Na zadarskoj Voštarnici, u prometnoj ulici koja vodi prema centru grada, prošlog vikenda osvanuo je mural koji se proteže preko četiri kata stambene zgrade u Ulici bana Josipa Jelačića.
Topla narančasto-plava kompozicija povezuje Zadru dobro poznate motive: morske orgulje, pozdrav suncu i cvijet maraske, a radom dominiraju dlanovi-valovi s rijetkom sposobnošću da promatraču ili slučajnom prolazniku u trenutku ožive cijelu scenu.
Pratitelji ulične umjetnosti zbog specifičnog će stila na prvu prepoznati i da iza novog zadarskog murala stoji jedna od naših najaktivnijih i najradišnijih autorica, Dalmatinka Tea Jurišić iz kolektiva Graffiti na Gradele.
Tea je prošli vjetroviti tjedan provela u Zadru te, uz pohvale i podršku stanara, u četiri dana stvorila novo ulično remek-djelo. Mural je nastao u suradnji s telekomom Iskonom, koji se umjesto klasičnih oglasnih plakata ovaj put odlučio na nešto trajniji i puno vrjedniji format koji će uljepšati vizuru gradske četvrti i biti na ponos svojim stanovnicima.
Sloboda autorima!
„Tein rad pratimo već dugo, a s nogu nas je oborio njezin Adio trafikonte rad na Bijeloj kući u Bolu, koji kao da je prikaz stanja svijesti jednog Iskonovca. Teini radovi imaju poseban lokalni šarm, sposobnost da u sekundi raznježe gledatelja i zato uopće nije bilo teško dati joj punu slobodu, tzv. autorstvo u nastanku zajedničkog murala u Zadru. Jako smo ponosni na suradnju, a posebno na činjenicu da su i Zadrani oduševljeni poklonom-iznenađenjem“, objasnio je Iskonov direktor marketinga Gordan Glušac.
„Zadar je prelijep, pa motive za samu skicu uopće nije bilo teško odabrati – na svakom koraku ima nešto divno i prepoznatljivo. Odabrala sam one koji me na prvu pomisao asociraju na Zadar. Ponudila sam svoju autorsku interpretaciju i skica je odobrena „iz prve“, a ono što me posebice veseli je apsolutno pozitivna reakcija stanara i susjeda. Rekla bih da je ovo sjajan način obogaćivanja života u lokalnoj zajednici i povezivanja s njom.“, dodala je Tea Jurišić.
Iskon city takeover najavio novu suradnju u Osijeku
Tijekom otkrivanja murala Zadar je prštao pozitivnom energijom. Na više mjesta u okolici murala organizirane su besplatne radionice, popkulturni kviz, servis bicikala, čak i škola fokusa za zadarske ljubimce.
Djeca su u više termina učila crtati grafite s Krešimirom Golubićem, također članom kolektiva Graffiti na Gradele, a u Zadar je radi besplatnih programa doputovala i poznata škola izrade biljnih terarija Đardin te se pridružila lokalnim umjetnicima u prostoru craft pivovare Brlog.
„I city takeover je prošao sjajno, sve su se radionice popunile do posljednjeg mjesta, vjerujemo da to nije samo radi poklona – torbi s Teinom ilustracijom.“, zaključuju u Iskonu dok Marko Boko iz Graffita na Gradele priprema teren za novi zajednički takeover, ovoga puta u Osijeku:
„Nakon sjajnog iskustva s oslikavanjem u Zadru veselimo se novoj avanturi s Iskonom, a na redu su istok Hrvatske i Osijek. U Osijek se uvijek rado vraćamo, a sve što mogu reći je da pripremamo novo iznenađenje s oslikavanjem još jednog murala, koji će svojim bojama uveseliti i obogatiti lokalnu zajednicu. Putem ovakvih projekata zaista bolje upoznajemo svaki kraj Hrvatske i nailazimo na genijalna iskustva sa stanarima i susjedima, što bude i dodatna motivacija u svemu onome što radimo – a što je i sama svrha ovakvih umjetničkih intervencija u javnom prostoru.“
Dok se čeka novo remek-djelo u Osijeku, pogledajte kako je nastao Tein zadarski mural:
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.