Ovaj vikend pomičemo sat i spavamo manje – baš kao i brojne majke
Dvije od tri majke (61%) imaju manje od sat vremena dnevno za svoje osnovne potrebe: Philips Avent poziva društvo da podrži majke i smanji pritisak s kojim se suočavaju pokretanjem novog Share the Care pokreta.
Royal Philips, globalni lider u zdravstvenoj tehnologiji, pokreće #ShareTheCare pokret pozivajući obitelji, prijatelje i zajednice da pomognu majkama u dijeljenju brige o bebi, kako bi mogle prioritizirati svoje blagostanje i samobrigu. Philips Avent zauzima se za rušenje staromodnih ideala da majke moraju „napraviti sve“ same. Poziv dolazi kao odgovor na istraživanje koje otkriva da dvije od tri majke (61%) imaju samo jedan sat ili manje dnevno za svoje osnovne svakodnevne potrebe.
Majke brinu o svom blagostanju
Daljnje istraživanje pokazuje da oko polovice majki (44%) osjeća pritisak da moraju „napraviti sve“, dok više od trećine (37%) „jako“ brine o svojoj sreći i blagostanju.
Većina majki (73%) kaže da bi, ukoliko bi njihova sreća i blagostanje bili negativno pogođeni, to utjecalo na njihovu sposobnost da se brinu o bebi s vremenom, otkrivajući da majke najbolje brinu kada brinu i o sebi.
Majke su pod većim pritiskom nego prije deset godina
Pokret Philips Avent dolazi u trenutku kada majkama treba podrška njihovih bližnjih više nego ikad jer istraživanje otkriva da gotovo sve majke (74%) vjeruju da su društveni pritisci i očekivanja od njih porasli u posljednjih 10 godina, a s time se slaže veći dio društva (66%). Ustvari, većina ljudi (88%) prepoznaje da majke žrtvuju svoje osobno zdravlje i blagostanje kako bi brinule o bebi. Ove žrtve predstavljaju rizik, s majkama (74%) koje su anksioznije nego prije nego što su imale djecu.
Nedostatak sna ima veliki utjecaj – majke traže podršku
Nedostatak sna ima značajnu ulogu u tome kako se majke danas osjećaju, s više od polovice (51%) koje kažu da ih nedostatak sna stavlja pod još veći pritisak; skoro četvrtina (23%) gubi tri sata ili više sna svake noći. Majke (66%) žele da im partneri pomognu u brizi o bebi. Gotovo polovica (44%) želi da im i bake i djedovi pomognu. Međutim, društvo nije dovoljno spremno, jer se trećina ljudi (38%) ustručava pomoći, bojeći se da možda neće brinuti o bebi onako kako to majke očekuju.
Poruka Share the Care je jasna – a Philips Avent predvodi inicijativu
S obzirom na rezultate istraživanja, kroz ovaj novi pokret, Philips Avent podiže svijest i ohrabruje obitelji, prijatelje i šire mreže podrške da se uključe – bilo da je riječ o preuzimanju noćne smjene ili dijeljenju hranjenja bebe.
Philips Avent je tu da pomogne
Sada je vrijeme da društvo uskoči i podrži majke. I Philips Avent je tu da pomogne. Proslavljajući 40. godišnjicu prošle godine, ostajemo posvećeni podršci i ohrabrivanju žena da preuzmu kontrolu nad svojim roditeljskim putem kroz period prije začeća, trudnoću i postporođajni period kako bismo poboljšali zdravlje i blagostanje majke, bebe i obitelji.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.