Još prošle godine FAVBET se predstavio kampanjom koja je govorila o tome da klađenje budi jednake emocije kao bilo koji drugi hobi bez obzira na to koliko se oni razlikuju.
Nakon prošlogodišnje kampanje i komunikacije o pozicioniranju i vrijednostima, ove godine, FAVBET publici želi poručiti i da donose odličnu aplikaciju, te općenito web stranicu, kao i atraktivnu ponudu proizvoda.
Nova reklamna kampanja FAVBET-a osmišljena je kako bi prenijela prednosti proizvoda FAVBET platforme. Hrvatsko tržište, a posebno betting i gambling tržište, vrlo je raznoliko te se zato treba boriti za pažnju igrača.
Put koji je FAVBET odabrao je put kvalitete, kako proizvoda, tako i poruke koja se želi poslati. Zato je pristup ovoj kampanji vrlo pedantan. Elementi svake scene su promišljeni do najsitnijih detalja, a o tome govori i Ira Kondratieva, voditeljica brenda u Hrvatskoj.
“Nijedna scena nije slučajno odabrana. Radi se o najpopularnijim sportovima i kasino igrama na hrvatskom tržištu. Osim toga i prilikom odabira poruke je proanalizirano tržište te se pazilo na način kako potrošači u hrvatskoj reagiraju te je vrlo važno s publikom komunicirati razumljivim jezikom. U “Odmori u igri” se radi o lifestyleu, raznolikim mogućnostima i zabavi.”
FAVBET nudi bonus dobrodošlice do 700€, 30€ oklade bez rizika te 200 besplatnih vrtnji, ali i vlastiti progresivni jackpot te praktičnu aplikaciju. Glavna poruka kampanje je usredotočena upravo na to.
Mime’s Grupa i ovim konceptom potvrđuje svoju reputaciju – svaki njihov lokal ima svoju osobnost, ali ih sve povezuje isti DNK: vrhunski dizajn, gastronomska kvaliteta i iskustvo kojem se gost uvijek vraća.
Plaža, ljeto, zalasci sunca, limeta - ovo su prve asocijacije na kultnu Coronu koja sve ljubitelje poziva da im se pridruži na najvećoj proslavi do sad - na plažama diljem svijeta. Svjetski brend piva koji je prisutan u čak 180 zemalja slavi svoju 100. obljetnicu!
Vrijeme je da zaboravite na ljepljive, guste i dosadne kreme koje smo godinama nanosili kao obavezu. NIVEA SUN Protect & Moisture donosi revoluciju u zaštiti kože – i to ne samo u formuli, već i u cijelom doživljaju ljeta.
Rođendanski party Poliklinike Milojević, u utorak je održan je u elegantnom ambijentu zagrebačkog Prirodoslovnog muzeja, a okupljanje zaposlenika, ambasadora, prijatelja i partnera Poliklinike bilo je prilika za nazdraviti svim onim lijepim trenucima iza nas, ali i onima koji nas tek čekaju. Naime, od svog otvorenja u Zagrebu 2010. godine, kao prva poliklinika specijalizirana za nekiruršku estetsku medicinu, tijekom proteklih 15 godina, Poliklinika Milojević značajno je promijenila paradigmu estetike u regiji, uvodeći inovacije i tretmane koji do tada u ovom dijelu Europe gotovo i nisu ni bili dostupni, čime je podigla standarde i postavila nove smjernice u području neinvazivne estetike.
Lipanj je mjesec u kojem priroda doseže svoj vrhunac – polja mirišu, zrak je pun eteričnih nota, a jedna biljka tada posebno dolazi do izražaja. Riječ je naravno o biljki vječne mladosti - smilju. Ova izdržljiva mediteranska biljka, poznata i kao "zlatno sunce" upravo ovih dana ulazi u svoju najintenzivniju fazu cvatnje.
Prošli vikend prošao je u znaku najbolje regionalne popularne i zabavne glazbe. Održan je 17. CMC Festival Vodice 2025. powered by Calzedonia koji je okupio brojnu publiku i najbolje glazbenike iz cijele regije.
Warner Bros Discovery (WBD) produžio je ugovor s Francuskom teniskom federacijom (FFT), čime je osiguran nastavak prijenosa turnira Roland Garros na njihovim kanalima i platformama diljem Europe* do 2030. godine.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
U svijetu gdje se glamur i elegancija svakodnevno redefiniraju, domaća influencerica i modna ikona Isabella Rakonić još jednom potvrđuje da je uvijek nekoliko koraka ispred trenda – sa crvenog tepiha Cannesa sletjela je ravno u centar pažnje.
Ako postoji vizualna definicija izraza cool par, Miran Kurspahić i Elia Bissa upravo su je utjelovili u svom besprijekorno usklađenom rokerskom outfitu. Crna koža, stav i nepogrešiva moda – njih dvoje izgledaju kao da su ravno iz sirove rock balade ušetali na pistu stila.
Robert Sever ponovno dokazuje da stil nije stvar trenda, nego dosljednosti. U outfitu koji bi lako mogao biti uvršten u priručnik za quiet fashion authority, jedan od najomiljenijih domaćih dizajnera pojavljuje se u izdanju koje spaja tijelo, stav i modnu filozofiju – bez viška, bez greške.
U svijetu gdje granice između uličnog stila i bezvremenske klasike postaju sve tanje, Antonio Knežević pokazuje kako izgleda spoj američkog sportskog duha i estetske suzdržanosti koja podsjeća na eru Jamesa Deana. Svojim outfitom odašilje jednostavnu, ali samouvjerenu poruku: stil je stav, ne maska.