Omiljeni hrvatski kozmetički proizvođač Olival ovaj vikend je obilježio tri desetljeća uspješnog poslovanja. Bila je to prilika da se poslovnim partnerima predstavi novi poslovno – proizvodni prostor na zapadu Zagreba, prisjeti samih početaka iz 1994. godine, ali i predstave planovi i vizije za budućnost.
Od prvog dana inovativni i drugačiji
Od samih početaka Olival se istaknuo kao inovator i predvodnik trendova na hrvatskom tržištu, a vrlo brzo i diljem regije. Osnivačica Olivala, magistra farmacije Vlasta Pojatina, tržištu je osim učinkovitih proizvoda formuliranih na bazi prirodnih sastojaka, ponudila i inovativan pristup kupcima te je bila među prvim stručnjacima koji su educirali potrošače. Olivalov cilj nikada nije bila sama prodaja proizvoda, već i usvajanje svakodnevnih, pravilnih koraka njege kože lica, a širenjem asortimana proizvoda, kasnije i kože tijela i vlasišta.
Iskrena i transparentna komunikacija s korisnicima, individualna savjetovanja o odabiru proizvoda i slaganje rutine njege lica, kao i ekstenzivan edukativni sadržaj u vidu bloga, brošura i vodiča, Olival je među prvima ponudio svojim kupcima, a ta praksa održala se i do današnjeg dana.
Edina Pršić Babić
Novi milenij donio je nezaustavljiv rast i sve veću potražnju i popularnost prirodne kozmetike što je Olivalu bio poticaj da ispuni striktne zahtjeve kakve nosi certifikacija prirodnih proizvoda. Tako je 2014. godine, prvi u Hrvatskoj i regiji, potvrdio kvalitetu omiljene kolekcije Smilje upravo cijenjenim i neovisnim NATRUE certifikatom.
Početkom 2019. godine predstavljena su prva tri proizvoda Olival Professional linije. Ova kultna i diljem regije omiljena linija trenutno broji 23 proizvoda te se do kraja godine očekuje predstavljanje još jednog. Ovi su se proizvodi, ali i mnogi drugi, pronašli na čak tridesetak tržišta Europe i šire, a posebno je važna činjenica da je Olivalov asortiman dostupan i na globalnim e-commerce platformama kao što su Notino i Makeup.
Zajednici vraćaju hvalevrijednim akcijama
Tijekom tri desetljeća, osim ulaganja u proizvodnju i formulaciju proizvoda, Olival nije zaboravio niti na širu zajednicu u kojoj djeluje te je pokrenuo i niz projekata kako bi pomogao, osnažio, ali i ukazao na probleme društva i zajednice. Osnivanjem zaklade “Vaše znanje- naša budućnost” Olival je kroz konkretnu financijsku podršku učenika iz područja deficitarnih u kozmetičkoj branši pokazao da je ulaganje u mlade konkretan ulog u bolju budućnost. Humanitarnom akcijom „Čisto da znaš“ prvi su progovorili i upozorili na problem nedostatka javnih kupališta kao posljedice zatvaranja uslijed pandemije korona virusa te nemogućnosti obavljanja i najosnovnijih higijenskih potreba zagrebačkih beskućnika.
Pandemijske 2020. godine, uz partnera dm – drogerie markt Hrvatska, u udruzi RokOtok pronašao se idealan partner kako bi zajedničkim projektom upozorili da je biološka raznolikost ono čemu možemo zahvaliti naše postojanje te je od presudne važnosti sačuvati ju. Obzirom na to da Olival od samih svojih početaka, ističe važnost očuvanja biljnog svijeta, ovaj projekt bio je logičan korak.
U jesen 2022. godine suradnja s Hrvatskom mrežom za beskućnike je nastavljena te je nabavljena zimska oprema, a ove slavljeničke godine Olival je angažirao stručnjake i prvi u Hrvatskoj uz podršku BIPE, pokrenuo hvalevrijednu kampanju „Nauči živjeti u svim nijansama roze“ posvećenu rozaceji – kroničnom i progresivnom dermatološkom oboljenju kože.
Turnejom “FOREVER YOUNG” uz partnera dm, ponovnim multidisciplinarnim pristupom usmjerenim na zdravlje kože i mikrobioma, građanima na zagrebačkim trgovima ponudili su konkretnu pomoć i odgovore na sve nedoumice kada su koža lica i tijela te njega vlasišta i kose u pitanju.
