Pokrenut nacionalni društveno-odgovorni projekt “Ne čekaj, CHECKiraj” uz Eucerin
Eucerin, dermokozmetička njega i zaštita lica i tijela, pokrenula je društveno-odgovorni projekt “Ne čekaj, CHECKiraj” s ciljem senzibilizacije javnosti o važnosti zaštite kože pri izlaganju UV zrakama sunčevog zračenja.
Eucerin, dermokozmetička njega i zaštita lica i tijela, pokrenula je društveno-odgovorni projekt “Ne čekaj, CHECKiraj” s ciljem senzibilizacije javnosti o važnosti zaštite kože pri izlaganju UV zrakama sunčevog zračenja.
Eucerin sudjeluje u nacionalnom projektu
U Hrvatskoj raste broj novootkrivenih melanoma, a građani se obraćaju liječnicima sa zakašnjenjem, kad je bolest često već u uznapredovalom stadiju, što značajno smanjuje vjerojatnost izlječenja. Ako se melanom otkrije u ranom stadiju, petogodišnje preživljenje iznosi više od 90 %, što ukazuje u kojoj su mjeri prevencija i edukacija o prihvatljivom ponašanju na suncu važni. Upravo je to cilj nacionalnog projekta “Ne čekaj, CHECKiraj” u organizaciji dermokozmetičke njege i zaštite lica i tijela Eucerin i agencije Omega komunikacije predstavljenog u Hotelu Amadria Park u Zagrebu koji su dolaskom podržale i brojne osobe iz javnog života.
Iako je sunce izvor života, dugotrajna, neodgovarajuća izloženost UV zračenju, nažalost, doprinosi i riziku za nastanak predkanceroznih i dalje kanceroznih promjena kože.
S ciljem senzibiliziranja javnosti te kontinuirane edukacije o važnosti zaštite kože pri izlaganju UV zrakama sunčevog zračenja, prije svega mladih, Eucerin dermokozmetička marka 120-godišnje tradicije u njezi i zaštiti kože lica i tijela te marketinška agencija Omega komunikacije pokrenuli su društveno-odgovorni projekt “Ne čekaj, CHECKiraj”.
O važnosti nečekanja, nego čekiranja govorili su na panelu dr. Dora Madiraca Glasović, specijalistica dermatovenerologije i subspecijalistica pedijatrijske dermatologije, dr. sc. Mirela Šentija Knežević, pomoćnica pročelnice Gradskog ureda za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom i Nebojša Subanović, meteorolog portala meteo-info.hr i klimatolog Instituta za primijenjenu ekologiju Oikon.
Stručnjaci su istaknuli važnost prevencije te upozorili da je svaku novonastalu tvorbu na koži ili bilo kakvu promjenu u boji, veličini i izgledu potrebno provjeriti dermatološkim pregledom, a ukazali su i na važnost pravovremene i odgovarajuće zaštite kože od sunca, ne samo na godišnjem odmoru već i tijekom cijele godine bez obzira na vremenske prilike.
Predstavljanje projekta dolaskom su podržale i brojne osobe iz javnog života – Loredana Bahorić, Tihana Harapin Zalepugin, Nikolina Minovska, Katarina Madirazza, Andrea Solomun, Hrvoje Vukov, Marija Borić i Janja Benić (Janjolinka), Lorin Nukić, Patricia Vodopija, …
Projekt “Ne čekaj, CHECKiraj” nacionalni je projekt nastao u suradnji s dermatološkim poliklinikama u Hrvatskoj, koji će građanima omogućiti besplatan pregled madeža u suradnji s brojnim stručnjacima iz područja dermatologije te ih educirati i potaknuti na brigu o zdravlju kože. Ne čekaj, CHEKiraj uz Eucerin!
Eucerin njega i zaštita lica i tijela, ujedno je izbor br.1 u zaštiti kože od sunca u hrvatskim ljekarnama (prema vrijednosnim podacima za razdoblje od 2016. do 2022. godine), a dermatološke poliklinike koje su za građane omogućile besplatne preglede madeža su Poliklinika Bagatin, Derma Studio, Poliklinika Duduković Kisić, Poliklinika Estera, Poliklinika Dr. Jakić, LF Poliklinika, Poliklinika Sinteza te Poliklinika Šoš iz Osijeka.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.