Plodine i u ovoj godini nastavljaju snažnu ekspanziju maloprodajne mreže trgovina - vrata novog
supermarketa otvorili su u srijedu, 19.07. na još jednoj istarskoj adresi, po prvi puta u Pomeru.
Novi supermarket Plodina na adresi Pomer 350 C, prostire se na 1.800 m2 vrhunski opremljenog prostora u skladu s vodećim trgovačkim trendovima. Intuitivno posložene police s asortimanom prehrane i neprehrane, te moderan interijer, kupcima nude ugodno iskustvo brze i cjelovite kupovine na jednome mjestu.
Za obavljanje svakodnevne kupovine na raspolaganju su svježi odjeli mesnice, voća i povrća, te samoposlužna pekara sa dnevno svježe pečenim pekarskim proizvodima. Veliki izbor suhomesnatih delikatesa i sireva mogu se pronaći na uslužnom pultu. Ponudu nadopunjava široki asortiman poznatih brendova za najizbirljivije, ali i bogat izbor robnih marki za najbolju uštedu.
Ovo je i 20. supermarket Plodina na području Istarske županije, čime će ovaj maloprodajni lanac sa sjedištem i Upravom u Rijeci dodatno osnažiti poziciju u regiji. Također je važno napomenuti da je ovim otvorenjem zaposleno čak 40-ak novih djelatnika.
Najbolji omjer cijene i kvalitete za Plodine je uvijek bio imperativ, a ovim projektom nastavljaju graditi uspješno poslovanje.
Kako bi proslavili zajedno s kupcima, pripremljen je bogat program otvorenja, a posjetitelji i kupci mogli su se zabaviti, počastiti, okrijepiti i nazdraviti, dok su se na kolu sreće dobivale i vrijedne nagrade. Plodinesvako otvorenje poprate i prigodnim donacijama, a posebno rado podržavaju mlade sportaše, pa su ovoga puta donirali ukupno 9.150 eura NK Medulin i NK Banjole.
Radno vrijeme Plodina Pomer je svaki dan 07-22 sata, a u srpnju i kolovozu sve će nedjelje biti radne. Točna radna vremena ostalih supermarketa, te radnih i neradnih nedjelja dostupna su na plodine.hr
U bajkovitom ambijentu hotela Materra, smještenog usred slavonskih polja i ravnica, održan je iznimno ekskluzivan događaj pod nazivom Porsche Luxury Experience. Ovo jedinstveno iskustvo okupilo je odabrani broj uzvanika, koji su imali priliku uživati u kombinaciji vrhunske tehnologije i prirode istočne Hrvatske.
Na ovogodišnjem Greencajt festivalu, jedan od najzvučnijih gostiju dolazi iz srca Kopenhagena – Nick Curtin, chef i suvlasnik restorana Alouette, nositelja Michelinove zvjezdice i prestižne Michelinove zelene zvjezdice za održivost. Curtin je ime koje se sve češće spominje kada se govori o budućnosti fine dininga – onoj koja ne odustaje od vrhunske gastronomije, ali je duboko ukorijenjena u etici, transparentnosti i poštovanju prema prirodi.
Razgovor o životu, glazbi i riječima koje ostavljaju trag više nije rezerviran samo za kulturne priloge. U najnovijoj epizodi Špice s Macanom, kantautor Zlatan Stipišić Gibonni i novinar Ivo Šćepanović pričali su o tome kako pjesma može nadahnuti zbirku priča, pokrenuti razmišljanja i otvoriti pitanja identiteta i autentičnosti. Naizgled jednostavna tema, pretvara se u iskrenu, duboku i duhovitu priču o tome što nam je u životu važno, koliko slušamo jedni druge i što znači ostati vjeran sebi u svijetu prepunom buke.
Greencajt Film Festival održat će se 21. i 22. svibnja na Zagrebačkom velesajmu, u vanjskom prostoru Paviljona 13. u sklopu Greencajt festivala. Zahvaljujući partnerstvu s Raiffeisen Hrvatska, publiku očekuju dva dana ispunjena nagrađivanim dokumentarnim i autorskim filmovima – njih čak 80! Od očaravajućih prirodnih krajolika, drevnih plemena i njihovih kultura do priča o inovatorima koji pomiču granice – svaki film donosi novu perspektivu i nadahnuće, a ulaz je besplatan.
U srijedu je u Zagrebu otvoren prvi hrvatski Centar za zdravlje metabolizma, a tim povodom održan je i okrugli stol posvećen inzulinskoj rezistenciji - poremećaju koji pogađa gotovo 40 posto populacije te je povezan s razvojem više od 26 različitih bolesti, uključujući određene vrste karcinoma i povećan rizik od preuranjene smrti, osobito kod žena.
U elegantnom ambijentu hotela DoubleTree by Hilton održava se Lash & Brow Business Conference, događaj koji donosi više od trendova – donosi priču, zajednicu i snagu znanja. Uspjeh je uvijek rezultat ulaganja u vještina, znanja i networking, a beauty segment koji se neprestano razvija uvijek je atraktivan i zanimljiv!