Ovaj vikend pomičemo sat i spavamo manje – baš kao i brojne majke
Dvije od tri majke (61%) imaju manje od sat vremena dnevno za svoje osnovne potrebe: Philips Avent poziva društvo da podrži majke i smanji pritisak s kojim se suočavaju pokretanjem novog Share the Care pokreta.
Royal Philips, globalni lider u zdravstvenoj tehnologiji, pokreće #ShareTheCare pokret pozivajući obitelji, prijatelje i zajednice da pomognu majkama u dijeljenju brige o bebi, kako bi mogle prioritizirati svoje blagostanje i samobrigu. Philips Avent zauzima se za rušenje staromodnih ideala da majke moraju „napraviti sve“ same. Poziv dolazi kao odgovor na istraživanje koje otkriva da dvije od tri majke (61%) imaju samo jedan sat ili manje dnevno za svoje osnovne svakodnevne potrebe.
Majke brinu o svom blagostanju
Daljnje istraživanje pokazuje da oko polovice majki (44%) osjeća pritisak da moraju „napraviti sve“, dok više od trećine (37%) „jako“ brine o svojoj sreći i blagostanju.
Većina majki (73%) kaže da bi, ukoliko bi njihova sreća i blagostanje bili negativno pogođeni, to utjecalo na njihovu sposobnost da se brinu o bebi s vremenom, otkrivajući da majke najbolje brinu kada brinu i o sebi.
Majke su pod većim pritiskom nego prije deset godina
Pokret Philips Avent dolazi u trenutku kada majkama treba podrška njihovih bližnjih više nego ikad jer istraživanje otkriva da gotovo sve majke (74%) vjeruju da su društveni pritisci i očekivanja od njih porasli u posljednjih 10 godina, a s time se slaže veći dio društva (66%). Ustvari, većina ljudi (88%) prepoznaje da majke žrtvuju svoje osobno zdravlje i blagostanje kako bi brinule o bebi. Ove žrtve predstavljaju rizik, s majkama (74%) koje su anksioznije nego prije nego što su imale djecu.
Nedostatak sna ima veliki utjecaj – majke traže podršku
Nedostatak sna ima značajnu ulogu u tome kako se majke danas osjećaju, s više od polovice (51%) koje kažu da ih nedostatak sna stavlja pod još veći pritisak; skoro četvrtina (23%) gubi tri sata ili više sna svake noći. Majke (66%) žele da im partneri pomognu u brizi o bebi. Gotovo polovica (44%) želi da im i bake i djedovi pomognu. Međutim, društvo nije dovoljno spremno, jer se trećina ljudi (38%) ustručava pomoći, bojeći se da možda neće brinuti o bebi onako kako to majke očekuju.
Poruka Share the Care je jasna – a Philips Avent predvodi inicijativu
S obzirom na rezultate istraživanja, kroz ovaj novi pokret, Philips Avent podiže svijest i ohrabruje obitelji, prijatelje i šire mreže podrške da se uključe – bilo da je riječ o preuzimanju noćne smjene ili dijeljenju hranjenja bebe.
Philips Avent je tu da pomogne
Sada je vrijeme da društvo uskoči i podrži majke. I Philips Avent je tu da pomogne. Proslavljajući 40. godišnjicu prošle godine, ostajemo posvećeni podršci i ohrabrivanju žena da preuzmu kontrolu nad svojim roditeljskim putem kroz period prije začeća, trudnoću i postporođajni period kako bismo poboljšali zdravlje i blagostanje majke, bebe i obitelji.
U srijedu, 28. svibnja 2025., hotel Zonar u Zagrebu bio je epicentar ženske snage, znanja i nadahnuća. Prva Pro-femina konferencija, u organizaciji časopisa Ljepota&Zdravlje i pod pokroviteljstvom prestižnog dermokozmetičkog brenda Eucerin, okupila je brojne žene — i ponekog muškarca — koji su odlučili posvetiti jedan dan onome što često u svakodnevnom vrtlogu stavljamo na zadnje mjesto: sebi.
U ambijentu modernog hotela Zonar, pod aromatičnim oblakom Spring Aira i u cvjetnoj scenografiji studija Diši na nos, Baos i Padma, 28. svibnja 2025. održana je prva Pro-femina konferencija u organizaciji časopisa Ljepota&Zdravlje. Elegantno i sadržajno, okupljanje pod temom "Najbolja verzija sebe" okupilo je vodeće stručnjake iz područja zdravlja, ljepote i wellnessa, ali i niz entuzijastičnih posjetitelja željnih znanja, inspiracije i osobnog rasta.
U samom srcu Dalmacije, između sunca, mora i mirisa Mediterana, održan je ekskluzivni Porsche Dalmacija Road Show, vozačko iskustvo koje spaja emociju, preciznost i uživanje u vožnji. Tijekom pet dana, čak 100 sudionika istraživalo je obalne ceste i dalmatinska mjesta, pretvarajući svaki zavoj u trenutak koji ostaje zapamćen.
21. kolovoza čak 50 izvođača na pozornici izvodit će glazbu bandova poput Led Zeppelin, Queen, Deep Purple, The Doors, AC/DC, Pink Floyd, Toto, The Rolling Stones, The Beatles, Tine Turner, Princea i drugih svjetskih imena.
Douglas parfumerije, sinonim za luksuz, stručnost i inovaciju u svijetu ljepote, ekskluzivno su predstavile najnoviju beauty uslugu – Skincare School by Douglas. Ova inovativna usluga nastavak je Douglasove misije da svojim kupcima ponudi jedinstvena i personalizirana beauty iskustva, a predstavljena je na posebnom eventu u parfumeriji na Trgu bana Jelačića 7 u Zagrebu.
U svijetu mode, gdje je svaki detalj pod reflektorima, koža je više od površine – ona je platno koje priča priču o zdravlju, njezi i osobnom stilu. Češka superzvijezda Karolina Kurkova, jedna od najprepoznatljivijih manekenki svoje generacije, postala je novo zaštitno lice brenda Lactovit Lactourea – i to ne bez razloga.