno briljira u modnom izričaju, ovoga puta utjelovljujući savršeni balans između poslovne elegancije i ljetne ležernosti. Na događanju održanom u poliklinici SIAI, voditeljica i poduzetnica pokazala je kako se i na visokim temperaturama može izgledati sofisticirano i profesionalno — bez kompromisa na udobnosti.