Ovaj vikend pomičemo sat i spavamo manje – baš kao i brojne majke
Dvije od tri majke (61%) imaju manje od sat vremena dnevno za svoje osnovne potrebe: Philips Avent poziva društvo da podrži majke i smanji pritisak s kojim se suočavaju pokretanjem novog Share the Care pokreta.
Royal Philips, globalni lider u zdravstvenoj tehnologiji, pokreće #ShareTheCare pokret pozivajući obitelji, prijatelje i zajednice da pomognu majkama u dijeljenju brige o bebi, kako bi mogle prioritizirati svoje blagostanje i samobrigu. Philips Avent zauzima se za rušenje staromodnih ideala da majke moraju „napraviti sve“ same. Poziv dolazi kao odgovor na istraživanje koje otkriva da dvije od tri majke (61%) imaju samo jedan sat ili manje dnevno za svoje osnovne svakodnevne potrebe.
Majke brinu o svom blagostanju
Daljnje istraživanje pokazuje da oko polovice majki (44%) osjeća pritisak da moraju „napraviti sve“, dok više od trećine (37%) „jako“ brine o svojoj sreći i blagostanju.
Većina majki (73%) kaže da bi, ukoliko bi njihova sreća i blagostanje bili negativno pogođeni, to utjecalo na njihovu sposobnost da se brinu o bebi s vremenom, otkrivajući da majke najbolje brinu kada brinu i o sebi.
Majke su pod većim pritiskom nego prije deset godina
Pokret Philips Avent dolazi u trenutku kada majkama treba podrška njihovih bližnjih više nego ikad jer istraživanje otkriva da gotovo sve majke (74%) vjeruju da su društveni pritisci i očekivanja od njih porasli u posljednjih 10 godina, a s time se slaže veći dio društva (66%). Ustvari, većina ljudi (88%) prepoznaje da majke žrtvuju svoje osobno zdravlje i blagostanje kako bi brinule o bebi. Ove žrtve predstavljaju rizik, s majkama (74%) koje su anksioznije nego prije nego što su imale djecu.
Nedostatak sna ima veliki utjecaj – majke traže podršku
Nedostatak sna ima značajnu ulogu u tome kako se majke danas osjećaju, s više od polovice (51%) koje kažu da ih nedostatak sna stavlja pod još veći pritisak; skoro četvrtina (23%) gubi tri sata ili više sna svake noći. Majke (66%) žele da im partneri pomognu u brizi o bebi. Gotovo polovica (44%) želi da im i bake i djedovi pomognu. Međutim, društvo nije dovoljno spremno, jer se trećina ljudi (38%) ustručava pomoći, bojeći se da možda neće brinuti o bebi onako kako to majke očekuju.
Poruka Share the Care je jasna – a Philips Avent predvodi inicijativu
S obzirom na rezultate istraživanja, kroz ovaj novi pokret, Philips Avent podiže svijest i ohrabruje obitelji, prijatelje i šire mreže podrške da se uključe – bilo da je riječ o preuzimanju noćne smjene ili dijeljenju hranjenja bebe.
Philips Avent je tu da pomogne
Sada je vrijeme da društvo uskoči i podrži majke. I Philips Avent je tu da pomogne. Proslavljajući 40. godišnjicu prošle godine, ostajemo posvećeni podršci i ohrabrivanju žena da preuzmu kontrolu nad svojim roditeljskim putem kroz period prije začeća, trudnoću i postporođajni period kako bismo poboljšali zdravlje i blagostanje majke, bebe i obitelji.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.