Otvorenje nove poslovnice Music Shop No1: Premium glazbena destinacija za ljubitelje instrumenata
U Zagrebu je svečano otvorena nova poslovnica renomiranog glazbenog butika Music Shop No1, smještena u Ulici kralja Zvonimira 131. Ovaj Premium Boutique Music Store predstavlja novo poglavlje u dugogodišnjoj povijesti obiteljskog brenda, poznatog po kvaliteti i predanosti glazbenoj zajednici.
Na otvorenju su se okupili brojni poznati glazbenici, prijatelji i dugogodišnji suradnici obitelji Belošević. Među njima su bili Boris Đurđević, Neno Belan, Ivan Dečak s ekipom iz grupe Vatra, Jure Brkljača, Dino Petrić, Filip Rudan te brojni drugi koji su svojim dolaskom uveličali ovaj poseban događaj.
Nova poslovnica prostire se na čak 200 kvadrata i nudi jedinstveno iskustvo kupovine kroz pomno osmišljene tematske odjele.
Svaki prostor priča svoju priču, inspiriranu različitim dekadama i vrstama instrumenata, dok ekskluzivni brendovi poput Gibsona, Fendera, Marshalla, Rolanda i Korga osiguravaju vrhunsku kvalitetu za profesionalce i hobiste.
Posebnost ovog premium dućana nije samo u bogatom asortimanu instrumenata i opreme, već i u atmosferi koja posjetiteljima omogućuje testiranje instrumenata u inspirativnom okruženju.
Stručni tim stoji na raspolaganju za personalizirane savjete, čineći svaki posjet jedinstvenim iskustvom.
Osnivač brenda, Franjo Belošević, započeo je ovu uspješnu priču još početkom devedesetih godina, a danas njegov sin, glazbenik i menadžer, nastavlja obiteljsku tradiciju, unoseći svježinu i inovacije u poslovanje.
Ideja za novu poslovnicu došla je spontano, kako kaže vlasnik, pronalaskom idealnog prostora na istoku Zagreba koji je omogućio realizaciju vizije potpuno novog koncepta glazbenog butika.
Povodom otvorenja, Music Shop No1 pripremio je posebno Black Friday nagradno darivanje. Kupci imaju priliku osvojiti tri fenomenalna proizvoda – Martin D-X1E Black, Korg I3 Black i Epiphone Les Paul Melody Maker Black. Sudjelovanje je moguće uz minimalnu potrošnju u novoj poslovnici ili na webshopu, a nagradna igra traje od 28. studenog do 6. prosinca.
Nova poslovnica Music Shopa No1 nije samo mjesto za kupovinu instrumenata, već i prostor koji inspirira i povezuje glazbenike svih generacija. Pozivamo vas da nas posjetite, istražite bogatu ponudu i postanete dio ove glazbene priče koja traje već desetljećima.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.