Ovogodišnji chef Argete Exclusive je majstor gostoprimstva
Argeta Exclusive, prestižna linija brenda Argeta, svake godine predstavlja ograničenu seriju novog okusa koja oduševljava ljubitelje vrhunskog kulinarstva. Na ovom 15-godišnjem putu, Argeti Exclusive do sada se pridružilo 11 iznimnih regionalnih chefova, a na jučerašnjem događaju Argeta Exclusive u Posavskom muzeju Brežice, gosti su upoznali najnovijeg, dvanaestog člana ove ekskluzivne obitelji. To je Jure Tomič iz Oštarije Debeluh, koji je u suradnji s Argetom Exclusive kreirao novi okus ovog omiljenog mesnog namaza.
Argeta Exclusive već 15 godina slijedi svoju misiju približavanja vrhunskog kulinarstva široj javnosti i demokratizacije uživanja u posebnim okusima visoke kuhinje. I to joj zasigurno uspijeva jer je posljednjih godina, zajedno s imenima poput Luke Košira, Gregora i Davida Vračka, Nine Čarman, Igora Jagodica i Filipa Matjaža, visoko kulinarstvo približila svima koji cijene kvalitetu i znaju uživati u posebnim gurmanskim kreacijama.
Njegov omiljeni sastojak? Gostoprimstvo.
Jure Tomič, majstor gostoprimstva koji je ove godine dao svoj pečat prestižnoj liniji ovih iznimnih namaza, okupio je goste u predivnom ambijentu svog rodnog kraja, u Brežicama. U svojoj Oštariji Debeluh, Tomič domaće i strane goste svakim jelom pretvara u prijatelje, budući da svaki tanjur upotpunjuje važnim, a danas često zaboravljenim sastojkom – gostoprimstvom.
“Danas gosti od restorana očekuju više od same dobre hrane. Očekuju doživljaj i gostoprimstvo, koje obuhvaća male i velike geste kojima možemo osigurati da se gosti osjećaju sigurno, prihvaćeno, cijenjeno, a prije svega dobrodošlo i željeno,” rekao je chef Jure Tomič o svom omiljenom sastojku.
Kao vrhunski domaćin, Jure Tomič voli popričati s gostima, nazdraviti, sjesti za stol i tako goste pretvoriti u prijatelje koji se rado vraćaju u Oštariju Debeluh. “Ponekad se dogodi da provodim više vremena među ljudima u blagovaonici nego u kuhinji,” našalio se.
U želji da gostoprimstvo postane obavezan sastojak sa kojim se znaju poslužiti i domaćini u vlastitim domovima, Argeta Exclusive je u suradnji s chefom Juretom Tomičem kreirala virtualni tečaj gostoprimstva i priručnik za umjetnost gostoprimstva.
Kako je biti gost majstora gostoprimstva mogli su iskusiti i sudionici jučerašnjeg događaja s predstavljanjem nove Argete Exclusive. Događaj se odvijao u čarobnom ozračju vinskog podruma Posavskog muzeja u Brežicama, u neposrednoj blizini Oštarije Debeluh. Večeri nije nedostajalo ugodnog ozračja, opuštenih razgovora, prijateljstva i vrhunske glazbe za koju se pobrinuo Petar Grašo, veliki ljubitelj Tomičeve kuhinje. Argeta Exclusive à la Jure Tomič s okusom teletine s crnom trubom i cvijetom komorača.
“Argeta Exclusive već godinama oduševljava jedinstvenim kombinacijama okusa i potpisima priznatih chefova, s kojima nezaboravno iskustvo vrhunskog kulinarstva možemo doživjeti kod kuće,” komentirala je misiju Argete Exclusive Nataša Češnovar Gregorc, direktorica istraživanja, razvoja i osiguravanja kvalitete u Strateškom poslovnom području Delikatesni namazi.
Dah gostoprimstva chef Jure Tomič prenio je i u svoju verziju Argete Exclusive. “Argeta Exclusive à la Jure Tomič s nježnim okusom teletine, odvažnom gljivom Crnom trubačom i jedinstvenim cvijetom komorača, obavijena je toplinom tradicionalnog umijeća koja će svaki obrok pretvoriti u nezaboravno iskustvo,” opisala je okus ovogodišnje kreacije gospođa Češnovar Gregorc.
Enzo Smrekar, potpredsjednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat i internacionalizaciju te idejni tvorac Argete Exclusive, naglasio je povodom dvanaeste limitirane serije Argete Exclusive: “U timu Argete neprestano razmišljamo, osmišljavamo, razgovaramo i stvaramo, između ostalog i svake godine novi okus u konceptu Argete Exclusive. Uvijek nas vodi misao o najboljem za naše potrošače. Atraktivan okus, vrhunski sastojci i recept renomiranog kuharskog imena. Radimo s najboljim namjerama i inspiraciju crpimo iz odnosa s ljudima koji potvrđuju vrijednost i smisao našeg rada – iz odnosa s našim potrošačima.”
Pozivamo vas da i vi otkrijete umjetnost gostoprimstva s Argetom Exclusive à la Jure Tomič, koja vas već čeka na policama vaših najbližih trgovina.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.