Jučer je poznati zagrebački concept store The Rite Store u suradnji s Bread Clubom održao ekskluzivno predstavljanje novog mirisa iz radionice norveške niche parfemske kuće Son Venin naziva Pain Nouveau, čiji je doslovni prijevod “novi kruh”. Ovo je predstavljanje okupilo brojne poznate ljubitelje mirisa od kojih su neki: Maja Šuput, Marko Grubnić, Lana Klingor, Paula Sikirić, Korana Marović, Meri Goldašić, Mia Matić, Luna Valas i ostali.
Pain Nouveau je miris koji istražuje kontraste između nostalgije i novog početka, evocirajući neke nove životne i olfaktorne trenutke. Luksuzan, kreativan i suvremen, s toplinom kruha, slatkoćom smokve i elegancijom finog drva, Pain Nouveau donosi istovremeno i poznato, ali i iznenađujuće iskustvo. U gornjim notama se otvara mirisima lista smokve, papra i bergamota, u središtu pronalazimo miris i toplinu svježeg kruha, uz mimozu i narančin cvijet, a u donjim notama ćemo prepoznati sandalovinu, ambrox i burbon vaniliju.
Son Venin, nezavisna parfemska kuća sa sjedištem u Oslu, vjeruje u snažne koncepte i majstorski pristup pri kreiranju mirisa. Svaki njihov parfem, jednako kao i bočice te pakiranja zrcale skandinavske korijene, a same kompozicije su jedinstvene, sofisticirane i karakterne. Klijentima The Rite Storea već su poznati mnogi Son Venin mirisi, uz izuzetno popularni Ambr Super te nagrađivani Posthume. Svi Son Venin mirisi kreirani su od ponajboljih mirisnih esencija te bez suvišnih kemijskih dodataka. Svakoj Son Venin priči zajedničko je i nastojanje da se objedini globalni, kontinentalni osjećaj sa primarno skandinavskom pozadinom.
Događaj je uveličao i Dag Solhaug Laska, vlasnik i kreativni direktor parfemske kuće Son Venin, koji se tom prilikom posebno osvrnuo na proces stvaranja Pain Nouveau mirisa: “Oduvijek sam bio fasciniran gurmanskim parfemima, no nikada ih nisam nosio budući su nerijetko suviše slatki za moj ukus. Odavali su mi dojam nečeg previše – primjerice, česte su vrlo zamjetne dominacije esencija čokolade ili kave u tijelu mirisa. Uglavnom bi ocijenio da je takav miris pretjeran za moj osobni doživljaj te ga ne bi nosio. Za mene, povezanost kruha i drvenastih nota sa esencijama smokve i mimoze ima savršeno skladan gurmanski olfaktorni smisao. Još s dodatkom donjih tonova burbon vanilije, sve zajedno čini Pain Nouveau savršeno nosivim – to je bilo “ono nešto” što mi je nedostajalo u niche ponudi gurmanskih mirisa. Zajedno s činjenicom da je u donjim notama prozračan, no istovremeno živopisan i energičan, te sa izvjesnom toplinom i ugodom koju pruža, Pain Nouveau reflektira nordijski način života i razmišljanja i jedinstveni stil kuće Son Venin”.
Suvlasnici The Rite Store concept storea Zvonimir Franić, Karlo Rusan i Jana Dužanec, poznati su po predstavljanju najzanimljivijih svjetskih parfemskih priča domaćem tržištu pa tako ni ovaj put nisu razočarali okupljene.
“Sretni smo što smo uspješno predstavili još jednu niche parfemsku senzaciju našim klijentima, drago mi je da smo pobudili iskrene emocije i znatiželju među uzvanicima”, izjavio je vlasnik The Rite Storea Karlo Rusan.
Izbor lokacije eventa je bio logičan obzirom na to da je Bread Club, osim asocijacije s nazivom parfema Pain Nouveau, također svojevrsna niche kategorija kada je riječ o proizvodnji kruha. Može se reći kako Bread Club pionirski predvodi sourdough pokret u Hrvatskoj, te od svojih početaka, kruh proizvode isključivo od prirodnog kvasca, brašna, soli i vode, bez aditiva.
“Naša je vizija educirati, inspirirati i povezivati ljude uz kruh. Vjerujemo da kruh ima svojevrsnu moć promijeniti ne samo način na koji jedemo, već i kompletan stil života koji smo slobodni odabrati,u smislu veće osviještenosti, zdravlja i održivosti”, izjavili su Anamaria Zajec Palić i Darko Kušić, suvlasnici Bread Cluba.
