ToMa prvi unboxao iPhone 17 i otkrio tajnu snimanja spota budućnosti!
Zagreb je ovih dana osjetio pravi tehnološki hype! U iSTYLE trgovini u Arena Centru održano je ekskluzivno predstavljanje najnovijih Apple uređaja – iPhone 17 Pro Max, iPhone 17 Pro, iPhone Air, iPhone 17, Apple Watch Series 11, Apple Watch Ultra 3, Apple Watch SE 3 i AirPods Pro 3 sada su stigli u Hrvatsku.
Posebnu pažnju privukao je glazbenik ToMa, koji je prvi unboxao iPhone 17 Pro Max i otkrio kako će upravo tim uređajem snimiti spot za svoju novu pjesmu. Profesionalna kamera od 48 MP, napredna stabilizacija videa i ProRes RAW podrška čine iPhone ozbiljnim alatom za svakog kreativca. Snimanje, uređivanje i produkcija – sve na jednom uređaju!
iPhone 17 Pro i Pro Max donose vrhunske performanse zahvaljujući A19 Pro čipu i naprednom sustavu hlađenja. Trostruki sustav kamera s 48 MP senzorima i telefoto lećom koja nudi 8x optički zum osigurava fotografije i videozapise profesionalne kvalitete. OLED zasloni do 6,9 inča s ProMotion tehnologijom i izdržljivi Ceramic Shield 2 zasloni čine ove modele savršenim za svaki izazov.
iPhone Air oduševljava elegantnim dizajnom – tanak je samo 5,6 mm, lagan, izrađen od titana i pokreće ga moćni A19 Pro čip. Kombinacija otpornosti i stila čini ga idealnim izborom za sve koji žele vrhunski uređaj bez kompromisa.
iPhone 17 i 17 Plus donose brže aplikacije, živopisnije boje i poboljšanu stabilizaciju videa. Novi A19 čip i tipka Camera Control olakšavaju snimanje savršenih fotografija i videozapisa, a uređaji dolaze u modernim bojama poput lavande, sage i mist blue.
Apple Watch Series 11 i Ultra 3 donose revoluciju u praćenju zdravlja i sportskih aktivnosti. Novi senzori mjere krvni tlak i kvalitetu sna, dok Ultra 3 omogućuje avanture na otvorenom zahvaljujući preciznom GPS-u i otpornosti do 40 metara. Apple Watch SE 3 kombinira pristupačnost i funkcionalnost, dok AirPods Pro 3 donose poboljšanu redukciju buke i mogućnost praćenja otkucaja srca.
Svi uređaji dostupni su od 19. rujna u iSTYLE trgovinama i online shopu, uz veliki izbor dodataka – od zaštitnih maski do premium remena za satove. Kao Apple Premium Partner, iSTYLE osigurava stručnu podršku i produžena jamstva, pa je iskustvo kupovine sigurno i jednostavno.
Ako želite biti među prvima koji će iskusiti gadget budućnosti, sada je pravo vrijeme da posjetite iSTYLE i doživite Apple inovaciju iz prve ruke.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.