U zagrebačkom kazalištu Luda kuća jučer je premijerno prikazana prva epizoda druge sezone popularne dramske serije „Metropolitanci2“ koja od 17. veljače kreće na Prvom programu HRT-a (HRT-HTV1), a emitirat će se ponedjeljkom i utorkom od 21:10 sati.
Ovog puta pred gledateljima će biti dvanaest novih epizoda koje će ponedjeljkom i utorkom moći pratiti tijekom šest tjedana. Da bi Metropolitanci ostali onakvima kakve ih je publika zavoljela, brine ista autorska ekipa,predvođena redateljem Igorom Šeregijem i direktorom fotografije Tomislavom Sutlarom. U pisanju scenarija, glavnom autoru i scenaristi Dariu Vinceu, opet se pridružio Saša Podgorelec, a na nekim epizodama i Igor Šeregi.
Nova sezona serije Metropolitanci i dalje se drži aktualnih tema
„Bilo je veliko zadovoljstvo snimati i drugu sezonu Metropolitanaca uz veliku pomoć HRT-a i Daria Vinecea kao autora serije koji je napisao zaista odličan scenarij. Držimo se aktualnih tema i nadam se da će publika uz naše likove koje već poznaje proživljavati realne stvari koje im se događaju i u stvarnim životima današnjice i da će biti redovno uz naše stanovnike Vrtovca i Prvi program HRT-a ponedjeljkom i utorkom, u večernjem terminu“, izjavio je Igor Šeregi.
„Drago mi je da sam i ove sezone dio ekipe „Metropolitanaca2“ jer se na zabavan način bavi aktualnim temama, govori o urbanoj priči i svakodnevnom životu “malih” ljudi čime se dugo nitko nije bavio kod nas – zaključila je Nataša Janjić Medančić.
I u novoj sezoni pratimo članove sada višestranačkog mjesnog odbora, njihove obitelji i susjedi suočit će se s izazovima koje upravo proživljavaju stanovnici metropole – naše metropole, ali i mnogih drugih metropola.
Jer život u metropoli znači puno prilika, ali barem isto toliko prijetnji i dvostruko više prilika za razlikovanje u stavovima i interesima. A glavni povod za sukobe u Vrtovcu, moći ćete otkriti već u prvoj epizodi.
Ljubitelji serije prepoznat će i Renea Bitorajca kao idealista Petra Galića, Dijanu Vidušin kao njegovu plemenitu i samozatajnu ženu Mariju, Dejana Aćimovića kao lukavog lokalnog silnika, Josipa Pavića i Lindu Begonju kao sve samostalniju suprugu Anticu Pavić, Natašu Janjić Medančić kao lijepu zubaricu Dunju, Filipa Juričića kao nekonvencionalnog župnika Mihovila, Ljubicu Jović Capak kao opernu divu Olgu Cukor i Barbaru Nolu kao njenu kćer Almu. Ne sumnjamo da će se gledatelji prisjetiti i likova koje tumače Siniša Popović, Ksenija Marinković, Goran Grgić, Dušan Bućan, Hana Hegedušić, Dubravka Ostojić, Franjo Kuhar, Sanja Marin Ožbolt, Judita Franković Brdar, Bernard Tomić, Roko Sikavica, Pjer Meničanin, Marko Hergešić, Tea Harčević, Nika Grbelja, Igor Jurinić, Lana Medar, Klara Mucci, Tea Šimić, Filip Detelić, neponovljiva Ana Ugrina i mnogi još drugi poznati i popularni glumci velikog ansambla Metropolitanaca. Naravno, tu je ponovo i pas Bongo. Nova sezona u Vrtovec dovodi i nekoliko novih lica koja će obilježiti ovu sezonu a jedna od novosti je da će se u ovoj sezoni govoriti i stranim jezicima.
Nova sezona omiljene serije snimana je na lokacijama širom Zagreba
Nakon skoro tri mjeseca snimanja na lokacijama po centru i južnom prstenu oko Zagreba, Ring produkcija koja je za Hrvatska radioteleviziju snimila seriju s nestrpljenjem čeka da novu sezonu ove zabavne i aktualne serije koja bez ustezanja pleše između suza i smijeha, prikaže se publici.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.