Još prošle godine FAVBET se predstavio kampanjom koja je govorila o tome da klađenje budi jednake emocije kao bilo koji drugi hobi bez obzira na to koliko se oni razlikuju.
Nakon prošlogodišnje kampanje i komunikacije o pozicioniranju i vrijednostima, ove godine, FAVBET publici želi poručiti i da donose odličnu aplikaciju, te općenito web stranicu, kao i atraktivnu ponudu proizvoda.
Nova reklamna kampanja FAVBET-a osmišljena je kako bi prenijela prednosti proizvoda FAVBET platforme. Hrvatsko tržište, a posebno betting i gambling tržište, vrlo je raznoliko te se zato treba boriti za pažnju igrača.
Put koji je FAVBET odabrao je put kvalitete, kako proizvoda, tako i poruke koja se želi poslati. Zato je pristup ovoj kampanji vrlo pedantan. Elementi svake scene su promišljeni do najsitnijih detalja, a o tome govori i Ira Kondratieva, voditeljica brenda u Hrvatskoj.
“Nijedna scena nije slučajno odabrana. Radi se o najpopularnijim sportovima i kasino igrama na hrvatskom tržištu. Osim toga i prilikom odabira poruke je proanalizirano tržište te se pazilo na način kako potrošači u hrvatskoj reagiraju te je vrlo važno s publikom komunicirati razumljivim jezikom. U “Odmori u igri” se radi o lifestyleu, raznolikim mogućnostima i zabavi.”
FAVBET nudi bonus dobrodošlice do 700€, 30€ oklade bez rizika te 200 besplatnih vrtnji, ali i vlastiti progresivni jackpot te praktičnu aplikaciju. Glavna poruka kampanje je usredotočena upravo na to.
Na HTV uskoro stižu “Pobjednici” – dokumentarni serijal koji nas vodi u svijet iznimnih pojedinaca koji nadahnjuju – glazbenika koji ne vidi, a vidi srcem, sportašice koja pleše izvan granica pokreta, mladih koji su odrasli bez roditelja, a postali uzor.
All-stars sastav u warmupu za Dane komunikacija iskreno će, dinamično i s dozom humora protresti stvarnosti koje svi znamo, ali ih rijetko izgovaramo naglas.