Otvoren je SUITBOX – vaše mjesto za svečano odijelo iz snova
Nekoliko je važnih prilika u životu kada muškarci žele ostaviti bez teksta sve prisutne, a prva među njima je vjenčanje. Vrijednost savršeno krojenog odijela prepoznata je u novootvorenoj trgovini i showroomu SUITBOX, na popularnoj adresi Gundulićeva 11. U samom centru grada, SUITBOX je sofisticirana oaza za ljubitelje personaliziranog pristupa u kupnji odijela. Ideja je da odijela možete pogledati, ali za pravo iskustvo kupnje preporuka je naručiti se na probu, mjerenje uz krojačke prepravke te finalni odabir i kupnju.
Vlasnik Mario Petek SUITBOX je zamislio kao mjesto u kojem se muškarci i kupci osjećaju važno, a posvećenost svakom detalju je ključna. Odijelo nije samo odijelo. „Cilj ove priče je stvoriti svečano odijelo ili odijelo za vjenčanje u kojem će vas zaustaviti, pogledati i pitati gdje ste ga kupili. SUITBOX odijela moraju prezentirati osobu koja ih nosi, a ne da budu odijela koja preuzimaju osobnost i karakter. Ovo nije trgovina u koju ćete ušetati, kupiti odijelo i otići. Ovo je personalizirani prodajni prostor i mjesto za konzultacije, krojačke preinake i na kraju, tvornica vašeg idealno krojenog odijela.“
Višegodišnje iskustvo koje je Mario Petek stekao u industriji muških svečanih odijela bilo je preduvjet za stvaranje SUITBOX priče. U radu s klijentima vlasnik SUITBOX-a susretao se različitim osobnostima, tipovima kupaca, njihovim željama, ali i fizičkim oblicima osoba. Savršena građa je mit, ali savršeno krojeno odijelo nije. Od samog otvorenja kupci su u SUITBOX dolazili na preporuku i prvi val kupaca iznenadio je samog vlasnika. Mario Petek ističe da je to ipak na kraju najveća pohvala njegovom radu i izboru odijela koje nudi. Osim profesionalnog i iskrenog pristupa kupcima, u SUITBOX-u se ističu brzinom. Ako kupci zahtijevaju, moguće je odijela prekrojiti te finiširati kroz svega nekoliko radnih dana.
Što se tiče želja klijenta, muškarci bi najradije odmah iz prve probe kupili odijelo i riješili se te „brige“. Najčešće dolaze u pratnji dama koje ih na kraju uvjere da je cilj kupnje isprobati i prekrojiti odijelo jer rezultat će ih na kraju oduševiti. „Rijetki su muškarci koji se naruče na probu i onda isprobaju 5 odijela odjednom, no postoje. Jedna želja je ipak svima zajednička i čuo sam je tijekom godina rada – u personalizirano krojenom odijelu žele izgledati poput Jamesa Bonda. Mislim da je to dobra usporedba, a ja bih dodao osobnog favorita, savršeno krojena odijela i estetika Toma Forda“.
Kako je zamišljena kupnja odijela u SUITBOX – u? Preporuka je kontaktirati trgovinu i dogovoriti termin, koji u prosjeku traje sat vremena. SUITBOX je hibrid showrooma i trgovine pa možete nesmetano ušetati u trgovinu ako želite, no termin je poželjno dogovoriti u trenutku kada pronađete odijelo ili više njih koja vam se sviđaju i želite ih isprobati. U trgovini je dostupna serija konfekcijskih veličina, no s prvim vizualnim preinakama uz pomoć krojačkog asesoara stvara se priča o savršenom odijelu.
Kada ste odabrali odijelo, slijedi prethodno pripremljena krojačka obrada i uključuje, po potrebi, proširivanje, sužavanje, skraćivanje ili produživanje. Odijelo mora savršeno stajati na ramenima, omjer dužine rukava i sakoa je ključan, nogavice hlača i cipela moraju biti u željenoj liniji, a hlače imati idealan pad. Tek nakon krojačke obrade kada pokupite odijelo koje ste prvotno probali, osvijestit ćete važnost preinaka i obrade koja se u SUITBOXU događa. Custom – made odijelo je u vašim rukama i spremni ste zablistati na važan dan. U zadnjem času SUITBOX nudi mogućnost zamjene druge kravate, leptir mašne ili nekog drugog detalja koji stavlja točku na i.
Sve informacije i pitanja o SUITBOX radnom vremenu, narudžbama, odijelima i novostima možete saznati putem maila, kontakt telefona +385 99 862 3327 ili putem društvenih mreža Instagram i Facebook koje obavezno zapratite jer novi pratitelji uživaju posebne pogodnosti. Vidimo se u Gundulićevoj 11!
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.