Plodine nastavljaju svoje intenzivno širenje maloprodajne mreže, pa su tako u dva dana otvorena dva nova supermarketa, jedan u Varaždinskim Toplicama i jedan u Opatiji. Plodine sada broje ukupno 123 supermarketa diljem Hrvatske.
Novi supermarket Plodina u Varaždinskim Toplicama svoja je vrata kupcima otvorio u srijedu 12.07., a samo dan kasnije svečano su otvorene i Plodine u Opatiji, u sklopu Tramontana Malla, na adresi Tošina 16. Oba se supermarketa odlikuju moderno uređenim interijerima prilagođenim najvišim trgovačkim standardima. U skladu sa svjetskim trendovima, trgovina je opremljena vrhunskom opremom, a intuitivno posloženi asortiman kupcima nudi ugodno iskustvo brze i cjelovite kupovine.
Za obavljanje svakodnevne kupovine u oba supermarketa kupcima su na raspolaganju svježi odjeli mesnice, voća i povrća, te samoposlužna pekara sa dnevno svježe pečenim pekarskim proizvodima. Veliki izbor suhomesnatih delikatesa i sireva mogu se pronaći na uslužnom pultu, a ponudu nadopunjava široki asortiman poznatih brendova za najizbirljivije, ali i bogat izbor robnih marki za najbolju uštedu.
PLODINE
Najbolji omjer cijene i kvalitete za Plodine je uvijek bio imperativ, na čemu i ovim projektom nastavljaju graditi uspješno poslovanje. Također, važno je napomenuti da su ovim otvorenjima na obje lokacije Plodine zaposlile čak 80-ak novih djelatnika.
PLODINE
Kako bi proslavili zajedno s kupcima, pripremljen je bogat program otvorenja koji su moderirali poznati voditelji, a glazbeno ih pratili DJ-i. Posjetitelji i kupci imali su se prilike zabaviti, počastiti, okrijepiti i nazdraviti. Program otvorenja u Opatiji pratile su brojne aktivnosti od kojih se izdvajaju kolo sreće s bogatim nagradama, roštilj by Podravka i Gastro kutak Zigante, te besplatno piće dobrodošlice, a nakon kupovine svaki je kupac dobio i eko vrećicu. Za one najmlađe, zabava je bila još veća uz dječji program u društvu klauna Balonka i mađioničara.
PLODINE
Plodine d.d. svako otvorenje poprate i prigodnim donacijama, a ovoga puta doniralo se DVD-u Varaždinske Toplice i MO Tošina.
PLODINE
Točna radna vremena supermarketa, te radnih i neradnih nedjelja dostupna su na plodine.hr
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.