Ponuda je dostupna od 2. – 31. listopada 2023. u Esplanade 1925 Lounge & Cocktail Baru od 12:30 do 18:30 sati.
Žensko druženje nikad nije bilo zabavnije! U listopadu obojite svoje susrete u ružičasto uz Esplanadin šik ritual koji se ne propušta. Podržite priču s humanitarnom porukom, odjenite se u ružičasto i povedite prijateljicu u Esplanade 1925 Lounge & Cocktail bar. Iskoristite svoj utjecaj na društvenim mrežama, potaknite druge na rani pregled i prepustite se najslađim ružičastim užicima!
Kultni zagrebački hotel Esplanade i ove godine, već tradicionalno, u suradnji s neprofitnom udrugom P.I.N.K. life obilježava globalnu inicijativuMjesec ružičaste vrpce i to pričom koja ima humanitaran karakter, a kojoj se i vi možete priključiti. Naime, cijeli mjesec listopad u hotelu Esplanade posvećen je podizanju svijesti o važnosti prevencije raka dojke i borbi protiv te opake bolesti, stoga je popularni Popodnevni čaj dobio svoje ružičasto ruho. Višestruko nagrađivana Esplanadina chefica Ana Grgić Tomić i glavna slastičarka Mirjana Špoljar udružile su ženske snage te su za ovu priliku dizajnirale privlačne zalogaje i ružičaste slastice koje se poslužuju prigodno na etažeru uz vrhunski čaj Ronnefeldt poslužen u čajniku. Od svakog iznosa hotel će izdvojiti 10%, a novac će nakraju mjeseca donirati udruziP.I.N.K. life. Uz to, kao najava ove akcije i podrška globalnoj inicijativi, pročelje hotela Esplanade će od 4. – 8. listopada biti osvijetljeno ružičastim tonovima.
Odvažite se na ružičastu borbu
Oduvijek ste željeli potaknuti inicijativu, ali niste znali kako? Bez brige, i vi možete biti dio ove pink priče! Od 2. do 31. listopada odjenite ružičasto,povedite prijateljicu ili dragu osobu u šik ambijent Esplanade Lounge & Cocktail Bara ili na terasu Oleander i pritom učinite pravu stvar – potaknite sebe, majku, prijateljicu, kolegicu, ali i sve žene da misle na ono najvažnije – vlastito zdravlje. Uz Pink popodnevni čaj odaberite piće u ružičastoj boji i snimite story ili video uz oznake #PinkAfternoonTea #PinkLife #PinkOctober2023 #PinkRibbon i svojim utjecajem na društvenim mrežama pomozite u podizanju svijesti. U mjesecu kada se najviše govori o ovoj zloćudnoj bolesti neophodno je naglasiti da je rak dojke bolest koja je stvarnost za milijune žena i njihovih obitelji svaki dan. Podizanje svijesti te prevencija samokontrolom, ultrazvukom i mamografijom ono je čime možete spasiti vlastiti ili tuđi život.
Simfonija ružičastih snackova i poslastica
Ovog listopada u ružičastom izdanju očekuju vas slasni zalogaji poput hrskave košarice punjene mousseom od skute i cikle, kroketa od kulena i začinskog bilja, ali i marinirani losos s domaćim kruhom uz kremu od kopra i ukiseljenu gorušicu u cikli.
Slijede ih slatki zalogaji u obliku ruby kocke s kremom od mascarponea i maline, ružičastih macaronsa s kremom od bijele čokolade i ružine vodice te red velvet kolača s kremom od rikote i hibiskusa, kao i panna cotta od šipka, vanilije i bijele čokolade. Prepustite se istinskim užicima, izdvojite trenutak za druženje s prijateljicama i pritom učinite dobro djelo koje nekome može spasiti život.
Nazdravite pićem u ružičastom tonu
Zaokružite ovu ružičastu priču čašom rosé pjenušca, rosé vinom ili ružičastim koktelima koje je za ovu prigodu kreirao vrhunski koktel-majstor, ujedno i F&B direktor, Vjenceslav Madić – Master Kishoni.Pink Wood, Pink Lady, Whispering Angel, Villa Sandi Prosecco Rosé ili Pink Grapefruit Soda – sigurno će vas oduševiti osvježavajućim notama.
Odvažite se i budite dio ove divne priče! Odjenite ružičasto i učinite promjenu! Ponosno pokažite da ste i vi dio ove akcije, a svojim aktivnostima potaknite i druge da se odazovu i učine isto. Podržite inicijativu hotela Esplanade i rad udruge P.I.N.K. life u otmjenom ambijentu, uz vrhunske gurmanske delicije. Požurite jer je spomenuti gurmanski doživljaj hotela Esplanade dostupan isključivo tijekom listopada, Mjeseca ružičaste vrpce.
U privlačnim ružičastim zalogajima možete uživati svaki dan od 12:30 do 18:30 u Esplanade 1925 Lounge & Cocktail baru ili na terasi Oleander. Limitirano ružičasto izdanje popodnevnog čaja za dvoje iznosi 48EUR (361,65 HRK), a ponuda traje od 2. do 31. listopada 2023. Rezervacija stola moguća je na tel.: 01 45 666 33.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.