Pet godina sjaja i uspjeha: Pogledajte tko je sve došao na glamurozni rođendan brenda Zorina mast u splitskom Hotelu Park
Splitski Hotel Park sinoć je blistao u znaku mediteranskog glamura, emocija i zahvalnosti – sve zbog jednog posebnog razloga: brend Zorina mast proslavio je svoj peti rođendan na ekskluzivnom eventu “Zorininih 5”. Na terasi s pogledom na more okupila su se brojna poznata lica, suradnici i prijatelji brenda, a cijela večer protekla je u ozračju pozitivne energije, topline i inspiracije.
Priča o Zorinoj masti počela je skromno – s receptom bake Zore iz Dugopolja, koji se prenosio s generacije na generaciju. Ono što je nekada bila obiteljska tajna, danas je uspješan hrvatski kozmetički brend s 32 proizvoda, dostupan u svim vodećim drogerijama i trgovinama.
Event je otvorio Goran Čipčić, vlasnik i direktor tvrtke, emotivnim govorom: “Ovih pet godina bilo je putovanje puno izazova, ali i ljubavi. Od jedne male masti do brenda koji danas njeguje tisuće ljudi – to ne bismo uspjeli bez podrške naših partnera i zajednice.”
Večer je bila ispunjena glazbom, emocijama i inspirativnim trenucima. Svojim prepoznatljivim glasom prostorom je odjeknula Zorica Kondža, ambasadorica brenda od samih početaka, dok je DJ set i saksofon stvorio savršenu atmosferu pod zvjezdanim splitskim nebom.
Premijerno su predstavljeni i novi proizvodi iz MENO linije – 3-Soya hidratantna krema za lice, Hydra mask i Cool&Relax gel – razvijeni pod stručnim vodstvom Marine Mustapić, za njegu kože u perimenopauzi i menopauzi.
Događanju su prisustvovala brojna poznata imena: Antonija Blaće, Tončica Čeljuska, Lucija Lugomer, Hana Huljić Grašo, Sonja i Silvia Dvornik, Paula Buljan, Marija Čamber, Iris Rajčić Livaja, Hrvoje i Valentina Krolo, Meri Goldašić i mnogi drugi.
Osim proslave, večer je imala i humanitarnu notu – održana je lutrija čiji će prihod biti doniran onima kojima je pomoć najpotrebnija, podsjećajući da Zorina mast ne njeguje samo kožu, već i srce zajednice.
U raskošnom ambijentu Hotela Park, uz miris mora i zvuk glazbe, “Zorininih 5” postao je simbol ne samo uspjeha, nego i hrvatske upornosti, strasti i zajedništva.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.