Otvoren je SUITBOX – vaše mjesto za svečano odijelo iz snova
Nekoliko je važnih prilika u životu kada muškarci žele ostaviti bez teksta sve prisutne, a prva među njima je vjenčanje. Vrijednost savršeno krojenog odijela prepoznata je u novootvorenoj trgovini i showroomu SUITBOX, na popularnoj adresi Gundulićeva 11. U samom centru grada, SUITBOX je sofisticirana oaza za ljubitelje personaliziranog pristupa u kupnji odijela. Ideja je da odijela možete pogledati, ali za pravo iskustvo kupnje preporuka je naručiti se na probu, mjerenje uz krojačke prepravke te finalni odabir i kupnju.
Vlasnik Mario Petek SUITBOX je zamislio kao mjesto u kojem se muškarci i kupci osjećaju važno, a posvećenost svakom detalju je ključna. Odijelo nije samo odijelo. „Cilj ove priče je stvoriti svečano odijelo ili odijelo za vjenčanje u kojem će vas zaustaviti, pogledati i pitati gdje ste ga kupili. SUITBOX odijela moraju prezentirati osobu koja ih nosi, a ne da budu odijela koja preuzimaju osobnost i karakter. Ovo nije trgovina u koju ćete ušetati, kupiti odijelo i otići. Ovo je personalizirani prodajni prostor i mjesto za konzultacije, krojačke preinake i na kraju, tvornica vašeg idealno krojenog odijela.“
Višegodišnje iskustvo koje je Mario Petek stekao u industriji muških svečanih odijela bilo je preduvjet za stvaranje SUITBOX priče. U radu s klijentima vlasnik SUITBOX-a susretao se različitim osobnostima, tipovima kupaca, njihovim željama, ali i fizičkim oblicima osoba. Savršena građa je mit, ali savršeno krojeno odijelo nije. Od samog otvorenja kupci su u SUITBOX dolazili na preporuku i prvi val kupaca iznenadio je samog vlasnika. Mario Petek ističe da je to ipak na kraju najveća pohvala njegovom radu i izboru odijela koje nudi. Osim profesionalnog i iskrenog pristupa kupcima, u SUITBOX-u se ističu brzinom. Ako kupci zahtijevaju, moguće je odijela prekrojiti te finiširati kroz svega nekoliko radnih dana.
Što se tiče želja klijenta, muškarci bi najradije odmah iz prve probe kupili odijelo i riješili se te „brige“. Najčešće dolaze u pratnji dama koje ih na kraju uvjere da je cilj kupnje isprobati i prekrojiti odijelo jer rezultat će ih na kraju oduševiti. „Rijetki su muškarci koji se naruče na probu i onda isprobaju 5 odijela odjednom, no postoje. Jedna želja je ipak svima zajednička i čuo sam je tijekom godina rada – u personalizirano krojenom odijelu žele izgledati poput Jamesa Bonda. Mislim da je to dobra usporedba, a ja bih dodao osobnog favorita, savršeno krojena odijela i estetika Toma Forda“.
Kako je zamišljena kupnja odijela u SUITBOX – u? Preporuka je kontaktirati trgovinu i dogovoriti termin, koji u prosjeku traje sat vremena. SUITBOX je hibrid showrooma i trgovine pa možete nesmetano ušetati u trgovinu ako želite, no termin je poželjno dogovoriti u trenutku kada pronađete odijelo ili više njih koja vam se sviđaju i želite ih isprobati. U trgovini je dostupna serija konfekcijskih veličina, no s prvim vizualnim preinakama uz pomoć krojačkog asesoara stvara se priča o savršenom odijelu.
Kada ste odabrali odijelo, slijedi prethodno pripremljena krojačka obrada i uključuje, po potrebi, proširivanje, sužavanje, skraćivanje ili produživanje. Odijelo mora savršeno stajati na ramenima, omjer dužine rukava i sakoa je ključan, nogavice hlača i cipela moraju biti u željenoj liniji, a hlače imati idealan pad. Tek nakon krojačke obrade kada pokupite odijelo koje ste prvotno probali, osvijestit ćete važnost preinaka i obrade koja se u SUITBOXU događa. Custom – made odijelo je u vašim rukama i spremni ste zablistati na važan dan. U zadnjem času SUITBOX nudi mogućnost zamjene druge kravate, leptir mašne ili nekog drugog detalja koji stavlja točku na i.
Sve informacije i pitanja o SUITBOX radnom vremenu, narudžbama, odijelima i novostima možete saznati putem maila, kontakt telefona +385 99 862 3327 ili putem društvenih mreža Instagram i Facebook koje obavezno zapratite jer novi pratitelji uživaju posebne pogodnosti. Vidimo se u Gundulićevoj 11!
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.