Milanski studio preoblikovao omiljeno zagrebačko mjesto u pravo urbano iskustvo
Nakon višemjesečnog preuređenja, Maria Store u Masarykovoj 8 ponovno otvara svoja vrata, dočekujući ljubitelje mode u prostoru koji spaja suvremenu eleganciju s intimnom atmosferom. Ovaj kultni hram visoke mode, poznat po svojoj ekskluzivnoj ponudi svjetskih dizajnerskih brendova, dobio je novo ruho pod budnim okom renomiranog milanskog studija m2atelier. Rezultat je interijer koji odiše luksuzom, ali i toplinom, stvarajući savršenu kulisu za najnovije jesenske kolekcije brendova poput Saint Laurent, Bottega Veneta, Gucci, Valentino, Loewe, The Row, Balenciaga, Chloé, Moncler i Alaïa.
Stroge geometrijske linije namještaja i ukrasnih detalja omekšane su pažljivo odabranim prirodnim materijalima – od pjeskarenog kamena do brušenog metala – čije teksture evociraju luksuzne tkanine odjeće i modnih dodataka. Paleta toplih, zemljanih tonova stapa se s elegantnim detaljima, stvarajući prostor koji poziva na otkrivanje i uživanje u modi.
„Htjela sam stvoriti prostor koji više od same trgovine – mjesto gdje se svaki posjetitelj osjeća posebno i inspirirano“, izjavila je Marija Obrvan, vlasnica Maria Storea. “Novi interijer odražava duh naše vizije, a m2atelier je uspio pretočiti našu strast prema modi u prostor koji slavi ljepotu i kvalitetu“.
m2atelier: Arhitektura u službi luksuzne estetike
Dizajn potpisuje milanski studio m2atelier, koji je već ostavio trag na hrvatskoj modnoj sceni uređenjem Maria Storea u Dubrovniku te Maria Man Storea u Dežmanovoj 1. Njihovo prepoznatljivo umijeće u kreiranju prostora očituje se i u ovom projektu. Inspiracija za preuređenje Masarykove 8 došla je upravo iz uspjeha prošlogodišnjeg otvorenja muške trgovine, čiji je dizajn postavio visoke standarde za cijeli brend.
m2atelier je poznat po svojoj sposobnosti da kroz arhitekturu priča priče, a u Maria Storeu ta priča govori o luksuzu, inovaciji i bezvremenskoj modi. Svaki detalj – od rasvjete koja naglašava teksture do pažljivo osmišljenog rasporeda – osmišljen je kako bi istaknuo ekskluzivnu ponudu trgovine, ali i pružio posjetiteljima osjećaj intimnosti i sofisticiranosti.
Modna destinacija bez premca
Maria Store već više od 18 godina predstavlja sinonim za vrhunsku modu na hrvatskom tržištu. S ponudom koja uključuje it-komade najprestižnijih svjetskih brendova, ova trgovina ostaje omiljena destinacija za one koji traže ekskluzivnost i kvalitetu. Ponovno otvorenje dolazi u pravom trenutku, uz početak jesenske sezone, donoseći najnovije kolekcije koje definiraju globalne modne trendove.
Novi Maria Store posjetite na lokaciji Masarykova 8, Maria Man Store za muškarce na adresi Dežmanova 1 te Maria Store u Dubrovniku na adresi Ul. svetog Dominika 3.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.