Kazalište Moruzgva s ponosom predstavlja europsku hit komediju “Prekid preko veze“, djelo talentiranog Tristana Petitgirarda, dobitnika prestižne Molièreove nagrade. Ova predstava, koja je već osvojila srca publike diljem Europe, ali i šire, svoju zagrebačku premijeru doživjet će 18. listopada u Satiričkom kazalištu Kerempuh.
Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti popularnu predstavu “Prekid preko veze”, koja je okrunjena jednom od najprestižnijih nagrada u Francuskoj za izuzetna ostvarenja u kazalištu, posebno u području komedije. Ova iznimna predstava kroz smijeh, nesporazume i neprestane preokrete komično rasvjetljava velik dio naše moderne sadašnjosti- brojne veze i prekide.
U užurbanom svijetu, posebno u velikim gradovima, često zaboravljamo na to da veliki broj susreta neminovno vodi do velikog broja rastanaka. Složit ćemo se, međutim, da se broj načina na koje možemo upoznati nekoga neprestano povećava. I dok su nam mogućnosti za upoznavanje gotovo neograničene, u onom težem dijelu – raskidu – prepušteni smo sami sebi.
Stoga je ovo romantična komedija koja istražuje upravo te izazove – točnije, post-romantična komedija. Glumačka postava “Prekida preko veze” sastoji se od istaknutih lica komedije: Matija Šakoronja, Petra Kurtela i Filip Detelić, a svi su okrunjeni prestižnom Nagradom hrvatskog glumišta, dok režiju potpisuje Krešimir Dolenčić. Prevoditeljica Ursula Burger zadužena za prijevod izvornog teksta, udahnula je tekstu hrvatski šarm.
U svijetu u kojem imamo zaista sve; razne agencije, institute laboratorije, savjetnike, consulting eksperte, marketinške gurue, vitezove samopomoći, medijske stručnjake, učitelje javnih nastupa, PR grupe, voditelji korporativnih komunikacija, društvene mreže za upoznavanje, sofisticirane programe za selekciju, u predstavi pisac istražuje krajnju granicu: agenciju specijaliziranu za prekidanje veza, osobne i profesionalne “rezače emocija”.
Tristan Petitgirard, autor predstave, poručio je: „Prekid veze je sastavni dio ljubavne priče iako je to njen kraj. Bez obzira na to što nije vodič za raskid (odbija svaku odgovornost u slučaju povećanja broja prekida tijekom izvedbi), ova predstava je prije svega prilika da se smijemo sebi i našim teškoćama u ugađanju i komunikaciji jedni s drugima, ne zaboravljajući da se zahvaljujući prekidu može roditi nova ljubav.”
“Prekid preko veze” nije samo komedija; to je duhovito i oštro promišljanje o ljubavi, prekidima i svemu što se događa između njih. Pripremite se za nezaboravno iskustvo u Kazalištu Moruzgva koje je pod vodstvom osnivačice, ravnateljice i priznate glumice Ecije Ojdanić.
Kazalište Moruzgva se ističe svojom misijom okupljanja svih onih koji prepoznaju umjetnost kao sredstvo za poboljšanje svijeta koji nas okružuje. Ne propustite priliku da uživate u ovoj europskoj hit komediji koja će vas nasmijati i provesti kroz turbulentne vode ljubavnih prekida! Ulaznice za premijeru u Satiričkom kazalištu Kerempuh je moguće kupiti online na https://kazalistekerempuh.mojekarte.hr/hr/prekid-preko-veze/ulaznice-619299.html, a ulaznice za prvu zagrebačku reprizu u Scenoteci moguće je nabaviti putem linka za prodaju ulaznica: https://scenoteka.hr/checkout/?ID=51
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.