U Hrvatskom Telekomu smatramo kako je ako želimo živjeti u tolerantnijem i uključenijem svijetu, potrebno adresirati probleme koji su prisutni u društvu. Ovog Božića prepoznali smo razdvojenost kao jedan od velikih problema jer živimo u vremenu velikih podijeljenosti i ponekad se čini kao da smo više usredotočeni na ono što nas razdvaja, umjesto na sve ono što nas povezuje.
Središnja poruka blagdanske kampanje Hrvatskog Telekoma je da povezanost počinje tamo gdje prepreke nestaju, a temelji se na uvjerenju kako i u današnjem polariziranom društvu ima daleko više stvari koje nas povezuju neovisno o vjeri, nacionalnosti, dobi, društvenom statusu, osobnim preferencijama i interesima. Kako bi nas ove poruke sve potaknule da promislimo o preprekama koje si sami stvaramo, umjesto da ih rušimo, Hrvatski Telekom će uz inspirativnu marketinšku kampanju pokrenuti i serijal podcasta te promovirati osobne priče stvarnih ljudi koji ne priznaju razlike, koji su rušili prepreke i tim činom mijenjali svoje i živote drugih na bolje.
„Toliko je raznih prepreka koje nas razdvajaju u privatnom, obiteljskom i poslovnom životu. Ali, što je važnije – isto toliko je i prilika za uklanjanje prepreka, prilika za povezivanje. Svatko od nas može učiniti taj jedan korak, napraviti jednu gestu ili uputiti jedan poziv za zajedništvom s nekim s kim smo se razdvojili iz raznih razloga poput predrasuda, nerazumijevanja, ponosa i slično. Želimo ovih blagdana inspirirati sve ljude pričama drugih ljudi koji su uspjeli srušiti prepreke koje su ih razdvajale od drugih. Želimo i kroz te priče pokazati koliko je dobru promjenu za njihove živote učinilo upravo to rušenje prepreka“, izjavila je Branka Bajt, direktorica Brenda Hrvatskog Telekoma.
„Naš brend želi povezati ljude. Želimo jasno dati do znanja koliko je važno i moguće rušiti prepreke. Naša kompanija posvećena je društvenoj koheziji, većoj toleranciji, borbi protiv svakog oblika diskriminacije i zalažemo se za ono što povezuje ljude, društva i kulture.” ističe Ulrich Klenke, direktor Brenda Deutsche Telekoma koji je za 10 europskih tržišta predstavio blagdansku kampanju snimljenu u stilu moderne bajke.
Živimo u vremenu nevjerojatnih tehnoloških pomaka u kojemu su usluge, za koje smo nekad morali satima čekati, sada dostupne jednim dodirom ekrana pametnog telefona. Uz razne streaming servise i društvene mreže mobiteli su postali centri zabave, ali i nezaobilazni alati za fotografiranje, navigaciju, video sastanke i uredske aplikacije. No, kvaliteta uređaja i dostupnih aplikacija nije dovoljna - pouzdana mobilna mreža temelj je koji zaokružuje priču i korisnicima omogućuje najbolji doživljaj.
Na ekskluzivnom događaju koji je organizirao HELLO! magazin u impresivnom prostoru Laube, gosti su imali priliku uživati u raznovrsnim tematskim kutcima koje su pripremili partneri večeri. Svaki kutak bio je pažljivo osmišljen kako bi pružio jedinstveno iskustvo, od luksuznih mirisa do najnovijih automobilskih inovacija.
Coca-Cola ponovno pokreće kampanju „Podijeli Coca-Colu“, ovaj put s još većim naglaskom na dijeljenje i personalizaciju, donoseći novoj generaciji svježa i inovativna iskustva brenda. Kampanja je prvi put predstavljena 2011. godine kao prvi primjer personalizacije te vrste u industriji, omogućivši vam da umjesto logotipa na boci Coca-Cole pronađete vlastito ime.
U elegantnom ambijentu hotela DoubleTree by Hilton održava se Lash & Brow Business Conference, događaj koji donosi više od trendova – donosi priču, zajednicu i snagu znanja. Uspjeh je uvijek rezultat ulaganja u vještina, znanja i networking, a beauty segment koji se neprestano razvija uvijek je atraktivan i zanimljiv!
U bajkovitom ambijentu hotela Materra, smještenog usred slavonskih polja i ravnica, održan je iznimno ekskluzivan događaj pod nazivom Porsche Luxury Experience. Ovo jedinstveno iskustvo okupilo je odabrani broj uzvanika, koji su imali priliku uživati u kombinaciji vrhunske tehnologije i prirode istočne Hrvatske.
Na ovogodišnjem Greencajt festivalu, jedan od najzvučnijih gostiju dolazi iz srca Kopenhagena – Nick Curtin, chef i suvlasnik restorana Alouette, nositelja Michelinove zvjezdice i prestižne Michelinove zelene zvjezdice za održivost. Curtin je ime koje se sve češće spominje kada se govori o budućnosti fine dininga – onoj koja ne odustaje od vrhunske gastronomije, ali je duboko ukorijenjena u etici, transparentnosti i poštovanju prema prirodi.
Razgovor o životu, glazbi i riječima koje ostavljaju trag više nije rezerviran samo za kulturne priloge. U najnovijoj epizodi Špice s Macanom, kantautor Zlatan Stipišić Gibonni i novinar Ivo Šćepanović pričali su o tome kako pjesma može nadahnuti zbirku priča, pokrenuti razmišljanja i otvoriti pitanja identiteta i autentičnosti. Naizgled jednostavna tema, pretvara se u iskrenu, duboku i duhovitu priču o tome što nam je u životu važno, koliko slušamo jedni druge i što znači ostati vjeran sebi u svijetu prepunom buke.
Sinoć je u zagrebačkoj Laubi održana spektakularna proslava prvog rođendana magazina HELLO! Hrvatska, koja je okupila gotovo 2000 uzvanika iz svijeta showbiza, mode i medija.