HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Ove godine nismo mogli puno uživati u proljeću zbog lošeg vremena i obilnih kiša. Sada nam samo preostaje da se veselimo ljetu, toplijim i sunčanim danima te velikom broju događaja, sajmova i festivala u kojima ćemo uživati narednih nekoliko mjeseci. Jedan od glavnih festivala koji je popraćen diljem svijeta – Coachella, mjesto je gdje se može vidjeti mnogo različitih stilova i zanimljivih outfita koje jedva čekaju pokazati brojni influenceri i slavni. Možemo se složiti da su takvi događaji idealna prilika da iskažemo svoju kreativnost kroz kreiranje atraktivnih outfita, a inspiraciju možemo pronaći u ponudi popularnih modnih brendova.

Ove sezone veliki trend su boje i zabavni uzorci kojima ćete se istaknuti iz mase. Jarke boje poput narančaste, žute ili zelene su dovoljno atraktivne što ih čini savršenim za festivalski look.  Za neki dnevni festival ili koncert možete odabrati nešto ženstveniju kombinaciju – široke hlače u jarkoj boji i ležerniju košulju. Iako su festivalski komadi specifični i možda ne za svaki dan, oni hrabriji ih mogu uklopiti u svakodnevni outfit. Vječne traperice i zanimljivi t-shirt idealni su za ovakve festivale jer ćete se osjećati ugodno i trendi, a dodate li na njih udobne tenisice, moći ćete plesati cijelu noć. Za nešto toplije večeri odličan izbor je kombinezon koji je vrlo lako kombinirati s drugim komadima poput sandala, čizama ili tenisica.

Modni dodaci su nezaobilazni u festivalskim kombinacijama, a kao it komad odaberite sunčane naočale u boji ili upečatljivom uzorku. Mini torbice su najbolji izbor jer vam neće smetati, a u njih stane taman onoliko stvari koje će vam biti potrebne. Poigrajte se i nakitom, bilo da je to kombinacija bijelog ili žutog zlata, a sigurno će upotpuniti cijeli look.

Odaberite komade u kojima ćete se osjećati samouvjereno i razigrano, a inspiraciju potražite kod svojih omiljenih brendova: Replay, ALDO, Guess, Palmers, Zlatarna Dodić, De Rigo (Police, Fila, Yalea, Furla, Philipp Plein), Designer Outlet Croatia (Patrizia Pepe, Ted Baker, Hugo Boss, Armani Exchange, Desigual, Europa 92, Pepe Jeans, Five Star Fashion: Polo Ralph Lauren, Gant i drugi).


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025