Reper u glavnoj ulozi: Nova serija pametnih telefona osvaja dizajnom i izdržljivošću!
Od 27. siječnja, prvih 70 kupaca uređaja iz nove Redmi Note 14 serije na poklon će dobiti ekskluzivnu hudicu s Pekijevim potpisom i stihovima iz njegovog popularnog hita „Ganga i Rera“. Ova jedinstvena ponuda dostupna je isključivo u Xiaomi Storeovima u Zagrebu, Splitu i Osijeku.
Nakon što je 21. siječnja na hrvatskom tržištu predstavljena nova Redmi Note 14 serija pametnih telefona koju krasi elegantni dizajn, vrhunska izdržljivost, vodootpornost i čiji Pro modeli imaju 200 MP AI kameru, Xiaomi Hrvatska je otkrio kako će zaštitno lice ove serije postati Josip Pekas, na sceni poznatiji kao Peki.
Nova zvijezda domaće scene Peki zaštitno je lice nove serije pametnih telefona
Mladi izvođač iz Drniša, iako ima tek 21 godinu, već je prepoznat kao iznimno talentiran reper, a osim što sam piše svoje pjesme koje osvajaju top liste glazbenih ljestvica, ostvario je i niz etabliranih glazbenih suradnji s imenima poput Grše, Hiljsona Mandele i Vojka V. U prošloj godini Peki je predstavio svoj prvi album „Fortuna“ na kojem se nalazi i „Ganga i Rera“, pjesma koja je iznimnom brzinom postala omiljena među svim generacijama.
„Peki je jedan od predvodnika nove generacije domaćih trap autora i glazbenika, a njegova autentičnost, jedinstveni smisao za humor i nevjerojatan talent savršeno odražavaju novu Redmi Note 14 seriju koju ovom suradnjom želimo dodatno približiti GenZ publici. Redmi Note 14 serija impresivnog je dizajna, a njeni Pro modeli opremljeni su 200 MP AI kamerom. Ujedno, zbog IP68 certifikata vodootpornosti i All-Star Armor strukture, svi Pro modeli iz serije imaju i poboljšanu otpornost na padove. U kombinaciji s ovim vrhunskim značajkama izdržljivosti, Redmi Note 14 serija spremna je izdržati sve izazove svakodnevnog korištenja“, poručili su iz Xiaomi Hrvatska o suradnji s Pekijem.
Osim ovoga, svi Pro modeli iz Redmi Note 14 serije posjeduju dodatnu otpornost na ogrebotine zahvaljujući Corning® Gorilla® Glass Victus® 2 staklu na zaslonu. Za ostatak serije, Corning® Gorilla® Glass 5 osigurava solidnu zaštitu zaslona, pridonoseći snažnom i otpornom dizajnu.
Za mlađe korisnike izrazito su važne i AI značajke koje olakšavaju i ubrzavaju multitasking i izvršavanje svakodnevnih zadataka. Zbog toga je Redmi Note 14 serija opremljena AI značajkama poput Circle to Search with Google koja instantno pronalazi informacije skeniranjem bilo kojeg objekta ili fotografije. Sve što je potrebno jest zaokružiti prstom bilo koji predmet na ekranu i telefon će o njemu dostaviti sve online dostupne informacije.
Peki i Xiaomi osmislili su jedinstvene hudice
Mnogima omiljene značajke su i one vezane za 200MP AI kameru koja daje kristalno jasne i detaljne fotografije, čak i pri slabom osvjetljenju. S AI Beauty opcijom baš svaki portret ispada besprijekorno jer će ta opcija ukloniti sve što ne želite na fotografiji. Zanimljivost je da Redmi Note 14 serija, u Pro modelima, nudi i Dual Video značajku koja omogućuje snimanje istovremeno s prednje i stražnje kamere, a tu su još i AI Film koja omogućuje jednostavno kreiranje profesionalnih videozapisa s pametnim automatskim prepoznavanjem scena.
Za potrebe promocije Redmi Note 14 serije, Peki i Xiaomi osmislili su i jedinstvene hudice koje osim stihova iz „Gange i Rere“, imaju otisnut i Pekijev potpis, a mogu se dobiti ekskluzivno u Xiaomi Storeovima u Zagrebu, Splitu i Osijeku, uz kupnju uređaja iz Redmi Note 14 serije.
Ponuda je ograničena na Xiaomi Storeove u Zagrebu, Splitu i Osijeku:
Xiaomi Store Arena Centar: Prvih 20 kupaca Redmi Note 14 serije, na poklon dobiva Peki x Xiaomi hudicu.
Xiaomi Store City Center One West: Prvih 20 kupaca Redmi Note 14 serije, na poklon dobiva Peki x Xiaomi hudicu.
Xiaomi Store City Center One Split: Prvih 20 kupaca Redmi Note 14 serije, na poklon dobiva Peki x Xiaomi hudicu.
Xiaomi Store Portanova Osijek: Prvih 10 kupaca Redmi Note 14 serije, na poklon dobiva Peki x Xiaomi hudicu.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.