Edina Pršić Babić
Uskoro predstavljaju brojne novitete
Međutim, iako povijest treba pamtiti i cijeniti, u Olivalu ističu kako su okrenuti budućnosti. Iako je u proteklih 30 godina Olival predstavio više od 190 kozmetičkih proizvoda, razvoj novih, inovativnih, učinkovitih i cjenovno prihvatljivih formulacija i dalje je okosnica razvoja, kao i širenje na svjetska tržišta.
Sve to događa se uz poseban naglasak na održivost i brigu o okolišu, što pokazuje i poslovanje usmjereno na energetsku učinkovitost i smanjenje utjecaja na okoliš.
Fenomen Marka Perkovića Thompsona i razlozi njegove dugotrajne popularnosti, reinterpretacija povijesnih simbola te izazovi s nasljeđem iz prošlosti teme su o kojima u posljednjoj epizodi druge sezone Špice s Macanom razgovaraju filozof i saborski zastupnik dr. sc. Nino Raspudić i novinar, scenarist i pisac Ivica Đikić. Kroz osobna iskustva i analize dotiču se i pitanja političke pasivnosti, uloge UDBA-e u društvu, ali i potrebu za novim političkim snagama koje bi donijele stvarne reforme.
Lemon Market, mjesto poznato po izvrsnim koktelima i zabavi, jučer je zasjalo bojama, mirisima i zvucima Sicilije. Gosti, među kojima i Andrea Trgovčević, Anja Dujaković, Lada Kušec Deči, Isabella Rakonić, Matea Miljan Rafaj i Nela Đinđić uživali su u atmosferi juga Italije na eventu koji je probudio njihovu kreativnost, ali ih i uveo ih u maštoviti svijet keramike i mediteranske opuštenosti.
Peti kupe sinoć se transformirao u pravu oazu stila, samopouzdanja i dobrih vibracija — kao da se centar metropole na jednu noć preselio u samo srce New Yorka. Spektakularan party privukao je sve one koji obožavaju nove trendove, igru svjetla, boja i texture — od influencera, novinara, celebrityja pa sve do zaljubljenika u make-up.
Mime’s Grupa i ovim konceptom potvrđuje svoju reputaciju – svaki njihov lokal ima svoju osobnost, ali ih sve povezuje isti DNK: vrhunski dizajn, gastronomska kvaliteta i iskustvo kojem se gost uvijek vraća.
Plaža, ljeto, zalasci sunca, limeta - ovo su prve asocijacije na kultnu Coronu koja sve ljubitelje poziva da im se pridruži na najvećoj proslavi do sad - na plažama diljem svijeta. Svjetski brend piva koji je prisutan u čak 180 zemalja slavi svoju 100. obljetnicu!
Vrijeme je da zaboravite na ljepljive, guste i dosadne kreme koje smo godinama nanosili kao obavezu. NIVEA SUN Protect & Moisture donosi revoluciju u zaštiti kože – i to ne samo u formuli, već i u cijelom doživljaju ljeta.
Rođendanski party Poliklinike Milojević, u utorak je održan je u elegantnom ambijentu zagrebačkog Prirodoslovnog muzeja, a okupljanje zaposlenika, ambasadora, prijatelja i partnera Poliklinike bilo je prilika za nazdraviti svim onim lijepim trenucima iza nas, ali i onima koji nas tek čekaju. Naime, od svog otvorenja u Zagrebu 2010. godine, kao prva poliklinika specijalizirana za nekiruršku estetsku medicinu, tijekom proteklih 15 godina, Poliklinika Milojević značajno je promijenila paradigmu estetike u regiji, uvodeći inovacije i tretmane koji do tada u ovom dijelu Europe gotovo i nisu ni bili dostupni, čime je podigla standarde i postavila nove smjernice u području neinvazivne estetike.
Legendarni britanski bend The Stranglers, poznat po hitovima poput ''Golden Brown'', uskoro konačno ponovno nastupa u Hrvatskoj, i to kao prava ljetna glazbeno-scenska senzacija! Jedinstveni spoj punk rocka, new wavea i post-punka vjernim obožavateljima Stranglersi donose u utorak, 8. srpnja 2025., u spektakularnom ambijentu istarskog antičkog kamenoloma Cave Romane u Vinkuranu nedaleko Pule.