U Hrvatskom Telekomu smatramo kako je ako želimo živjeti u tolerantnijem i uključenijem svijetu, potrebno adresirati probleme koji su prisutni u društvu. Ovog Božića prepoznali smo razdvojenost kao jedan od velikih problema jer živimo u vremenu velikih podijeljenosti i ponekad se čini kao da smo više usredotočeni na ono što nas razdvaja, umjesto na sve ono što nas povezuje.
Središnja poruka blagdanske kampanje Hrvatskog Telekoma je da povezanost počinje tamo gdje prepreke nestaju, a temelji se na uvjerenju kako i u današnjem polariziranom društvu ima daleko više stvari koje nas povezuju neovisno o vjeri, nacionalnosti, dobi, društvenom statusu, osobnim preferencijama i interesima. Kako bi nas ove poruke sve potaknule da promislimo o preprekama koje si sami stvaramo, umjesto da ih rušimo, Hrvatski Telekom će uz inspirativnu marketinšku kampanju pokrenuti i serijal podcasta te promovirati osobne priče stvarnih ljudi koji ne priznaju razlike, koji su rušili prepreke i tim činom mijenjali svoje i živote drugih na bolje.
„Toliko je raznih prepreka koje nas razdvajaju u privatnom, obiteljskom i poslovnom životu. Ali, što je važnije – isto toliko je i prilika za uklanjanje prepreka, prilika za povezivanje. Svatko od nas može učiniti taj jedan korak, napraviti jednu gestu ili uputiti jedan poziv za zajedništvom s nekim s kim smo se razdvojili iz raznih razloga poput predrasuda, nerazumijevanja, ponosa i slično. Želimo ovih blagdana inspirirati sve ljude pričama drugih ljudi koji su uspjeli srušiti prepreke koje su ih razdvajale od drugih. Želimo i kroz te priče pokazati koliko je dobru promjenu za njihove živote učinilo upravo to rušenje prepreka“, izjavila je Branka Bajt, direktorica Brenda Hrvatskog Telekoma.
„Naš brend želi povezati ljude. Želimo jasno dati do znanja koliko je važno i moguće rušiti prepreke. Naša kompanija posvećena je društvenoj koheziji, većoj toleranciji, borbi protiv svakog oblika diskriminacije i zalažemo se za ono što povezuje ljude, društva i kulture.” ističe Ulrich Klenke, direktor Brenda Deutsche Telekoma koji je za 10 europskih tržišta predstavio blagdansku kampanju snimljenu u stilu moderne bajke.
Zamislite trenutak kada noćno nebo postane ogromno platno ispisano tisućama svjetlucavih tragova, a svaki od njih traje samo djelić sekunde, ali ostavlja dojam koji se pamti cijeli život, i upravo takvu magiju možete doživjeti od trećeg do četvrtog siječnja 2026. godine, kada će nebo iznad sjeverne hemisfere ugostiti kišu meteora Kvadrantidi, čiji vrhunac može doseći i do sto dvadeset meteora na sat.
Nagrada potvrđuje predanost Telemacha stvaranju poticajnog i uključivog radnog okruženja u kojem se različitosti prepoznaju kao snaga, a svi zaposlenici imaju jednake prilike za razvoj i rast.
Talijanski luksuz ponovno je u Zagrebu osvojio ljubitelje mode, donoseći spoj bezvremenske elegancije i suvremenog dizajna. Brend Furla, već gotovo stoljeće sinonim za profinjenu estetiku i vrhunsku izradu, predstavio je u svom zagrebačkom butiku najnoviju kolekciju jesen/zima 2025., uz ekskluzivni uvid u predkolekciju proljeće/ljeto 2026. Event je okupio poznata lica, modne entuzijaste i influencere, koji su među prvima mogli doživjeti raskošne siluete i sofisticirane materijale koji definiraju Furla potpis.
U toploj i blagdanskoj atmosferi Martimex parfumerije, mirisi, svjetlost svijeća i ugodno društvo isprepleli su se u savršenu kulisu posvećenu umjetnosti darivanja i bezvremenskoj eleganciji. Ovogodišnje ekskluzivno druženje posvećeno Maison Francis Kurkdjian otkrilo je kako mirisi mogu postati tihi, ali snažni nositelji emocija i osobnih priča, dok svaka nota evocira intimnost i sofisticiranost pariškog luksuza.
Novi nastavak kultne franšize donosi epsku priču o gubitku, obitelji i sukobima novih plemena na Pandori, uz revolucionarne vizualne efekte i iskustvo uranjanja u kinoformatima
20. božićni koncert ‘Želim život’ ponovno je pokazao snagu zajedništva, podrške i humanosti, dok prikupljena sredstva nastavljaju Aninu misiju spašavanja života i unaprjeđenja hrvatskog zdravstva.
Od 18. do 21. prosinca posjetitelji Ledenog parka mogu uživati u blagdanskom ugođaju, druženju s Djedom Božićnjakom i influencerima te istovremeno pomoći pučkim kuhinjama diljem Hrvatske.
U rovinjskom hotelu Lone jučer je sve prštalo od ljepote, a razlog je jubilarni, 35. izbor Kraljice Hrvatske 2025. za Kraljicu Svijeta. Nova Kraljica Hrvatske je Lana Lourdes Rupić iz Šibenika. Titula Prve princeze dodijeljena je Liv Šumak iz Zagreba, koja je uz lentu Prve princeze osvojila i lentu Kraljice elegancije. Druga princeza postala je Petra Vuleta iz Osijeka. Nina Mrvić iz Rijeke ponijela je titulu Kraljice osobnosti, Daniela Jagodić iz Rijeke osvojila je lentu Kraljice fotogeničnosti, dok je Korina Sviben iz Zagreba proglašena Kraljicom medija.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.