Proljeće je u punom zamahu, a s njim stiže i idealna prilika za osvježenje garderobe! Omiljene Fashion Company prodavaonice i multibrend koncept Fashion&Friends, oboje poznati po vrhunskoj ponudi svjetskih modnih brendova, među prvima donose novu akciju &special prices – i popuste od 20% do 30% na pažljivo odabrane modne komade iz kolekcije proljeće/ljeto 2025!
Fashion&Friends i mono trgovine grupacije Fashion Company za sve ljubitelje unikatnog stila koji žele iskoristiti trenutak i osvježiti svoju modnu priču – u pravo proljetno vrijeme nudi povoljne cijene. Bez obzira volite li sportski chic, casual klasiku ili urbani glamur, u trgovinama i na webshopu vas očekuju must-have komadi za sve prilike.
A upravo ove sezone nosimo prirodne tonove i lepršave siluete – idealne za gradske šetnje, vikend bijeg ili first-date look, statement komade u bojama pistacije, koralja i lavande, savršene za modne igre s proljetnim slojevima te bezvremenske klasike – bijele košulje, denim jakne i elegantne torbice za stil koji ne izlazi iz mode.
Stoga ne propustite ugrabiti svjetski poznate brendove po odličnim cijenama – Hugo,Guess, Diesel, Calvin Klein, Tommy Jeans, Liu Jo, Replay, Superdry, Pepe Jeans, Desigual, Premiata, Steve Madden i mnogi drugi – svi na jednom mjestu, dostupni u sklopu Fashion&Friends koncepta i mono trgovinama unutar grupacije Fashion Company.
Posjetite Fashion&Friends trgovine diljem Hrvatske ili odaberite svoje favorite online na fashionandfriends.com – jer stil nema granica, a vaša nova omiljena kombinacija čeka da je otkrijete.
Akcija &special prices traje ograničeno, stoga iskoristite priliku dok traju zalihe i zakoračite u sezonu s najmodernijim komadima sezone – po specijalnim cijenama!
FASHION&FRIENDS
ZAGREB – Arena Centar, Vice Vukova 6
SPLIT – Mall of Split, Josipa Jovića 93 – Joker centar, Put brodarice 6, City centar One, Vukovarska ul.207
ZADAR – Supernova, Ulica akcije Maslenica 1
RIJEKA – Tower Centar, Janka Polića Kamova 81a
OSIJEK – Portanova, Svilajska 31A
PULA – Max City, Stoja 14A
CALVIN KLEIN:
ZAGREB – Arena Centar, Vice Vukova 6
SPLIT – Mall of Split, Josipa Jovića 93
TOMMY HILFIGER:
ZAGREB – Arena Centar, Vice Vukova 6
SPLIT – Mall of Split, Josipa Jovića 93 – Trg Kralja Tomislava 1
ZADAR – Supernova, Ulica akcije Maslenica 1
RIJEKA – Tower Centar, Janka Polića Kamova 81a
GUESS:
ZAGREB – Guess Jeans Store, Arena Centar, Vice Vukova 6
SPLIT – Guess Jeans Store, Mall of Split, Josipa Jovića 93
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.