Nekada strogo vezana uz muški ormar, danas samouvjereno ulazi u žensku garderobu i postaje statement detalj suvremenih, urbanih žena. Upravo tu transformaciju proslavio je pop-up event Marie Claire x CROATA pod nazivom „Moćne žene nose kravate“, koji je u samom srcu Zagreba okupio brojne ljubiteljice mode, estetike i dobrog dizajna.
Kravata kao simbol nove ženske elegancije
Veliki povratak kravate na modnu scenu najavila je francuska modna kuća Saint Laurent, koja je u svojoj proljetnoj kolekciji za 2025. na pariškim pistama predstavila kravatu kao ključni element ženskog stylinga. Time je jasno poručeno da se moda ponovno poigrava granicama rodnih kodova, vraćajući kravatu u fokus – ovaj put kao simbol snage, samopouzdanja i sofisticiranosti.
Zahvaljujući tom trendu, kravata je postala jedan od najtraženijih modnih dodataka: viđamo je na naslovnicama svjetskih magazina, crvenim tepisima, pozornicama, ali i u svakodnevnim kombinacijama žena koje vole ostaviti dojam i čuti kompliment „stylish“.
Zagrebačka tradicija s pariškim štihom
Upravo tim povodom, pop-up event Marie Claire x CROATA, održan u utorak 9. prosinca 2025. u legendarnom zagrebačkom Oktogonu, pretvorio je gradski passage u mjesto susreta tradicije, mode i ženske snage. Slavni hrvatski luksuzni brend CROATA istaknuo se kao nezaobilazna destinacija za kupnju kvalitetnih kravata i modnih dodataka – ne samo za muškarce, već i za žene koje znaju prepoznati bezvremensku vrijednost dizajna.
Posebnu pažnju privlačio je photo wall u obliku oversized naslovnice magazina Marie Claire Hrvatska, na kojem je poduzetnica Izabel Kovačić pozirala noseći upečatljivu crvenu kravatu CROATA. Personalizirani naslovi poput „À la croate: Kako je hrvatski izum postao hit revija u Parizu?“ i „Kako nositi hit accessoire sezone“ dodatno su zainteresirali okupljene uzvanice, koje su uz čašu šampanjca uživale u neformalnim modnim razgovorima i jesenskom izdanju Marie Claire Hrvatska, dostupnom na svakom koraku ove pop-up instalacije.
Masterclass o kravati: povijest, stil i kvaliteta
Središnji dio događanja bio je masterclass stilistice Ane Nikačević i stručnog tima brenda CROATA – art direktorice Mihaele Grnović Novaković, retail & marketing koordinatorice Ane Milanović te dizajnerice Anite Bušić. Polazeći od manje poznate, ali fascinantne činjenice da je kravata u svojim počecima bila ženski dar i simbol, tim CROATA predstavio je kratku povijest ovog autohtonog hrvatskog modnog dodatka.
Uz zanimljive priče o nastanku pojedinih kolekcija i modela, gošće su imale priliku naučiti dva atraktivna načina vezanja kravate, kao i trikove za brzo prepoznavanje kvalitetne izrade – od materijala do završne obrade. Ana Nikačević, koja je stilizirala i naslovnicu Marie Claire Hrvatska s Izabel Kovačić, podijelila je praktične savjete o tome kako kravatu uklopiti u ženske stylinge, kako odabrati pravu širinu te zašto je boja detalj koji nikada ne smijemo zanemariti.
After-work druženje uz glazbu i fine zalogaje
U opuštenijem dijelu večeri uslijedilo je druženje uz slatke i slane zalogaje cateringa Kvatrić, dok je DJ Indy after-work setom dodatno podigao atmosferu i rasplesao uzvanice. Event je još jednom potvrdio snagu suradnje dvaju brendova koji dijele iste vrijednosti – ljubav prema stilu, kvaliteti i osnaživanju žena.
Među brojnim uzvanicama našle su se Vanna, Mirna Zidarić, Ida Prester, Nevena Rendeli, Olja Vori, Ivana Petković Cevra, Ana Blanquart, Lidija Šeatović, Petra Marincel, Barbara Repe i mnoge druge dame koje su svojim dolaskom podržale poruku događanja.
Kravata kao savršen blagdanski poklon
Pop-up event Marie Claire x CROATA još je jednom pokazao kako se tradicionalna hrvatska modna priča može savršeno ispreplesti s pariškim stilom i suvremenim modnim trendovima. Ako tražite originalan, kvalitetan i simboličan blagdanski poklon – kravata je bez sumnje pravi izbor.
Pogledajte kako je bilo na ovom inspirativnom događanju i svratite u CROATA trgovine ili online dućan po komad koji slavi stil, povijest i moć suvremene žene.
U Centru kulture Ribnjak u Zagrebu, 18. prosinca 2025. godine, od 10 do 23 sata, održat će se cjelodnevni program povodom Međunarodnog dana migranata, koji je Opća skupština Ujedinjenih naroda proglasila 18. prosinca 2000. godine. Cilj obilježavanja ovoga dana je isticanje doprinosa migranata društvima u kojima žive, promicanje zaštite ljudskih prava te osiguravanje dostojanstvenih životnih uvjeta za sve.
Sezona darivanja službeno je otvorena, a Fashion&Friends i Fashion Company pretvaraju shopping u pravo modno iskustvo! Ljubitelji vrhunskih brendova i ove godine mogu uživati u božićnim popustima do –50% na najpoželjnije kolekcije.
Koncert Maje Šuput ispred JOY Shopping Rugvice bio je vrhunac otvorenja 11. prosinca 2025., ali za posjetitelje sada kreće najzanimljiviji dio prosinca. U cijeloj shopping zoni Rugvica nastavljaju se adventski sadržaji i pogodnosti, od sezonskih popusta i nagradnih igara do besplatnog zamatanja poklona i obiteljskih animacija. Uz jednostavan dolazak na izlazu s autoceste i veliki besplatan parking, zona je osmišljena kao praktičan izbor za shopping, ručak i blagdansku atmosferu u jednom odlasku.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
Sedmerostruka dobitnica Porina pokazala je da se ne boji modnih iskoraka – crna čipkana haljina domaćeg brenda ELFS dokaz je da Mia zna balansirati seksepil i sofisticiranost.