Osnivač legendarnog yammata Aleksandar Ljiljak najavljuje prvi samostalni koncert povodom 25 godina karijere
Aleksandar Ljiljak jedan je od autora koji su obilježili početak novog milenija. Koncertom naziva “Ljiljak25” obilježava 25 godina karijere, što je ujedno i prvi samostalni nastup u 25 godina karijere - 12. listopada u zagrebačkom klubu Peti Kupe.
Ljiljakova karijera krenula je 1998. pokretanjem neprežaljene grupe yammat, s kojom je svirao i za koju je pisao i producirao pjesme, od kojih se posebno izdvaja jedan od njihovih najvećih hitova “Putujem”.
“Kad sam počinjao s yammatom, odbijao sam svirke jer sam mislio da imamo premalo autorskog materijala. Kasnije sam provodio toliko vremena u studiju i bio pre zaposlen pozadinskom muzikom da nije ostalo kapaciteta za nastupe”, objašnjava Ljiljak.
Svoj talent prenio je na male ekrane kroz skladanje pozadinske glazbe. Između 2005. i 2012. skladao je za preko 900 epizoda jedne od najuspješnijih domaćih serija uopće – “Zabranjenu ljubav”, za TV serije “Dobre namjere”, “Hitna 94”, “Periferija City”, “Bandićevi”, “Ljubav je na selu” te dvije sezone “Ruže vjetrova”.
Skladao je i naslovnu temu za dokumentarni film “Lice glumice” za koju je tekst pisao veliki Arsen Dedić, a otpjevala ju Ivana Vrdoljak Vanna. Za Natali Dizdar napisao je jednu od njenih najpoznatijih pjesama “Dan po dan”, a kao osnivač Headoneasta s kojim djeluje već 20 godina, nanizao je veliki broj hitova koji su poharali radijski eter.
“Onda sam uzeo pauzu, objavljivao tek singl ili dva godišnje i osjetio želju da svoju muziku izvodim s bendom pred publikom. Prva postaja je Peti kupe 12.10. i nadam se da će oni koji su voljeli yammat i Headoneast doći na koncert i da ćemo skupa uživati”, nadodaje raspoloženi kantautor.
Ulaznice su puštene u prodaju po ‘early bird’ cijeni od 12 EUR do 15. kolovoza, nakon čega je redovna cijena 15 EUR, dok će na dan koncerta cijena biti 20 EUR. Ulaznice se mogu kupiti online preko sustava Entrio.hr kao i na svim njihovim prodajnim mjestima.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.