Pokrenut nacionalni društveno-odgovorni projekt “Ne čekaj, CHECKiraj” uz Eucerin
Eucerin, dermokozmetička njega i zaštita lica i tijela, pokrenula je društveno-odgovorni projekt “Ne čekaj, CHECKiraj” s ciljem senzibilizacije javnosti o važnosti zaštite kože pri izlaganju UV zrakama sunčevog zračenja.
Eucerin, dermokozmetička njega i zaštita lica i tijela, pokrenula je društveno-odgovorni projekt “Ne čekaj, CHECKiraj” s ciljem senzibilizacije javnosti o važnosti zaštite kože pri izlaganju UV zrakama sunčevog zračenja.
Eucerin sudjeluje u nacionalnom projektu
U Hrvatskoj raste broj novootkrivenih melanoma, a građani se obraćaju liječnicima sa zakašnjenjem, kad je bolest često već u uznapredovalom stadiju, što značajno smanjuje vjerojatnost izlječenja. Ako se melanom otkrije u ranom stadiju, petogodišnje preživljenje iznosi više od 90 %, što ukazuje u kojoj su mjeri prevencija i edukacija o prihvatljivom ponašanju na suncu važni. Upravo je to cilj nacionalnog projekta “Ne čekaj, CHECKiraj” u organizaciji dermokozmetičke njege i zaštite lica i tijela Eucerin i agencije Omega komunikacije predstavljenog u Hotelu Amadria Park u Zagrebu koji su dolaskom podržale i brojne osobe iz javnog života.
Iako je sunce izvor života, dugotrajna, neodgovarajuća izloženost UV zračenju, nažalost, doprinosi i riziku za nastanak predkanceroznih i dalje kanceroznih promjena kože.
S ciljem senzibiliziranja javnosti te kontinuirane edukacije o važnosti zaštite kože pri izlaganju UV zrakama sunčevog zračenja, prije svega mladih, Eucerin dermokozmetička marka 120-godišnje tradicije u njezi i zaštiti kože lica i tijela te marketinška agencija Omega komunikacije pokrenuli su društveno-odgovorni projekt “Ne čekaj, CHECKiraj”.
O važnosti nečekanja, nego čekiranja govorili su na panelu dr. Dora Madiraca Glasović, specijalistica dermatovenerologije i subspecijalistica pedijatrijske dermatologije, dr. sc. Mirela Šentija Knežević, pomoćnica pročelnice Gradskog ureda za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom i Nebojša Subanović, meteorolog portala meteo-info.hr i klimatolog Instituta za primijenjenu ekologiju Oikon.
Stručnjaci su istaknuli važnost prevencije te upozorili da je svaku novonastalu tvorbu na koži ili bilo kakvu promjenu u boji, veličini i izgledu potrebno provjeriti dermatološkim pregledom, a ukazali su i na važnost pravovremene i odgovarajuće zaštite kože od sunca, ne samo na godišnjem odmoru već i tijekom cijele godine bez obzira na vremenske prilike.
Predstavljanje projekta dolaskom su podržale i brojne osobe iz javnog života – Loredana Bahorić, Tihana Harapin Zalepugin, Nikolina Minovska, Katarina Madirazza, Andrea Solomun, Hrvoje Vukov, Marija Borić i Janja Benić (Janjolinka), Lorin Nukić, Patricia Vodopija, …
Projekt “Ne čekaj, CHECKiraj” nacionalni je projekt nastao u suradnji s dermatološkim poliklinikama u Hrvatskoj, koji će građanima omogućiti besplatan pregled madeža u suradnji s brojnim stručnjacima iz područja dermatologije te ih educirati i potaknuti na brigu o zdravlju kože. Ne čekaj, CHEKiraj uz Eucerin!
Eucerin njega i zaštita lica i tijela, ujedno je izbor br.1 u zaštiti kože od sunca u hrvatskim ljekarnama (prema vrijednosnim podacima za razdoblje od 2016. do 2022. godine), a dermatološke poliklinike koje su za građane omogućile besplatne preglede madeža su Poliklinika Bagatin, Derma Studio, Poliklinika Duduković Kisić, Poliklinika Estera, Poliklinika Dr. Jakić, LF Poliklinika, Poliklinika Sinteza te Poliklinika Šoš iz Osijeka.
U rovinjskom hotelu Lone jučer je sve prštalo od ljepote, a razlog je jubilarni, 35. izbor Kraljice Hrvatske 2025. za Kraljicu Svijeta. Nova Kraljica Hrvatske je Lana Lourdes Rupić iz Šibenika. Titula Prve princeze dodijeljena je Liv Šumak iz Zagreba, koja je uz lentu Prve princeze osvojila i lentu Kraljice elegancije. Druga princeza postala je Petra Vuleta iz Osijeka. Nina Mrvić iz Rijeke ponijela je titulu Kraljice osobnosti, Daniela Jagodić iz Rijeke osvojila je lentu Kraljice fotogeničnosti, dok je Korina Sviben iz Zagreba proglašena Kraljicom medija.
Postoje putovanja koja ne traže opravdanje, već se događaju iz unutarnje potrebe za predahom, promjenom ritma i povratkom sebi, a zima u Alpama upravo je takav poziv. Snijeg koji škripi pod skijama, oštar planinski zrak i tišina koju prekida tek žamor žičara stvaraju kulisu u kojoj svakodnevne brige ostaju daleko u dolini. Istraživanje Booking.coma o putnim predviđanjima za 2026. godinu potvrđuje ono što mnogi već osjećaju – čak 71 posto hrvatskih putnika vjeruje da je spontanost sama po sebi dovoljan razlog za odlazak na odmor, dok njih 80 posto smatra da je nakon napornog rada predah nagrada koju su zaslužili.
Ove sezone FOREO donosi čaroliju self-care rituala – od luksuznih uređaja za čišćenje i spa tretmane kod kuće do napredne njege lica i osmijeha, sve uz ekskluzivne popuste i limited edition blagdanske ponude.
U Centru kulture Ribnjak u Zagrebu, 18. prosinca 2025. godine, od 10 do 23 sata, održat će se cjelodnevni program povodom Međunarodnog dana migranata, koji je Opća skupština Ujedinjenih naroda proglasila 18. prosinca 2000. godine. Cilj obilježavanja ovoga dana je isticanje doprinosa migranata društvima u kojima žive, promicanje zaštite ljudskih prava te osiguravanje dostojanstvenih životnih uvjeta za sve.
Sezona darivanja službeno je otvorena, a Fashion&Friends i Fashion Company pretvaraju shopping u pravo modno iskustvo! Ljubitelji vrhunskih brendova i ove godine mogu uživati u božićnim popustima do –50% na najpoželjnije kolekcije.
Koncert Maje Šuput ispred JOY Shopping Rugvice bio je vrhunac otvorenja 11. prosinca 2025., ali za posjetitelje sada kreće najzanimljiviji dio prosinca. U cijeloj shopping zoni Rugvica nastavljaju se adventski sadržaji i pogodnosti, od sezonskih popusta i nagradnih igara do besplatnog zamatanja poklona i obiteljskih animacija. Uz jednostavan dolazak na izlazu s autoceste i veliki besplatan parking, zona je osmišljena kao praktičan izbor za shopping, ručak i blagdansku atmosferu u jednom odlasku.
Zagrebački Advent ove je godine dobio neočekivano topao i mekan dodatak. Omiljeni cappuccino postao je još posebniji zahvaljujući brendu Barcaffè koji je goste odabranih kafića iznenadio mekanim, toplim dekicama – savršenim suputnikom za zimska druženja uz šalicu omiljenog napitka.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.