
Mia Femtech tehnologija mijenja standarde estetske kirurgije
Minimalno invazivan zahvat bez opće anestezije koji omogućava prirodan rezultat i brz oporavak mijenja estetsku kirurgiju
28 veljače 2025
Blagdanska kampanja koja ruši barijere: priče stvarnih ljudi, podcasti i inspirativne poruke u borbi protiv podjela u društvu.
U Hrvatskom Telekomu smatramo kako je ako želimo živjeti u tolerantnijem i uključenijem svijetu, potrebno adresirati probleme koji su prisutni u društvu. Ovog Božića prepoznali smo razdvojenost kao jedan od velikih problema jer živimo u vremenu velikih podijeljenosti i ponekad se čini kao da smo više usredotočeni na ono što nas razdvaja, umjesto na sve ono što nas povezuje.
Središnja poruka blagdanske kampanje Hrvatskog Telekoma je da povezanost počinje tamo gdje prepreke nestaju, a temelji se na uvjerenju kako i u današnjem polariziranom društvu ima daleko više stvari koje nas povezuju neovisno o vjeri, nacionalnosti, dobi, društvenom statusu, osobnim preferencijama i interesima. Kako bi nas ove poruke sve potaknule da promislimo o preprekama koje si sami stvaramo, umjesto da ih rušimo, Hrvatski Telekom će uz inspirativnu marketinšku kampanju pokrenuti i serijal podcasta te promovirati osobne priče stvarnih ljudi koji ne priznaju razlike, koji su rušili prepreke i tim činom mijenjali svoje i živote drugih na bolje.
„Toliko je raznih prepreka koje nas razdvajaju u privatnom, obiteljskom i poslovnom životu. Ali, što je važnije – isto toliko je i prilika za uklanjanje prepreka, prilika za povezivanje. Svatko od nas može učiniti taj jedan korak, napraviti jednu gestu ili uputiti jedan poziv za zajedništvom s nekim s kim smo se razdvojili iz raznih razloga poput predrasuda, nerazumijevanja, ponosa i slično. Želimo ovih blagdana inspirirati sve ljude pričama drugih ljudi koji su uspjeli srušiti prepreke koje su ih razdvajale od drugih. Želimo i kroz te priče pokazati koliko je dobru promjenu za njihove živote učinilo upravo to rušenje prepreka“, izjavila je Branka Bajt, direktorica Brenda Hrvatskog Telekoma.
„Naš brend želi povezati ljude. Želimo jasno dati do znanja koliko je važno i moguće rušiti prepreke. Naša kompanija posvećena je društvenoj koheziji, većoj toleranciji, borbi protiv svakog oblika diskriminacije i zalažemo se za ono što povezuje ljude, društva i kulture.” ističe Ulrich Klenke, direktor Brenda Deutsche Telekoma koji je za 10 europskih tržišta predstavio blagdansku kampanju snimljenu u stilu moderne bajke.
Tajči Cameron otkrila kako su je mediji preoblikovali nakon Eurosonga, ali njezina priča ostaje nepromijenjena.
03 ožujka 2025
Marijana Batinić podijelila simpatičan trenutak s kćeri Rozom na Maldivima, gdje je snimanje koktela postalo pravi obiteljski show!
03 ožujka 2025
Zrinka Cvitešić emotivno reagirala nakon što "Čovjek koji nije mogao šutjeti" nije osvojio Oscara, a redatelj Slijepčević prozvao "krivce".
03 ožujka 2025
Nebojša Slijepčević izjavio je da su glavni krivci što film nije osvojio Oscara producenti Danijel Pek i Katarina Prpić, koji su odlučili prisustvovati dodjeli umjesto da ostanu kod kuće
03 ožujka 2025
Halle Berry je, uz ispriku Brodyjevoj djevojci Georgini Chapman, poljubila nagrađivanog glumca i nasmijala sve prisutne.
03 ožujka 2025