Otkrij kako ti svaka online kupovina može donijeti više nego samo novu torbu
Zamislite da svaka vaša online kupovina, klik ili čak pretplata na newsletter može otvoriti vrata do ekskluzivnih pogodnosti, popusta i posebnih pozivnica na modne događaje. Upravo to od sada postaje stvarnost i za hrvatske ljubitelje mode – platforma koju svi dobro znamo upravo je predstavila svoj novi program vjernosti Plus.
Zalando Plus, besplatni program namijenjen hrvatskim kupcima, osmišljen je kako bi nagradio vašu angažiranost na platformi. Bodove možete skupljati ne samo za kupnje, nego i za aktivnosti poput pretplate na newsletter, a nakon što dostignete određeni limit, otključavaju se četiri razine pogodnosti – od posebnih ponuda i rođendanskih bonova do ranog pristupa ekskluzivnim kolekcijama i Lounge kampanjama.
Lounge by Zalando također je uključen u program, što znači da članovi mogu uživati u pogodnostima poput ranog pristupa kampanjama i ekskluzivnim događajima. “Naši su kupci u središtu svega što radimo. Plus program pomoći će nam u jačanju odnosa s kupcima svih dobnih skupina u Hrvatskoj, a cilj nam je učiniti interakcije sa Zalandom još atraktivnijim i relevantnijim,” istaknuo je Daniel Rogiński, generalni direktor Zalanda za srednju i istočnu Europu.
Zalando Plus već je dostupan u 17 europskih zemalja, a njegova implementacija u Hrvatskoj odražava želju platforme da svojim kupcima pruži najbolju moguću uslugu i iskustvo kupovine. Za sve nas koji volimo online shopping, ovo znači da svaka interakcija postaje vrijednija, svaka kupovina pametnija, a svaka modna avantura – nagrađena.
U svijetu gdje se lojalnost prema brendu često brzo mijenja, Zalando Plus obećava dugoročnu vezu s kupcima – one koja ide dalje od same košarice i koja prepoznaje naš trud i angažman. Dakle, idući put kad budete dodavali omiljeni par tenisica ili novu torbu u košaricu, sjetite se: možda je ovo početak vaše nove privilegirane shopping rutine.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.