U Hrvatskom Telekomu smatramo kako je ako želimo živjeti u tolerantnijem i uključenijem svijetu, potrebno adresirati probleme koji su prisutni u društvu. Ovog Božića prepoznali smo razdvojenost kao jedan od velikih problema jer živimo u vremenu velikih podijeljenosti i ponekad se čini kao da smo više usredotočeni na ono što nas razdvaja, umjesto na sve ono što nas povezuje.
Središnja poruka blagdanske kampanje Hrvatskog Telekoma je da povezanost počinje tamo gdje prepreke nestaju, a temelji se na uvjerenju kako i u današnjem polariziranom društvu ima daleko više stvari koje nas povezuju neovisno o vjeri, nacionalnosti, dobi, društvenom statusu, osobnim preferencijama i interesima. Kako bi nas ove poruke sve potaknule da promislimo o preprekama koje si sami stvaramo, umjesto da ih rušimo, Hrvatski Telekom će uz inspirativnu marketinšku kampanju pokrenuti i serijal podcasta te promovirati osobne priče stvarnih ljudi koji ne priznaju razlike, koji su rušili prepreke i tim činom mijenjali svoje i živote drugih na bolje.
„Toliko je raznih prepreka koje nas razdvajaju u privatnom, obiteljskom i poslovnom životu. Ali, što je važnije – isto toliko je i prilika za uklanjanje prepreka, prilika za povezivanje. Svatko od nas može učiniti taj jedan korak, napraviti jednu gestu ili uputiti jedan poziv za zajedništvom s nekim s kim smo se razdvojili iz raznih razloga poput predrasuda, nerazumijevanja, ponosa i slično. Želimo ovih blagdana inspirirati sve ljude pričama drugih ljudi koji su uspjeli srušiti prepreke koje su ih razdvajale od drugih. Želimo i kroz te priče pokazati koliko je dobru promjenu za njihove živote učinilo upravo to rušenje prepreka“, izjavila je Branka Bajt, direktorica Brenda Hrvatskog Telekoma.
„Naš brend želi povezati ljude. Želimo jasno dati do znanja koliko je važno i moguće rušiti prepreke. Naša kompanija posvećena je društvenoj koheziji, većoj toleranciji, borbi protiv svakog oblika diskriminacije i zalažemo se za ono što povezuje ljude, društva i kulture.” ističe Ulrich Klenke, direktor Brenda Deutsche Telekoma koji je za 10 europskih tržišta predstavio blagdansku kampanju snimljenu u stilu moderne bajke.
U duhu inovacija i vrhunskog filmskog doživljaja, agencija Vox Communications, ekskluzivni partner CineStar Channels i CineStar kina, sinoć je za brojne uzvanike iz poslovnog i medijskog svijeta predstavila program za 2025. godinu na ekskluzivnom događanju u Kaptol Boutique Cinema. Najavljeni su brojni naslovi koji će obilježiti iduću godinu, uključujući filmske i serijske novitete na CineStar Premiere kanalima, novi CineStar Kids kanal, te uzbudljive nadolazeće blockbustere koji će zasjati u CineStar kinima. Događanje je obilježeno i premijerom dugo iščekivanog filma Gladijator II, u režiji Ridleyja Scotta, koji donosi epsku priču o časti, osveti i borbi za pravdu.
Poznat po bogatoj ponudi najpoznatijih modnih brandova, Designer Outlet Croatia sada nudi još jedno uzbudljivo shopping odredište za ljubitelje urbane mode – HUGO! U sklopu postojeće BOSS trgovine, koja je značajno proširena na 720 kvadrata, posjetitelji sada mogu pronaći raznoliku HUGO ponudu za muškarce i žene koji žele izraziti svoj jedinstveni stil, uz popuste od -30 do -70% tijekom cijele godine. Ljubitelji suvremenog stila sada imaju priliku po povoljnijim outlet cijenama nabaviti prepoznatljive HUGO komade, koje karakteriziraju moderni krojevi, smjeli detalji i vrhunska kvaliteta.
Amar Bukvić podijelio emotivnu retro fotografiju s suprugom Almom, koja je razbudila nostalgiju među njegovim pratiteljima i pokazala njihovu trajnu ljubav.