Reper u glavnoj ulozi: Nova serija pametnih telefona osvaja dizajnom i izdržljivošću!
Od 27. siječnja, prvih 70 kupaca uređaja iz nove Redmi Note 14 serije na poklon će dobiti ekskluzivnu hudicu s Pekijevim potpisom i stihovima iz njegovog popularnog hita „Ganga i Rera“. Ova jedinstvena ponuda dostupna je isključivo u Xiaomi Storeovima u Zagrebu, Splitu i Osijeku.
Nakon što je 21. siječnja na hrvatskom tržištu predstavljena nova Redmi Note 14 serija pametnih telefona koju krasi elegantni dizajn, vrhunska izdržljivost, vodootpornost i čiji Pro modeli imaju 200 MP AI kameru, Xiaomi Hrvatska je otkrio kako će zaštitno lice ove serije postati Josip Pekas, na sceni poznatiji kao Peki.
Nova zvijezda domaće scene Peki zaštitno je lice nove serije pametnih telefona
Mladi izvođač iz Drniša, iako ima tek 21 godinu, već je prepoznat kao iznimno talentiran reper, a osim što sam piše svoje pjesme koje osvajaju top liste glazbenih ljestvica, ostvario je i niz etabliranih glazbenih suradnji s imenima poput Grše, Hiljsona Mandele i Vojka V. U prošloj godini Peki je predstavio svoj prvi album „Fortuna“ na kojem se nalazi i „Ganga i Rera“, pjesma koja je iznimnom brzinom postala omiljena među svim generacijama.
„Peki je jedan od predvodnika nove generacije domaćih trap autora i glazbenika, a njegova autentičnost, jedinstveni smisao za humor i nevjerojatan talent savršeno odražavaju novu Redmi Note 14 seriju koju ovom suradnjom želimo dodatno približiti GenZ publici. Redmi Note 14 serija impresivnog je dizajna, a njeni Pro modeli opremljeni su 200 MP AI kamerom. Ujedno, zbog IP68 certifikata vodootpornosti i All-Star Armor strukture, svi Pro modeli iz serije imaju i poboljšanu otpornost na padove. U kombinaciji s ovim vrhunskim značajkama izdržljivosti, Redmi Note 14 serija spremna je izdržati sve izazove svakodnevnog korištenja“, poručili su iz Xiaomi Hrvatska o suradnji s Pekijem.
Osim ovoga, svi Pro modeli iz Redmi Note 14 serije posjeduju dodatnu otpornost na ogrebotine zahvaljujući Corning® Gorilla® Glass Victus® 2 staklu na zaslonu. Za ostatak serije, Corning® Gorilla® Glass 5 osigurava solidnu zaštitu zaslona, pridonoseći snažnom i otpornom dizajnu.
Za mlađe korisnike izrazito su važne i AI značajke koje olakšavaju i ubrzavaju multitasking i izvršavanje svakodnevnih zadataka. Zbog toga je Redmi Note 14 serija opremljena AI značajkama poput Circle to Search with Google koja instantno pronalazi informacije skeniranjem bilo kojeg objekta ili fotografije. Sve što je potrebno jest zaokružiti prstom bilo koji predmet na ekranu i telefon će o njemu dostaviti sve online dostupne informacije.
Peki i Xiaomi osmislili su jedinstvene hudice
Mnogima omiljene značajke su i one vezane za 200MP AI kameru koja daje kristalno jasne i detaljne fotografije, čak i pri slabom osvjetljenju. S AI Beauty opcijom baš svaki portret ispada besprijekorno jer će ta opcija ukloniti sve što ne želite na fotografiji. Zanimljivost je da Redmi Note 14 serija, u Pro modelima, nudi i Dual Video značajku koja omogućuje snimanje istovremeno s prednje i stražnje kamere, a tu su još i AI Film koja omogućuje jednostavno kreiranje profesionalnih videozapisa s pametnim automatskim prepoznavanjem scena.
Za potrebe promocije Redmi Note 14 serije, Peki i Xiaomi osmislili su i jedinstvene hudice koje osim stihova iz „Gange i Rere“, imaju otisnut i Pekijev potpis, a mogu se dobiti ekskluzivno u Xiaomi Storeovima u Zagrebu, Splitu i Osijeku, uz kupnju uređaja iz Redmi Note 14 serije.
Ponuda je ograničena na Xiaomi Storeove u Zagrebu, Splitu i Osijeku:
Xiaomi Store Arena Centar: Prvih 20 kupaca Redmi Note 14 serije, na poklon dobiva Peki x Xiaomi hudicu.
Xiaomi Store City Center One West: Prvih 20 kupaca Redmi Note 14 serije, na poklon dobiva Peki x Xiaomi hudicu.
Xiaomi Store City Center One Split: Prvih 20 kupaca Redmi Note 14 serije, na poklon dobiva Peki x Xiaomi hudicu.
Xiaomi Store Portanova Osijek: Prvih 10 kupaca Redmi Note 14 serije, na poklon dobiva Peki x Xiaomi hudicu.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.