Na zadarskoj Voštarnici, u prometnoj ulici koja vodi prema centru grada, prošlog vikenda osvanuo je mural koji se proteže preko četiri kata stambene zgrade u Ulici bana Josipa Jelačića.
Topla narančasto-plava kompozicija povezuje Zadru dobro poznate motive: morske orgulje, pozdrav suncu i cvijet maraske, a radom dominiraju dlanovi-valovi s rijetkom sposobnošću da promatraču ili slučajnom prolazniku u trenutku ožive cijelu scenu.
Pratitelji ulične umjetnosti zbog specifičnog će stila na prvu prepoznati i da iza novog zadarskog murala stoji jedna od naših najaktivnijih i najradišnijih autorica, Dalmatinka Tea Jurišić iz kolektiva Graffiti na Gradele.
Tea je prošli vjetroviti tjedan provela u Zadru te, uz pohvale i podršku stanara, u četiri dana stvorila novo ulično remek-djelo. Mural je nastao u suradnji s telekomom Iskonom, koji se umjesto klasičnih oglasnih plakata ovaj put odlučio na nešto trajniji i puno vrjedniji format koji će uljepšati vizuru gradske četvrti i biti na ponos svojim stanovnicima.
Sloboda autorima!
„Tein rad pratimo već dugo, a s nogu nas je oborio njezin Adio trafikonte rad na Bijeloj kući u Bolu, koji kao da je prikaz stanja svijesti jednog Iskonovca. Teini radovi imaju poseban lokalni šarm, sposobnost da u sekundi raznježe gledatelja i zato uopće nije bilo teško dati joj punu slobodu, tzv. autorstvo u nastanku zajedničkog murala u Zadru. Jako smo ponosni na suradnju, a posebno na činjenicu da su i Zadrani oduševljeni poklonom-iznenađenjem“, objasnio je Iskonov direktor marketinga Gordan Glušac.
„Zadar je prelijep, pa motive za samu skicu uopće nije bilo teško odabrati – na svakom koraku ima nešto divno i prepoznatljivo. Odabrala sam one koji me na prvu pomisao asociraju na Zadar. Ponudila sam svoju autorsku interpretaciju i skica je odobrena „iz prve“, a ono što me posebice veseli je apsolutno pozitivna reakcija stanara i susjeda. Rekla bih da je ovo sjajan način obogaćivanja života u lokalnoj zajednici i povezivanja s njom.“, dodala je Tea Jurišić.
Iskon city takeover najavio novu suradnju u Osijeku
Tijekom otkrivanja murala Zadar je prštao pozitivnom energijom. Na više mjesta u okolici murala organizirane su besplatne radionice, popkulturni kviz, servis bicikala, čak i škola fokusa za zadarske ljubimce.
Djeca su u više termina učila crtati grafite s Krešimirom Golubićem, također članom kolektiva Graffiti na Gradele, a u Zadar je radi besplatnih programa doputovala i poznata škola izrade biljnih terarija Đardin te se pridružila lokalnim umjetnicima u prostoru craft pivovare Brlog.
„I city takeover je prošao sjajno, sve su se radionice popunile do posljednjeg mjesta, vjerujemo da to nije samo radi poklona – torbi s Teinom ilustracijom.“, zaključuju u Iskonu dok Marko Boko iz Graffita na Gradele priprema teren za novi zajednički takeover, ovoga puta u Osijeku:
„Nakon sjajnog iskustva s oslikavanjem u Zadru veselimo se novoj avanturi s Iskonom, a na redu su istok Hrvatske i Osijek. U Osijek se uvijek rado vraćamo, a sve što mogu reći je da pripremamo novo iznenađenje s oslikavanjem još jednog murala, koji će svojim bojama uveseliti i obogatiti lokalnu zajednicu. Putem ovakvih projekata zaista bolje upoznajemo svaki kraj Hrvatske i nailazimo na genijalna iskustva sa stanarima i susjedima, što bude i dodatna motivacija u svemu onome što radimo – a što je i sama svrha ovakvih umjetničkih intervencija u javnom prostoru.“
Dok se čeka novo remek-djelo u Osijeku, pogledajte kako je nastao Tein zadarski mural:
Zamislite trenutak kada noćno nebo postane ogromno platno ispisano tisućama svjetlucavih tragova, a svaki od njih traje samo djelić sekunde, ali ostavlja dojam koji se pamti cijeli život, i upravo takvu magiju možete doživjeti od trećeg do četvrtog siječnja 2026. godine, kada će nebo iznad sjeverne hemisfere ugostiti kišu meteora Kvadrantidi, čiji vrhunac može doseći i do sto dvadeset meteora na sat.
Nagrada potvrđuje predanost Telemacha stvaranju poticajnog i uključivog radnog okruženja u kojem se različitosti prepoznaju kao snaga, a svi zaposlenici imaju jednake prilike za razvoj i rast.
Talijanski luksuz ponovno je u Zagrebu osvojio ljubitelje mode, donoseći spoj bezvremenske elegancije i suvremenog dizajna. Brend Furla, već gotovo stoljeće sinonim za profinjenu estetiku i vrhunsku izradu, predstavio je u svom zagrebačkom butiku najnoviju kolekciju jesen/zima 2025., uz ekskluzivni uvid u predkolekciju proljeće/ljeto 2026. Event je okupio poznata lica, modne entuzijaste i influencere, koji su među prvima mogli doživjeti raskošne siluete i sofisticirane materijale koji definiraju Furla potpis.
U toploj i blagdanskoj atmosferi Martimex parfumerije, mirisi, svjetlost svijeća i ugodno društvo isprepleli su se u savršenu kulisu posvećenu umjetnosti darivanja i bezvremenskoj eleganciji. Ovogodišnje ekskluzivno druženje posvećeno Maison Francis Kurkdjian otkrilo je kako mirisi mogu postati tihi, ali snažni nositelji emocija i osobnih priča, dok svaka nota evocira intimnost i sofisticiranost pariškog luksuza.
Novi nastavak kultne franšize donosi epsku priču o gubitku, obitelji i sukobima novih plemena na Pandori, uz revolucionarne vizualne efekte i iskustvo uranjanja u kinoformatima
20. božićni koncert ‘Želim život’ ponovno je pokazao snagu zajedništva, podrške i humanosti, dok prikupljena sredstva nastavljaju Aninu misiju spašavanja života i unaprjeđenja hrvatskog zdravstva.
Od 18. do 21. prosinca posjetitelji Ledenog parka mogu uživati u blagdanskom ugođaju, druženju s Djedom Božićnjakom i influencerima te istovremeno pomoći pučkim kuhinjama diljem Hrvatske.
U rovinjskom hotelu Lone jučer je sve prštalo od ljepote, a razlog je jubilarni, 35. izbor Kraljice Hrvatske 2025. za Kraljicu Svijeta. Nova Kraljica Hrvatske je Lana Lourdes Rupić iz Šibenika. Titula Prve princeze dodijeljena je Liv Šumak iz Zagreba, koja je uz lentu Prve princeze osvojila i lentu Kraljice elegancije. Druga princeza postala je Petra Vuleta iz Osijeka. Nina Mrvić iz Rijeke ponijela je titulu Kraljice osobnosti, Daniela Jagodić iz Rijeke osvojila je lentu Kraljice fotogeničnosti, dok je Korina Sviben iz Zagreba proglašena Kraljicom medija.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.