HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Da nije riječ samo o seriji potvrđuju brojke: prva sezona donijela je vrtoglavih 64 milijuna pregleda i 2 milijuna interakcija, dok je druga gotovo udvostručila rezultate s impresivnih 140 milijuna pregleda. Glavnu publiku čini mlada generacija, posebno žene od 18 do 24 godine, koje sadržaj prate na društvenim mrežama, a TikTok je dosegnuo čak 7 milijuna gledatelja iz Hrvatske, regije i dijaspore.

Na panelu su sudjelovali ključni ljudi projekta – urednica serije Maja Fišter i producent Bruno Mustić, koji su s kolegama iz regije analizirali zašto je Sram pogodio upravo onu osjetljivu točku: iskreno i sirovo pripovijedanje o odrastanju, identitetu i pritiscima koje tinejdžeri proživljavaju.

„Adaptacije nisu samo lokalizacije nekog tuđeg autorskog djela. One nam pružaju priliku za istraživanje i promišljanje naše publike“, naglasila je Fišter. Mustić je pak istaknuo da je sudjelovanje Srama na čak tri festivalska programa – CineLink Talks, Talents i Producer Lab – potvrda da je riječ o projektu koji mijenja percepciju javnog medijskog servisa.

U svijetu u kojem se tinejdžerske serije nerijetko svode na klišeje, Sram se istaknuo kao inovativni HRT-ov projekt koji kombinira istraživanje, storytelling i društvene mreže kako bi stvorio sadržaj koji nije samo zabava, već i ogledalo generacije.

Ako su mladi publika koju je najteže pridobiti, onda je Sram dokaz da uz autentičnost i digitalno promišljen pristup javni medij može postati neočekivani trendsetter.


Oznake:

adaptacija hit serije CineLink Talks Sram digitalna strategija HRT digitalni fenomen Sram digitalni hit Hrvatska digitalni uspjeh HRT digitalno doba i televizija domaća serija na TikToku društvene mreže i serije društvene mreže Sram europske adaptacije SKAM europski festival Sarajevo generacija Z Hrvatska generacija Z sadržaj gledanost mladih online gledanost Sram gledanost TikTok Hrvatska HRT i mladi HRT inovacije HRT Sram hrvatska kultura mladih hrvatska produkcija 2025 hrvatska teen kultura hrvatska teen serija hrvatska televizijska produkcija hrvatska verzija SKAM-a hrvatske serije u regiji hrvatski hit na SFF-u hrvatski mediji 2025 hrvatski teen hit inovativni projekti HRT interakcija s publikom HRT interakcije publike Sram javni servis HRT kultura mladih 2025 lokalna verzija SKAM medijska industrija regija mlada publika Hrvatska mladi gledatelji Hrvatska mladi i televizija Hrvatska najgledanija hrvatska serija najgledanije serije 2025 najgledanije serije regija najpraćenije serije društvene mreže nove generacije i sadržaj novi trendovi televizija online storytelling Hrvatska panel Od SKAM-a do SRAM-a popularne hrvatske serije popularne serije 2025 popularne serije mladih Producer Lab Sram publika generacija Z publika tinejdžeri Hrvatska regionalna popularnost Sram regionalna teen publika regionalna televizija regionalni hit serija Sarajevo Film Festival Sram serija koja mijenja televiziju serija za generaciju Z serija za mlade Hrvatska SFF panel Sram SKAM adaptacija SKAM fenomen SKAM Hrvatska Sram brojke gledanosti Sram crvena tepiha Sram fandom Sram fanovi Sram fenomen Sram i SKAM usporedba Sram lifestyle tema Sram online serija Sram serija Sram sezona 1 Sram sezona 2 Sram Talents Sram TikTok Sram utjecaj na mlade storytelling na društvenim mrežama storytelling Sram storytelling za nove generacije streaming serija Hrvatska teen drama lifestyle teen drama regija teen drama TikTok teen serija HRT televizija budućnosti HRT televizijski trendovi 2025 TikTok Hrvatska serija tinejdžeri i društvene mreže tinejdžeri online tinejdžerska drama Hrvatska tinejdžerska kultura online trending sadržaj mladi trending serija Sram uspješne adaptacije serija viralna drama Hrvatska viralne serije Hrvatska

druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025