Svijet mode stalno se mijenja i prilagođava novim stilovima, a posljednjih godina vidimo sve veću usmjerenost na održivost i vječne komade. Dolaskom ljeta žudimo za lakšim, praktičnijim, ali jednako stylish komadima. To je prepoznao i Palmolive koji vam u posebnoj promociji želi darovati ljetni essential – platnenu torbu s potpisom domaćeg brenda Hippy Garden!
Kada govorimo o brendovima koji su sinonim za kvalitetu i njegu, Palmolive se uvijek nalazi na vrhu liste. Već desetljećima, donosi visoko kvalitetne proizvode u domove diljem svijeta i brine za vašu kožu. Palmolive gelovi za tuširanje su stvoreni kako bi vam pružili trenutke opuštanja i svježine u svakodnevnoj rutini.
Bez obzira na vaš tip kože ili preferencije, Palmolive ima savršen gel za tuširanje za vas. Od bogatih, kremastih formula koje hidratiziraju vašu kožu, do osvježavajućih gelova koji vas energiziraju za dan pred vama, Palmolive je tu da vam pruži najbolju moguću njegu.
Ovaj srpanj, Palmolive vam donosi posebnu promociju koja će učiniti vašu njegu još posebnijom i ljeto još ugodnijim.
Kupnjom tri Palmolive gela za tuširanje u dm prodavaonicama, na poklon dobivate elegantnu platnenu torbu dizajnerskog potpisa Hippy Garden koji će upotpuniti vaš ljetni look!
Ova unikatno dizajnirana torba idealna je za plažu, svakodnevnu kupovinu, piknike ili kao stylish dodatak za odlazak u grad. Zato ne propustite priliku da budete dio ovog trenda i uživate u ljetu sa stilom i svježinom uz Palmolive!
Poznati chefovi Ivana Bekavac i Mario Mandarićem udružili su se s Xiaomijem, koji je u povodu svog 15. rođendana u travnju pripremio nezaboravnu proslavu za sve svoje obožavatelje.
Modeli Kerrie i Ella donose prozračnu estetiku sezone, spajajući lagane tkanine s odvažnim detaljima, dok istovremeno dijele svoju ljubav prema prirodi, modi i brizi o sebi.
Gotovo trećina građana Hrvatske koristi dodatke prehrani, a najviše ih uzimaju – djeca. Upravo je ta tema bila u središtu predstavljanja novog izdanja informativno-edukativne kampanje Safe2Eat, koja potrošačima približava teme sigurnosti hrane i potiče ih da kritički promišljaju o onome što jedu. Kampanju već petu godinu provodi Europska agencija za sigurnost hrane (EFSA) u suradnji s nacionalnim tijelima, a u Hrvatskoj je to Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu (HAPIH).
Ponekad najljepši trenuci opuštanja ne zahtijevaju odlazak u luksuzni wellness centar – sve što vam treba je prava atmosfera, nekoliko jednostavnih koraka i pametni uređaji koji vam omogućuju više vremena za sebe.
Ovo je jedinstvena prilika za sve ljubitelje make-upa, profesionalce i entuzijaste, koji žele poboljšati svoje vještine i otkriti tajne iza Sasha Nikolina lookova koji su postali sinonim za moderni, elegantni stil.
Prestižna nagrada EHMA uručena generalnom direktoru zagrebačke Esplanade predstavlja krunu njegove impresivne karijere te veliku čast hotelu Esplanade. U godini kada Esplanade obilježava 100 godina postojanja, ova nagrada dodatno potvrđuje status kultne institucije i uspjeh u poslovanju.