U Hrvatskom Telekomu smatramo kako je ako želimo živjeti u tolerantnijem i uključenijem svijetu, potrebno adresirati probleme koji su prisutni u društvu. Ovog Božića prepoznali smo razdvojenost kao jedan od velikih problema jer živimo u vremenu velikih podijeljenosti i ponekad se čini kao da smo više usredotočeni na ono što nas razdvaja, umjesto na sve ono što nas povezuje.
Središnja poruka blagdanske kampanje Hrvatskog Telekoma je da povezanost počinje tamo gdje prepreke nestaju, a temelji se na uvjerenju kako i u današnjem polariziranom društvu ima daleko više stvari koje nas povezuju neovisno o vjeri, nacionalnosti, dobi, društvenom statusu, osobnim preferencijama i interesima. Kako bi nas ove poruke sve potaknule da promislimo o preprekama koje si sami stvaramo, umjesto da ih rušimo, Hrvatski Telekom će uz inspirativnu marketinšku kampanju pokrenuti i serijal podcasta te promovirati osobne priče stvarnih ljudi koji ne priznaju razlike, koji su rušili prepreke i tim činom mijenjali svoje i živote drugih na bolje.
„Toliko je raznih prepreka koje nas razdvajaju u privatnom, obiteljskom i poslovnom životu. Ali, što je važnije – isto toliko je i prilika za uklanjanje prepreka, prilika za povezivanje. Svatko od nas može učiniti taj jedan korak, napraviti jednu gestu ili uputiti jedan poziv za zajedništvom s nekim s kim smo se razdvojili iz raznih razloga poput predrasuda, nerazumijevanja, ponosa i slično. Želimo ovih blagdana inspirirati sve ljude pričama drugih ljudi koji su uspjeli srušiti prepreke koje su ih razdvajale od drugih. Želimo i kroz te priče pokazati koliko je dobru promjenu za njihove živote učinilo upravo to rušenje prepreka“, izjavila je Branka Bajt, direktorica Brenda Hrvatskog Telekoma.
„Naš brend želi povezati ljude. Želimo jasno dati do znanja koliko je važno i moguće rušiti prepreke. Naša kompanija posvećena je društvenoj koheziji, većoj toleranciji, borbi protiv svakog oblika diskriminacije i zalažemo se za ono što povezuje ljude, društva i kulture.” ističe Ulrich Klenke, direktor Brenda Deutsche Telekoma koji je za 10 europskih tržišta predstavio blagdansku kampanju snimljenu u stilu moderne bajke.
Violončelistica Ana Rucner ove godine slavi veliki jubilej – 15 godina od prvog čarobnog koncerta "Pozdrav ljetu" na dubrovačkom Srđu. Ova jedinstvena glazbena tradicija na najduži dan u godini prerasta u pravi fenomen, a ove godine dolazi i u svoj treći nastavak u posebnoj "Sunset Edition" izvedbi na arheološkom nalazištu Vižula u Medulinu.
Protekle subote, Botaničar u Zagrebu nije bio samo bar — postao je ljetna oaza ispunjena suncem, glazbom, citrusima i dobrom energijom. Dnevni party Squeeze the Day spojio je sve ono za čim žudimo čim temperature porastu: lagane ritmove, svjetlost, osmijehe i atmosferu u kojoj se živi punim plućima.
Ova maskara nije samo još jedan proizvod – ona je revolucija u rutini šminkanja, osmišljena za stvarne žene koje žele više od maskare: postojanost, udobnost i efekt koji oduzima dah.
Pripremite se za večer ispunjenu smijehom, zabavom i odličnim društvom uz piće dobrodošlice! Ne propustite jedinstven ženski izlazak uz najnoviju romantičnu komediju koja će vas nasmijati do suza – jer ljeto počinje najboljim provodom u CineStar kinima kinima u Zagrebu, Osijeku, Rijeci i Splitu.
Tvrtka je u svom 26. Izvješću o održivosti izvijestila o smanjenju1 emisija stakleničkih plinova (GHG) u sklopu opsega 1, 2 i 3, istodobno osiguravajući sigurnu hranu ljudima diljem svijeta.
Turistička aplikacija Need Connects od sada je dostupna u App Storeu i Google Play trgovini — revolucija u organizaciji putovanja te povezivanju gostiju, pružatelja usluga i agencija.
Sunce nas svakodnevno grije i puni energijom, no ono što često ne vidimo, a što je istovremeno i najopasnije, su ultraljubičaste zrake – poznate kao UV zrake. Dok većina zna da nam treba krema sa SPF-om, malo tko zaista razumije razliku između UVA, UVB i UVC zraka.
Srijeda 18. lipnja donosi nagli zaokret u poslovnom svijetu – energije su napete, ali i obećavajuće. Merkur ulazi u napetu opoziciju s Neptunom, pa će mnogi osjećati zbrku u komunikaciji i nesigurnost u donošenju odluka. No, iza zavjese zbrke skriva se potencijal za briljantne poslovne poteze. Ovo je dan kada se granica između stvarnosti i intuicije briše, a samo oni s unutarnjom jasnoćom mogu iskoristiti dan do kraja.