Otkrivamo tajnu vječne ljepote: Dr. Irena Eris stigla u Hrvatsku i donijela spoj luksuza, znanosti i savršene kože
U svijetu ljepote postoje brendovi, postoje institucije – i postoji Dr. Irena Eris. Ime koje nadilazi trendove, sezonske kolekcije i površne slogane, jer njegovi temelji nisu izgrađeni na prolaznim estetikama, već na znanosti. Svaka formula, svaki proizvod i svaki tretman nose u sebi predanost istraživanju, preciznost farmaceutskog pristupa i istinsku želju da koži pruže više od obične njege. Dolazak brenda Dr. Irena Eris u Hrvatsku, u partnerstvu s Martimexom, ne označava samo još jednu beauty suradnju – on označava trenutak kada luksuz postaje iskustvo koje se vidi, osjeća i doživljava na najdubljoj razini.
Ekskluzivno predstavljanje u parfumeriji Martimex, u srcu Zagreba, bilo je jutro posvećeno istinskoj ljepoti – onoj koja spaja znanost i emociju. Gosti su imali priliku saznati priču o ženi koja je promijenila lice europske kozmetike – dr. Ireni Eris, farmaceutkinji, znanstvenici i vizionarki koja je svoj laboratorij pretvorila u jedan od najprestižnijih istraživačkih centara ljepote u Europi. Njezina filozofija polazi od razumijevanja kože, njezinih procesa i potreba, a svaki proizvod nastaje kao rezultat laboratorijskog istraživanja, ne marketinške ideje.
U Martimexu je sve bilo u znaku tog pristupa – od pažljivo vođenih prezentacija i demonstracija tekstura, do intimne atmosfere koja je gostima omogućila da ljepotu dožive kroz dodir, miris i trenutak tišine. Posebno oduševljenje izazvao je obilazak Martimex Beauty salona, prostora u kojem se izvode profesionalni tretmani Dr. Irena Eris. U elegantnom, smirenom interijeru, pod svjetlom koje umiruje i glazbom koja prigušuje misli, postaje jasno da je riječ o brendu koji ljepotu promatra kao proces obnove – ne samo kože, nego i unutarnje ravnoteže.
Dr. Irena Eris već više od četiri desetljeća gradi svoj brend na temelju znanosti. Njezini laboratoriji danas zapošljavaju vrhunske stručnjake iz područja molekularne biologije, kemije i farmacije, a broj patenata i inovacija svjedoči o predanosti istraživanju. Upravo ta predanost dovela je brend do članstva u prestižnom Comité Colbert, gdje rame uz rame stoji s imenima poput Diora, Chanela i Louisa Vuittona – institucijama koje predstavljaju samu esenciju europskog luksuza. Iza svakog proizvoda stoji znanstveni dokaz, a svaki tretman ili formula rezultat su dugogodišnjeg rada, testiranja i strasti prema izvrsnosti.
Martimex, kao sinonim za prestiž i sofisticiranost, prirodan je partner za predstavljanje ovakvog brenda u Hrvatskoj. Njihova stručnost i tradicija u radu s luksuznom kozmetikom čine ih idealnim domaćinom za iskustvo koje nadilazi prodaju i prelazi u sferu edukacije i personaliziranog pristupa. U njihovim beauty salonima dostupni su tretmani koji nose potpis znanosti – od intenzivno hidratantnog Aqua Idealine rituala do lifting protokola Art of Lifting koji redefinira konture lica. Svaki tretman je precizan, promišljen i mjerljiv u učinku, što ga čini savršenim odgovorom na potrebe suvremene žene koja traži rezultate bez kompromisa.
Make-up linija Dr. Irena Eris prirodni je nastavak te filozofije. To nije šminka koja prikriva, nego ona koja podržava. Svaka formula osmišljena je kao skincare koji se nosi na licu – lagan, prozračan i pun aktivnih sastojaka koji hrane kožu dok istodobno pružaju besprijekoran vizualni efekt. Puderi i BB kreme koji ujednačavaju ten bez osjećaja težine, sofisticirane palete za lice i oči koje omogućuju jednostavnu eleganciju u pokretu, te maskare koje njeguju i jačaju trepavice, samo su dio asortimana koji spaja luksuz s funkcionalnošću. Riječ je o make-upu koji se neprimjetno stapa s kožom, dajući joj onaj zdravi, prirodni sjaj koji je danas postao sinonim istinske njege.
Predstavljanje brenda Dr. Irena Eris u Hrvatskoj bilo je mnogo više od beauty eventa. Bio je to trenutak u kojem su se susreli znanost, tradicija i luksuz, ali i dokaz da suvremena ljepota nije pitanje dobi ni trenda, već znanja, preciznosti i poštovanja prema vlastitoj koži. U Martimexu je sada moguće doživjeti ono što žene diljem Europe već godinama prepoznaju – filozofiju ljepote koja njeguje, regenerira i obnavlja. Zahvaljujući tom partnerstvu, hrvatske žene sada imaju pristup brendu koji ne nudi samo proizvode, već iskustvo koje mijenja način na koji gledamo na ljepotu – iznutra i izvana.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.