Sunce, more, ritam koji ne prestaje – i Krk koji pleše u svom najsjajnijem izdanju. Ako ste ovog ljeta tražili destinaciju koja spaja glamur, zabavu i onu ljetnu lakoću postojanja – Klub Diamond je točka na karti koju ne smijete zaobići.
Na mjestu gdje se sunce najnježnije spušta u more, gdje se šapat valova miješa s glazbom i modom, ponovno se dogodila čarolija – Mitan Fashion Show u Novom Vinodolskom još jednom je opravdao svoj status najromantičnijeg modnog događanja na Jadranu.
Kaptol Boutique Cinema sinoć je postao epicentar dobrog raspoloženja, dječjeg smijeha i obiteljske radosti. Premijera dugo iščekivanog animiranog hita Štrumpfovi film okupila je brojne poznate goste, influencere i najvažnije – djecu, koja su s oduševljenjem dočekala povratak svojih omiljenih plavih junaka.
Dok se Sarajevo ponovno pretvara u epicentar sedme umjetnosti, crveni tepih ne nosi samo glamur već i težinu odluka koje oblikuju povijest regionalne i europske kinematografije. Ovogodišnji žiri Natjecateljskog programa – igrani film 31. Sarajevo Film Festivala okuplja pet izuzetnih osobnosti koje spajaju kontinente, generacije i vizije, donoseći u srce Balkana moćne priče, osebujne estetike i ljubav prema filmu koja nadilazi granice.
U Puli se dogodila čarolija – i to ne ona koju nose blještavi reflektori i crveni tepih, već ona koja se dogodi kad film pogodi ravno u srce. Na 72. Pula Film Festivalu, publika je odlučila: „Bumbarovo ljeto“ Daniela Kušana najbolji je film festivala – i to ne prema ocjeni žirija, već one najvažnije – gledateljske. Zlatna vrata Pule otišla su u ruke filma koji spaja ljeto, djetinjstvo, humor, otok i ono što nas sve podsjeća kako izgleda pravo prijateljstvo.
Dok se svjetla Arene gase i posljednje festivalske projekcije zatvaraju poglavlje još jedne Pulske filmske priče, jedno je sigurno – ovogodišnje izdanje festivala ostat će upamćeno ne samo po snažnim filmskim naslovima, već i po crvenom tepihu koji je, više nego ikada, postao arena osobnog stila, hrabrih modnih odluka i besprijekorne elegancije.
Dok se grad polako prazni i svi maštamo o bijegu na jug, Themelia je u svom zagrebačkom showroomu učinila upravo suprotno – Jadran je dovela u grad. U atmosferi ispunjenoj morskom lakoćom i dizajnerskom elegancijom, predstavili su Gervasoni Ghost sofu, komad namještaja koji više nalikuje pozivu na opuštanje nego komadu interijera. I upravo zato je postala glavna zvijezda večeri koja je spojila arhitekturu, emociju, ljeto i umjetnost – sve ono što volimo.
Na mjestu gdje se kamen stoljećima opirao vremenu i gdje tišina tvrđave Bokar čuva šapat prošlosti, ponovno se može razgledati izložba jedne od najautentičnijih hrvatskih umjetnica – Dubravke Lošić. Nakon nekoliko dana privremene stanke, izložba Libertas Bells vraća se u prostor koji joj i doslovno i metaforički savršeno pristaje – staru dubrovačku tvrđavu koja nikada nije dočekala bitku, ali sada otvara vrata jednom posve drugačijem nadmetanju: onom između slobode i zaborava, između krhkosti i postojanosti, između zvona i tišine.
Godišnji odmor trebao bi biti vrijeme bezbrižnog uživanja i punjenja baterija, ali za sve koji su svoj dom ili balkon pretvorili u malu džunglu, odlazak i nekoliko dana bez nje može značiti pravu dramu. Hoće li biljke preživjeti? Hoće li ih sunce ispeći, zemlja presušiti ili će lišće već nakon nekoliko sati početi venuti? To su pitanja koja nas prate dok se pakiramo ili se pokušavamo odmoriti, jer se ipak ne možemo u potpunosti isključiti.
Šuškanja su se pretvorila u uzbuđenje – od 31. srpnja u prodaji je novi parfem koji će promijeniti vašu predodžbu o slavnim mirisima. Najnježniji i najromantičniji do sada, Plush Vanilla donosi aromu koja mami osjećaje i budi najskrivenije uspomene.