U duhu omotenashia – japanskog koncepta gostoprimstva, Lexus je ugostio nekolicinu vlasnika i ljubitelja Lexus brenda u posebnom okruženju stare zagrebačke vile s posebnim kulinarskim kreacijama poznate chefice Katarine Vrenc.
Yosuke Arai, predsjednik i glavni izvršni direktor Toyote Adria te Gregor Mauko, direktor Toyote Croatie, okupljene su upoznali s nekoliko japanskih pojmova i povezali ih kako sa samim eventom, tako i s Lexusovom poslovnom filozofijom.
Najprije je Yosuke Arai objasnio pojmove ichigo-ichie i omotenashi, koji se prožimaju u svim segmentima Lexusove filozofije. Omotenashi predstavlja duh koji Lexus primjenjuje u odnosu sa svojim strankama kako bi im pružio osjećaj sigurnosti, bezbrižnosti i gostoprimstva i predvidio njihove potrebe kojih možda nisu ni svjesni, dok je ichigo-ichie učenje koje kaže da je svaki trenutak u životu jedinstven i da svaki trenutak treba proživjeti kao da je posljednji.
Gregora Mauko iskoristio je priliku da ispriča priču o Lexusovim takumi majstorima koji su bogatstvo Lexusova proizvodnog procesa. Takumi majstori su vrhunski stručnjaci s vještinama i znanjima iza kojih stoji najmanje 25 godina iskustva. U Lexusu takumi prate čitav proizvodi proces, a ključni su u završnoj obradi jer imaju vid koji može vidjeti tragove nevidljive običnom oku, sluh koji može podesiti motor s kirurškom preciznošću i dodir koji može otkriti i najsitnije nesavršenosti.
U automobilskom svijetu Lexus je pojam elegancije i luksuza, a najbolji način da ih se u punini doživi su probne vožnje. Uzvanici su stoga iskoristili prigodu osobno isprobati neke od Lexusovih SUV vozila, od novog kompaktnog crossovera Lexus LBX do najvećeg modela Lexus RX. Sudeći po dojmovima, vožnja Lexusa je zaista pravo uživanje, što znači da je ichigo-ichie načelo u potpunosti ispunjeno, a takumi majstori još su jednom obavili izvrstan posao.