Već više od deset godina Elle Beauty Awards u cijelom svijetu postavlja ljestvicu u svijetu ljepote; prepoznajući izvrsnost i autentičnost. Ova prestižna nagrada okuplja ljubitelje beauty inovacija, profesionalce i brendove kojima vjerujemo, a dodjela hrvatskih Elle Beauty Awards 2025. održana je ove godine u idiličnom zagrebačkom zelenilu. Pitoreskna La Grma poslužila je kao čarobna kulisa proslavenajkvalitetnijih beauty proizvoda, inovacija i istinske strasti prema ljepoti – onoj vanjskoj, ali i onoj koja dolazi iznutra.
Dodjelunagrada nisu propustili brojni stručnjaci iz beauty industrije, predstavnici renomiranih brendova, te mnoge poznate i javne osobe, ukupno više od 200-ak uzvanika, među kojima su bili Marijana Batinić, Nikola Milojević, Isabella Rakonić, Tamara Žaja, doc.dr.sc. Ljiljana Hlupić, Jana Dužanec, Zvonimir Franić, Karlo Rusan i mnogi drugi.
Nakon opuštenog druženja i minglanja uz osvježavajuće koktele, uzvanici su se polako preselili u elegantno uređeni unutarnji prostor gdje je započela svečana dodjela najprestižnije beauty nagrade godine. Program je vodila karizmatična Ida Prester, održavajući odličnu atmosferu tijekom cijele ceremonije. Broj glasova čitateljica i čitatelja portala Elle.hr bio je veći nego ikad ranije: u samo mjesec dana online glasovanja prikupljeno je nevjerojatnih 1,694.788 jedinstvenih glasova, što jasno pokazuje koliko ova nagrada znači širokoj beauty zajednici.
„Iskreno, potpuno me šokiralo broj glasova, dvaput smo provjeravali je li brojka točna! A ovog ljeta koristim prozvode po izboru naših čitateljica! One znaju najbolje“; istaknula je glavna urednica Ellea Jelena Veljača, čestitajući svim ovogodišnjim pobjednicima.
Tijekom dodjele nagrade prostorom su odjekivali brojne riječi podrške i radosni uzvici dobitnika praćeni pljeskom. Još jednom se potvrdilo ono što je odavno jasno – ELLE Beauty Awards nagrada ne samo da slavi ljepotu, nego i predstavlja relevantnu i stručnu potvrdu kvalitete, inovativnosti i povjerenja u beauty proizvode, kako u Hrvatskoj, tako i globalno. Nagrade su ove godine dodijeljene u čak 13 glavnih kategorija i 63 potkategorije, a o pobjednicima nisu samo odlučivali čitatelji portala Elle.hr, nego i stručni žiri sastavljen od vodećih beauty profesionalaca i relevantnih stručnjaka za sva područja ljepote. Žiri je ove godine rigorozno i temeljito testirao sve nominirane proizvode, a činili su ga Ana Bat, Marijana Batinić, Paola Božiković, Ivona Čulo, Iva Gradišer, Ljiljana Hlupić, Ivan Ilić, Nataša Janjić Medančić, Saša Joković, Ivana Kovačić, Darija Lorenzi Flatz, Mirela Marić, Milena Maršić, Nikola Milojević, Enola Mišković, Sara Mustapić, Jelena Orešković Atabeyki, Isabella Rakonić, Silva Stojanović, Slobodan Velicki, Jelena Veljača i Ana Volk.
Ovogodišnje izdanje Elle Beauty Awardsa još je jednom pokazao i snagu platforme ELLE Hrvatska– kao nezaobilaznog mjesta susreta ljubitelja ljepote, mode, lifestylea i pop kulture. Bio je to idealan uvod u najtoplije i najveselije doba godine. Uz dodatna osvježenja poput rose vina Royal Hill, Lemonish napitaka i 1664 Blanc piva te fenomenalnog Barcaffè capuccina s okusom Irish Creama, Elle Beauty Awards donio je ne samo nezaboravnu proslavu ljepote, već i iskustvo za sva osjetila. Bio je to događaj koji ćemo dugo pamtiti – i koji nas je već natjerao da odbrojavamo dane do idućeg izdanja.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.