Otkrivamo tajnu vječne ljepote: Dr. Irena Eris stigla u Hrvatsku i donijela spoj luksuza, znanosti i savršene kože
U svijetu ljepote postoje brendovi, postoje institucije – i postoji Dr. Irena Eris. Ime koje nadilazi trendove, sezonske kolekcije i površne slogane, jer njegovi temelji nisu izgrađeni na prolaznim estetikama, već na znanosti. Svaka formula, svaki proizvod i svaki tretman nose u sebi predanost istraživanju, preciznost farmaceutskog pristupa i istinsku želju da koži pruže više od obične njege. Dolazak brenda Dr. Irena Eris u Hrvatsku, u partnerstvu s Martimexom, ne označava samo još jednu beauty suradnju – on označava trenutak kada luksuz postaje iskustvo koje se vidi, osjeća i doživljava na najdubljoj razini.
Ekskluzivno predstavljanje u parfumeriji Martimex, u srcu Zagreba, bilo je jutro posvećeno istinskoj ljepoti – onoj koja spaja znanost i emociju. Gosti su imali priliku saznati priču o ženi koja je promijenila lice europske kozmetike – dr. Ireni Eris, farmaceutkinji, znanstvenici i vizionarki koja je svoj laboratorij pretvorila u jedan od najprestižnijih istraživačkih centara ljepote u Europi. Njezina filozofija polazi od razumijevanja kože, njezinih procesa i potreba, a svaki proizvod nastaje kao rezultat laboratorijskog istraživanja, ne marketinške ideje.
U Martimexu je sve bilo u znaku tog pristupa – od pažljivo vođenih prezentacija i demonstracija tekstura, do intimne atmosfere koja je gostima omogućila da ljepotu dožive kroz dodir, miris i trenutak tišine. Posebno oduševljenje izazvao je obilazak Martimex Beauty salona, prostora u kojem se izvode profesionalni tretmani Dr. Irena Eris. U elegantnom, smirenom interijeru, pod svjetlom koje umiruje i glazbom koja prigušuje misli, postaje jasno da je riječ o brendu koji ljepotu promatra kao proces obnove – ne samo kože, nego i unutarnje ravnoteže.
Dr. Irena Eris već više od četiri desetljeća gradi svoj brend na temelju znanosti. Njezini laboratoriji danas zapošljavaju vrhunske stručnjake iz područja molekularne biologije, kemije i farmacije, a broj patenata i inovacija svjedoči o predanosti istraživanju. Upravo ta predanost dovela je brend do članstva u prestižnom Comité Colbert, gdje rame uz rame stoji s imenima poput Diora, Chanela i Louisa Vuittona – institucijama koje predstavljaju samu esenciju europskog luksuza. Iza svakog proizvoda stoji znanstveni dokaz, a svaki tretman ili formula rezultat su dugogodišnjeg rada, testiranja i strasti prema izvrsnosti.
Martimex, kao sinonim za prestiž i sofisticiranost, prirodan je partner za predstavljanje ovakvog brenda u Hrvatskoj. Njihova stručnost i tradicija u radu s luksuznom kozmetikom čine ih idealnim domaćinom za iskustvo koje nadilazi prodaju i prelazi u sferu edukacije i personaliziranog pristupa. U njihovim beauty salonima dostupni su tretmani koji nose potpis znanosti – od intenzivno hidratantnog Aqua Idealine rituala do lifting protokola Art of Lifting koji redefinira konture lica. Svaki tretman je precizan, promišljen i mjerljiv u učinku, što ga čini savršenim odgovorom na potrebe suvremene žene koja traži rezultate bez kompromisa.
Make-up linija Dr. Irena Eris prirodni je nastavak te filozofije. To nije šminka koja prikriva, nego ona koja podržava. Svaka formula osmišljena je kao skincare koji se nosi na licu – lagan, prozračan i pun aktivnih sastojaka koji hrane kožu dok istodobno pružaju besprijekoran vizualni efekt. Puderi i BB kreme koji ujednačavaju ten bez osjećaja težine, sofisticirane palete za lice i oči koje omogućuju jednostavnu eleganciju u pokretu, te maskare koje njeguju i jačaju trepavice, samo su dio asortimana koji spaja luksuz s funkcionalnošću. Riječ je o make-upu koji se neprimjetno stapa s kožom, dajući joj onaj zdravi, prirodni sjaj koji je danas postao sinonim istinske njege.
Predstavljanje brenda Dr. Irena Eris u Hrvatskoj bilo je mnogo više od beauty eventa. Bio je to trenutak u kojem su se susreli znanost, tradicija i luksuz, ali i dokaz da suvremena ljepota nije pitanje dobi ni trenda, već znanja, preciznosti i poštovanja prema vlastitoj koži. U Martimexu je sada moguće doživjeti ono što žene diljem Europe već godinama prepoznaju – filozofiju ljepote koja njeguje, regenerira i obnavlja. Zahvaljujući tom partnerstvu, hrvatske žene sada imaju pristup brendu koji ne nudi samo proizvode, već iskustvo koje mijenja način na koji gledamo na ljepotu – iznutra i izvana.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.