Ponekad nema boljeg plana od onog koji uključuje dekicu, dobar film i nultu razinu društvenih obveza. Uz sve brige koje nas svakodnevno prate, najljepši trenutci su ipak oni provedeni u udobnosti vlastitog doma i u dobrom društvu.
Ako želite podići svoju filmsku večer na višu razinu i pretvoriti je u iskustvo poput onog iz kina, donosimo nekoliko jednostavnih (ali važnih!) koraka za pravi movie night iz snova.
1. Ekipa koja dijeli strast prema filmu
Gledanje filma s pravim društvom može biti jednako uzbudljivo kao i sam film. Ako ste svi ljubitelji istog žanra, rasprave o radnji, likovima i twistovima samo će povećati užitak. Film otvara super teme za razgovor, a naročito je zabavno kad se različita mišljenja spoje u energičnoj diskusiji. Bilo da je to intimna večer s partnerom ili filmski maraton s prijateljima, najvažnije je odabrati ljude s kojima dijelite strast prema filmskoj magiji.
2. Grickalice koje zaslužuju glavnu ulogu
Grickalice uz film su obavezne. Kokice su klasika s razlogom – miris maslaca i šuštanje papirnate vrećice su instant nostalgija. No, ako želite malo glamura, tu su i nachosi s topljenim sirom i jalapeño papričicama, mini pizze iz pećnice (možete ih i sami složiti s gotovim tijestom), slani štapići umočeni u humus, ili slatka opcija – svježe jagode umočene u čokoladu, mix orašastih plodova i kockice tamne čokolade. Pro tip: stavite sve u male zdjelice i servirajte kao mini buffet – osjećaj luksuza zagarantiran!
3. Udobnost prije svega
Zaboravite na sjedenje uspravno. Ovo je večer kad kauč postaje vaša osobna tvrđava. Napravite cozy kutak uz jastuke, dekice i udobnu odjeću, a ako imate vreću za sjedenje ili madrac koji može poslužiti kao ležaljka – još bolje. Isključite glavna svjetla, upalite lampice ili svijeće za onu toplu atmosferu.
4. Film koji vas drži prikovane
Koliko ste puta proveli više vremena birajući film nego gledajući ga? Da biste izbjegli tu zamku, složite unaprijed kratku listu favorita – neka se nađe ponešto za svakoga: lagana komedija, napeti triler, nostalgični klasik ili animirani feel-good film. Ako je riječ o gledanju filma s društvom, još bolje, možete napraviti anketu i glasati. Ako nemate ideju, ne brinite, donosimo vam i nekoliko aktualnih naslova koje biste definitivno trebali pogledati:
Oppenheimer – Ako volite povijesne drame, ovaj film Christophera Nolana o tvorcu atomske bombe pruža nevjerojatnu dubinu i fantastične izvedbe. Dramatika, napetost i povijest u jednom.
Barbie – Ova komedija s Margot Robbie u glavnoj ulozi pravo je osvježenje. Ne samo da je zabavna, već nudi i duboko društveno-kritičko razmišljanje, idealno za sve generacije.
John Wick: Chapter 4 – Akcija na najvišoj razini! Ako ste ljubitelj napetih akcijskih filmova s nevjerojatnim borilačkim scenama, ova franšiza vas neće razočarati.
The Fabelmans – Autobiografski film Stevena Spielberga o njegovim godinama odrastanja i ljubavi prema filmu, koji je osvojio srca kritičara i publike širom svijeta.
Guardians of the Galaxy Vol. 3 – Ako ste fan Marvelovog univerzuma, ovaj film donosi emotivan i akcijski nabijen završetak priče o Osvetnicima.
Creed III – Film koji donosi novu dimenziju borilačkih filmova, uz fantastične izvedbe Michaela B. Jordana, koji je i režirao ovaj nastavak.
5. I naravno – televizor koji sve to podigne na filmsku razinu
Bez dobrog televizora, ni najbolji film ne može pokazati svoje pravo lice. Samsung MicroLED TV je pravi izbor za one koji žele nevjerojatnu kvalitetu slike i zvuka. Zahvaljujući MicroLED tehnologiji, televizor pruža savršeni kontrast i iznimnu preciznost boja, čak i u najsvjetlijim scenama, dok 4K kvaliteta omogućuje prikaz svih detalja u filmu. Uz surround zvuk koji vas potpuno okružuje, osjećat ćete se kao da ste u samom centru radnje, a minimalistički dizajn omogućuje da se ovaj televizor besprijekorno uklopi u svaki prostor. Samsung MicroLED TV donosi savršen spoj inovacije, luksuza i vrhunske kvalitete – pravo kućno kino na dohvat ruke!
Samsung televizori također omogućuju i korištenje SmartThings aplikacije za jednostavno povezivanje te upravljanje pametnim uređajima u domu. Čak i bez daljinskog upravljača, možete putem Samsung Galaxy S25 Ultra, Galaxy S25+ i Galaxy S25 ili bilo kojeg drugog Galaxy pametnog telefona prilagoditi postavke, bez potrebe da pauzirate ili prekidate film. Za dodatnu sigurnost, televizori koriste Samsung Knox tehnologiju koja osigurava zaštitu za sve značajke, aplikacije i platforme.
10 godina inovacija i vodstva u Quantum Dot tehnologiji
Podsjetimo, Samsung je među prvima prepoznao potencijal tehnologije kvantnih točaka te je započeo istraživanje i razvoj ove tehnologije još 2001. godine. Godine 2014. kompanija je razvila nanokristalni materijal bez kadmija, čime je postavila temelje za daljnji napredak. Od tada je Samsung registrirao više od 150 patenata i kontinuirano unaprjeđivao tehnologiju. Ovo je postavilo standard za premium televizore, omogućujući neusporedivu preciznost boja zahvaljujući 100% volumenu boja prema DCI-P3 standardu. Ukratko, kvantne točke su ultra fine poluvodičke čestice, desetke tisuća puta tanje od ljudske vlasi. Od samog početka, njihova jedinstvena fizička svojstva omogućila su im da pružaju vrhunsku točnost boja i svjetlinu, čime su revolucionirale tehnologiju zaslona.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.