Plodine i u ovoj godini nastavljaju snažnu ekspanziju maloprodajne mreže trgovina - vrata novog
supermarketa otvorili su u srijedu, 19.07. na još jednoj istarskoj adresi, po prvi puta u Pomeru.
Novi supermarket Plodina na adresi Pomer 350 C, prostire se na 1.800 m2 vrhunski opremljenog prostora u skladu s vodećim trgovačkim trendovima. Intuitivno posložene police s asortimanom prehrane i neprehrane, te moderan interijer, kupcima nude ugodno iskustvo brze i cjelovite kupovine na jednome mjestu.
Za obavljanje svakodnevne kupovine na raspolaganju su svježi odjeli mesnice, voća i povrća, te samoposlužna pekara sa dnevno svježe pečenim pekarskim proizvodima. Veliki izbor suhomesnatih delikatesa i sireva mogu se pronaći na uslužnom pultu. Ponudu nadopunjava široki asortiman poznatih brendova za najizbirljivije, ali i bogat izbor robnih marki za najbolju uštedu.
Ovo je i 20. supermarket Plodina na području Istarske županije, čime će ovaj maloprodajni lanac sa sjedištem i Upravom u Rijeci dodatno osnažiti poziciju u regiji. Također je važno napomenuti da je ovim otvorenjem zaposleno čak 40-ak novih djelatnika.
Najbolji omjer cijene i kvalitete za Plodine je uvijek bio imperativ, a ovim projektom nastavljaju graditi uspješno poslovanje.
Kako bi proslavili zajedno s kupcima, pripremljen je bogat program otvorenja, a posjetitelji i kupci mogli su se zabaviti, počastiti, okrijepiti i nazdraviti, dok su se na kolu sreće dobivale i vrijedne nagrade. Plodinesvako otvorenje poprate i prigodnim donacijama, a posebno rado podržavaju mlade sportaše, pa su ovoga puta donirali ukupno 9.150 eura NK Medulin i NK Banjole.
Radno vrijeme Plodina Pomer je svaki dan 07-22 sata, a u srpnju i kolovozu sve će nedjelje biti radne. Točna radna vremena ostalih supermarketa, te radnih i neradnih nedjelja dostupna su na plodine.hr
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.