Ove subote Zagreb će postati središte inspiracije i edukacije u beauty industriji
U elegantnom ambijentu hotela DoubleTree by Hilton održava se Lash & Brow Business Conference, događaj koji donosi više od trendova – donosi priču, zajednicu i snagu znanja. Uspjeh je uvijek rezultat ulaganja u vještina, znanja i networking, a beauty segment koji se neprestano razvija uvijek je atraktivan i zanimljiv!
Iza cijele ideje stoji Riječanka Tea Kundić – majka, poduzetnica i Kallos edukatorica, žena zarazne energije i jasne vizije. Ideja za konferenciju rodila se spontano – u povratku s uspješne edukacije u Münchenu. “Shvatila sam da postoji praznina”, kaže Tea. “Imamo edukacije za vještine, ali rijetko gdje se uči kako se tim vještinama i dobro prodati, kako izgraditi brend, komunicirati s klijentima, biti prisutna online i održati se na tržištu. Ovaj segment je jednako bitan i često se upravo o tome priča kad edukacije završe, kad se svjetla ugase.”
Ono što je započelo kao skromna vizija za 20-ak prijava, preraslo je u rasprodani događaj sa 100 sudionika – što je dokaz koliko je ovakva inicijativa bila potrebna i koliko je edukacija pogođena.
Edukacije i Live demonstracije iz svijeta ekstenzija trepavica, brow lifta, lash lifta, threadinga obrva i kane – sve najnovije tehnike iz prve ruke.
Predavanja o social media strategijama, osobnom brendiranju, poslovanju, balansu privatnog i poslovnog vremena, lifestyleu koji podržava dugoročni uspjeh.
Posebni gosti i govornici: među njima su i poznate osobe poput Maje Šuput i Hane Hadžiavdagić Tabaković, koje će otvoreno govoriti o tajnama brendiranja, kao i stručnjakinje Martina Kallos i Anesa Avdić, koje će podijeliti svoje bogato znanje i iskustvo.
No, ono što Lash & Brow Business Conference čini jedinstvenom nije samo program – već osjećaj. Osjećaj zajedništva, podrške i rasta. Jer ovdje se ne dolazi samo učiti – već i povezati, nadahnuti se i napraviti iskorak. Ovo je tek početak.
Tea Kundić ne organizira samo još jedan event u nizu koji je sam sebi svrha – ona gradi platformu za sve one koji žele više. Više od tretmana. Više od pratitelja na Instagramu. Više za sebe.
I dok svi oni koji su uspjeli ugrabiti kotizaciju jedva čekaju subotu i prvo izdanje Lash & Brow Business Conference, javnost jednako zanimaju i idući koraci Riječanke koje je svoj biznis put okrenula u još jednom smjeru. Sigurni smo da najbolje tek dolazi, bitno je imati hrabrosti slijediti svoj san i činiti sve s ispravnim razlozima, baš kao što to radi ambiciozna riječka poduzetnica.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.