Ponuda je dostupna od 2. – 31. listopada 2023. u Esplanade 1925 Lounge & Cocktail Baru od 12:30 do 18:30 sati.
Žensko druženje nikad nije bilo zabavnije! U listopadu obojite svoje susrete u ružičasto uz Esplanadin šik ritual koji se ne propušta. Podržite priču s humanitarnom porukom, odjenite se u ružičasto i povedite prijateljicu u Esplanade 1925 Lounge & Cocktail bar. Iskoristite svoj utjecaj na društvenim mrežama, potaknite druge na rani pregled i prepustite se najslađim ružičastim užicima!
Kultni zagrebački hotel Esplanade i ove godine, već tradicionalno, u suradnji s neprofitnom udrugom P.I.N.K. life obilježava globalnu inicijativuMjesec ružičaste vrpce i to pričom koja ima humanitaran karakter, a kojoj se i vi možete priključiti. Naime, cijeli mjesec listopad u hotelu Esplanade posvećen je podizanju svijesti o važnosti prevencije raka dojke i borbi protiv te opake bolesti, stoga je popularni Popodnevni čaj dobio svoje ružičasto ruho. Višestruko nagrađivana Esplanadina chefica Ana Grgić Tomić i glavna slastičarka Mirjana Špoljar udružile su ženske snage te su za ovu priliku dizajnirale privlačne zalogaje i ružičaste slastice koje se poslužuju prigodno na etažeru uz vrhunski čaj Ronnefeldt poslužen u čajniku. Od svakog iznosa hotel će izdvojiti 10%, a novac će nakraju mjeseca donirati udruziP.I.N.K. life. Uz to, kao najava ove akcije i podrška globalnoj inicijativi, pročelje hotela Esplanade će od 4. – 8. listopada biti osvijetljeno ružičastim tonovima.
Odvažite se na ružičastu borbu
Oduvijek ste željeli potaknuti inicijativu, ali niste znali kako? Bez brige, i vi možete biti dio ove pink priče! Od 2. do 31. listopada odjenite ružičasto,povedite prijateljicu ili dragu osobu u šik ambijent Esplanade Lounge & Cocktail Bara ili na terasu Oleander i pritom učinite pravu stvar – potaknite sebe, majku, prijateljicu, kolegicu, ali i sve žene da misle na ono najvažnije – vlastito zdravlje. Uz Pink popodnevni čaj odaberite piće u ružičastoj boji i snimite story ili video uz oznake #PinkAfternoonTea #PinkLife #PinkOctober2023 #PinkRibbon i svojim utjecajem na društvenim mrežama pomozite u podizanju svijesti. U mjesecu kada se najviše govori o ovoj zloćudnoj bolesti neophodno je naglasiti da je rak dojke bolest koja je stvarnost za milijune žena i njihovih obitelji svaki dan. Podizanje svijesti te prevencija samokontrolom, ultrazvukom i mamografijom ono je čime možete spasiti vlastiti ili tuđi život.
Simfonija ružičastih snackova i poslastica
Ovog listopada u ružičastom izdanju očekuju vas slasni zalogaji poput hrskave košarice punjene mousseom od skute i cikle, kroketa od kulena i začinskog bilja, ali i marinirani losos s domaćim kruhom uz kremu od kopra i ukiseljenu gorušicu u cikli.
Slijede ih slatki zalogaji u obliku ruby kocke s kremom od mascarponea i maline, ružičastih macaronsa s kremom od bijele čokolade i ružine vodice te red velvet kolača s kremom od rikote i hibiskusa, kao i panna cotta od šipka, vanilije i bijele čokolade. Prepustite se istinskim užicima, izdvojite trenutak za druženje s prijateljicama i pritom učinite dobro djelo koje nekome može spasiti život.
Nazdravite pićem u ružičastom tonu
Zaokružite ovu ružičastu priču čašom rosé pjenušca, rosé vinom ili ružičastim koktelima koje je za ovu prigodu kreirao vrhunski koktel-majstor, ujedno i F&B direktor, Vjenceslav Madić – Master Kishoni.Pink Wood, Pink Lady, Whispering Angel, Villa Sandi Prosecco Rosé ili Pink Grapefruit Soda – sigurno će vas oduševiti osvježavajućim notama.
Odvažite se i budite dio ove divne priče! Odjenite ružičasto i učinite promjenu! Ponosno pokažite da ste i vi dio ove akcije, a svojim aktivnostima potaknite i druge da se odazovu i učine isto. Podržite inicijativu hotela Esplanade i rad udruge P.I.N.K. life u otmjenom ambijentu, uz vrhunske gurmanske delicije. Požurite jer je spomenuti gurmanski doživljaj hotela Esplanade dostupan isključivo tijekom listopada, Mjeseca ružičaste vrpce.
U privlačnim ružičastim zalogajima možete uživati svaki dan od 12:30 do 18:30 u Esplanade 1925 Lounge & Cocktail baru ili na terasi Oleander. Limitirano ružičasto izdanje popodnevnog čaja za dvoje iznosi 48EUR (361,65 HRK), a ponuda traje od 2. do 31. listopada 2023. Rezervacija stola moguća je na tel.: 01 45 666 33.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.