Arena Zagreb pretvorena u oazu dizajna: Otkrijte najzanimljivije trenutke s InDizajn sajma koji je okupio 90 izlagača i najveća imena arhitekture!
Zagreb ovih dana diše u ritmu dizajna, arhitekture i kreativnosti – Arena Zagreb postala je epicentar inspiracije za sve ljubitelje interijera. Osmo izdanje sajma InDizajn, najveće regionalne manifestacije posvećene interijerima i kreativnim rješenjima, otvorilo je svoja vrata publici željnoj svježih ideja i ekskluzivnih trendova. Više od 90 izlagača iz Hrvatske i regije okupilo se kako bi predstavili inovativne proizvode, jedinstvene komade namještaja i najnovije dizajnerske koncepte koji će obilježiti sezonu.
Sajam je svečano otvorila osnivačica Mirjana Mikulec, koja je s posebnom emocijom istaknula dvostruku obljetnicu – osmo izdanje InDizajna i svojih 20 godina u industriji interijera. “Trudimo se uvijek donijeti nešto novo i inspirativno, ali ono što ostaje isto jest da sajam okuplja ljude koji vole interijere, žele otkriti posebne komade, upoznati umjetnike i steći nova znanja“, rekla je Mirjana, čije ime već godinama stoji kao sinonim za stil i inovaciju.
Kao i svake godine, program sajma nadmašio je očekivanja. Posjetitelje očekuju stručna predavanja vodećih međunarodnih arhitekata i dizajnera poput Jürgena Mayera H., Petera Pichlera, Michela Galli iz studija Mario Cucinella Architects, Verene Messner iz Messner Architects te Martine Salitrežić iz SIRRAH projekta. Ove zvučne adrese svjetske scene pružaju jedinstvenu priliku za uvid u najnovije globalne trendove i inspirativne priče iz prakse.
Subotnji program donosi dinamične panele i razgovore s poznatim licima domaće scene. Nikolina Pišek, Meri Goldašić i Andrea Trgovčević podijelit će svoja iskustva preuređenja i preseljenja na panelu „Novi dom, novo ja“, dok će Antonija Mišura, Dorin Zelenika i Petra Ninčević na panelu „Obiteljski dom“ otkriti kako stvarati prostore prilagođene svim generacijama. Poseban razgovor bit će posvećen Mirjani Mikulec, a panel „Novi val dizajna“ donosi svjež pogled mladih arhitekata i dizajnera poput Ive Pauzar, Luke Cindrića i Alekse Babića. Subotu će zaokružiti ekskluzivan 1 na 1 razgovor s Anitom Dujić, koja će predstaviti svoj pristup interijeru i otkriti kako dizajn utječe na svakodnevni život.
Osim panela i predavanja, posjetitelji mogu uživati u šarmu dizajnerske ulice Bazar, kreativnom dječjem kutku i izložbi Humanitarni PlakArt koja spaja umjetnost i dobrotu – prodajom plakata i zidnih ukrasa pomaže se Udruzi Mali zmaj. Kroz tri dana trajanja sajma posjetitelji imaju priliku otkriti nove trendove, dobiti savjete za uređenje, kupiti unikatne radove hrvatskih umjetnika i produkt dizajnera, kao i iskoristiti sajamske popuste i sudjelovati u nagradnim igrama.
Organiziran od strane RTL Hrvatska i Studija za dizajn interijera Mirjane Mikulec, InDizajn i ove godine potvrđuje status središnjeg mjesta za sve koji vole interijere. Arena Zagreb na tri dana postaje mjesto susreta ideja, estetike i kreativnosti – idealna prilika da se inspirirate i svoj dom pretvorite u prostor iz snova.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.